Minkä alle kympin joululahjan sinä haluaisit?
Lahjan täytyy maksaa jotain yhden euron ja kymmenen euron väliltä. Mitä siihen hintaluokkaan osuvaa sinä haluaisit joululahjaksi?
Kommentit (466)
Hotwheels / Matchbox / Majorette -pikkuauto :)
Pieni rasiaa hyvää belgialaista suklaata maksoi vasta 8 euroa. Sellaisen toivoisin, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
En yhtään mitään. En osta lahjoja, en halua lahjoja. Kaikki turha krääsä ja paska on hävitetty ja karsittu vuosia sitten ja ehdottomasti tehty jo kauan sitten selväksi että sellaista ei tarvitse kämppääni kantaa, vaan kaikki paska mitä en ole halunnut enkä pyytänyt lähtee takaisin kantajan mukana tai surutta suoraan roskiin.
Tekstistäsi päätellen tuskin siellä oven takana kovin pitkää jonoa on joulupaketteja tuomassa. Joten huoli pois, ole vaan ihan rauhassa ittekses.
Mehiläisvahakääre
Ruohonjuuressa 8,95
Hunajaa tai sinappia purkki olisi kiva lahja.
Olen saanut kahvia joululahjaksi ja aina tykännyt siitä.
hmm mietin ensiksi willasukkia mutta eihän hyvät willasukat niin edukkaita ole? sitten mietin jotain hyvää jäädykettä..
Löfbergsin Jubileum-kahvia. Äsken maksoi S-kauppojen verkkokaupassa 4,95/ paketti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään mitään. En osta lahjoja, en halua lahjoja. Kaikki turha krääsä ja paska on hävitetty ja karsittu vuosia sitten ja ehdottomasti tehty jo kauan sitten selväksi että sellaista ei tarvitse kämppääni kantaa, vaan kaikki paska mitä en ole halunnut enkä pyytänyt lähtee takaisin kantajan mukana tai surutta suoraan roskiin.
Hyvin harvoin olen itsekseni kun sosiaalinen elämä on todella vilkas. Enemmä voisi mielellään olla kun alkaa ikä painaa ja kaipaamaan pikku hiljaa jo enemmän rauhaa. Jouluksi tosin pakenen joka vuosi ulkomaille, kuten viimeiset 25 vuotta olen tehnyt ja vietän aikaa lähinä ihmisten kanssa jotka haveksivat kyseistä paska juhlaa yhtä paljon kuin minä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Villasukat tai konvehtirasian.
No sähän se osaat arvostaa käsityötä. Säkö ihan oikeasti kuvittelet että laadukkaista langoista neulotut, käsintehdyt villasukat joiden neulomiseen kuluu lukuisia työtunteja, on arvoltaan KYMPIN? WTF? Eikö edes hävetä?
Mozartin kuulia paketin - jos niitä saa vielä alle kympillä
Pörrösukat varpaita lämmittämään tai ristikkolehden tai suklaarasian esim Edulinen ja kiva lahja olisi myös kasvohoitomaski hauskalla teemalla esim näitä tonttu...pukki jne teemalla olevia maksavat 1-2 egeä.
Ilmaisena lahjana mulle kelpais vaikka kirjastosta lainattu hyvä kirja jonka sitten palauttaisin joulun jälkeen kirjastoon 😊
Tai "lahjakortti" yhteiselle kävelyretkelle.
Irtokarkkeja koko rahalla.
N62v
Joulukortin tekstillä että olen osallistunut kympillä esim Lääkärit ilman rajoja -keräykseen.
Vessapaperia ihan koko rahalla, ettei tarvi vähään aikaan HSL:n kulkuvälineissä tai käsissä raahata.
Rulla mustavalkofilmiä. Esmes Foma FOMAPAN 400, 6,70 € Hgin Liisankadulla. Tietäjät tietää. Olen 40 vuoden tauon jälkeen palaamassa nuoruusaikojen harrastukseen, mv-kuvaamiseen ja filmien kehittämiseen. Litkut on jo hankittu ja pari vanhaa kameraa ladattu 100 ASAn filmillä, mutta nopeampaakin voisi kokeille. Sen verran traditiota kyllä rikon, että filmiskanneri saa hoitaa pimiön virkaa.
Vaihtoehtona pari tölkkiä mörkökaljaa, mieluiten Alkosta eli 8,5% Olvin Doppelblockia. Olisiko 8,40 € yhteensä. Kyllä niillä yhdeksi illaksi hilpeän mielen saa.
Pudabest suklaarasian ja kyytipojaksi sen paketin antajan suudelman joka ei maksa mitään.
Viinipullo.