Minkä alle kympin joululahjan sinä haluaisit?
Lahjan täytyy maksaa jotain yhden euron ja kymmenen euron väliltä. Mitä siihen hintaluokkaan osuvaa sinä haluaisit joululahjaksi?
Kommentit (368)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on työpaikan pikkujoulut ja sinne viedään aina n 5 e maksava lahja. Olen vienyt konvehtirasian, heijastimen( niitä tarvii tähän aikaan, jonku nätimmän olen ostanut), glögiä ja pallopipareita, ässäarvan ja viimevuona kivan tuikkukipon ja servetit( jouluiset).
Olen yrittänyt ostaa sellaista, mikä ilahduttaa ja jos ei voi pistää eteenpäin. 10 e ostaisin villasukat kirpparilta tai lapaset.
Veikkausarpoja et voi ostaa, koska arvan saaja ei voi sitä lunastaa vaan vain arvan ostaja, jolla on veikkauskortti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fazer kahvilan lahjakortti minulle kiitos.
Osta läski itse!
Tapa ittes.
Vierailija kirjoitti:
Teekaupasta jotain kivantuoksuista irtoteetä
TAI
Konvehtirasia ja heijastin
TAI
Glögiä ja jotain spesiaalimpia pipareita esim. kauniissa peltirasiassa (ei mitään perus Annas pepparkakor)
TAI
Suklaata ja (vaikka kaunis lumimaisema-aiheinen) joulukalenteri
TAI
Jouluiset tuoksukynttilät ja erityisen kaunis jouluteemainen tulitikkurasia
TAI
Jokin kiva taskukokoinen lautapeli joulun pyhiksi
Kaikkia noita voi tarvittaessa täydentää suklaalla
Joillekin ei käy tuoksukynttilät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuvalippu.
Paitsi että sitä ei saa enää kympillä.
Täälläpä saa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teekaupasta jotain kivantuoksuista irtoteetä
TAI
Konvehtirasia ja heijastin
TAI
Glögiä ja jotain spesiaalimpia pipareita esim. kauniissa peltirasiassa (ei mitään perus Annas pepparkakor)
TAI
Suklaata ja (vaikka kaunis lumimaisema-aiheinen) joulukalenteri
TAI
Jouluiset tuoksukynttilät ja erityisen kaunis jouluteemainen tulitikkurasia
TAI
Jokin kiva taskukokoinen lautapeli joulun pyhiksi
Kaikkia noita voi tarvittaessa täydentää suklaalla
Joillekin ei käy tuoksukynttilät.
Ei ehkä. Mutta aloituksessa kysyttiinkin mitä itse haluaisi itselleen, niin ei kai tuo itselleen haluaisi tuoksukynttilöitä ellei ne hänelle sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viiniä, glögiä, pähkinöitä tai hiushoitotuote.
minkälainen hiushoitotuote ja naiselleko?
Hiushoitotuote ei ole hyvä yleislahja. Jollain on rasvoittuvat, toisella kuivat hiukset, kolmannella joku ainesosa-allergia, jollain kiharat, toisella piikkisuorat hiukset... kaikki ei käy kaikille.
Hiustenhoitotuote on loukkaus seksikkäitä kaljuja miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
10 kpl Coop lager -oluttölkkiä. Laittaa vihreän, kiharretun lahjanauhan setin ympärille, niin tulee kivan näköinen.
Tämä! Kyllä silmät kostuis kun tollasen sais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on työpaikan pikkujoulut ja sinne viedään aina n 5 e maksava lahja. Olen vienyt konvehtirasian, heijastimen( niitä tarvii tähän aikaan, jonku nätimmän olen ostanut), glögiä ja pallopipareita, ässäarvan ja viimevuona kivan tuikkukipon ja servetit( jouluiset).
Olen yrittänyt ostaa sellaista, mikä ilahduttaa ja jos ei voi pistää eteenpäin. 10 e ostaisin villasukat kirpparilta tai lapaset.
Veikkausarpoja et voi ostaa, koska arvan saaja ei voi sitä lunastaa vaan vain arvan ostaja, jolla on veikkauskortti.
Niinpäs onkin nykyään. Muistelin tuossa menneitä vuosia. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on johonkin joululahja-arvontaan työpaikalle, pikkujouluihin, harrastusporukkaan tms., niin ainoat kelpaavat vaihtoehdot on suklaa ja alkoholi.
Ei ikinä alkoholia lahjaksi!
Laadukas suihkusaippua tai kiva kynttilä
Jos on kahvikissoja niin joku maukas noin kympin juhlapaketti ja vähän suklaata sen kanssa.
En osaa sanoa, mutta hyvä kahvipakkaus on lähellä.
Joku sellainen laadukas vahva käsityöläisolut kelpaisi oikein hyvin minulle Alkosta.
Digitaalinen keittiöajastin tai munakello.
Postimerkkejä...on nykyään niin kalliita että ei viitsi itse tuhlata rahaa niihin.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa, mutta hyvä kahvipakkaus on lähellä.
Vie se kauemmaksi, ettei siihen tartu hajua.
En ainakaan alkoholia tai suklaata.
Suihkugeeli, ristikkolehti, muumisukat. Halvat pyjamahousut.
Ei kosmetiikkaa! Tuskin osaa ostaa oikean tuotteen.