Minkä alle kympin joululahjan sinä haluaisit?
Lahjan täytyy maksaa jotain yhden euron ja kymmenen euron väliltä. Mitä siihen hintaluokkaan osuvaa sinä haluaisit joululahjaksi?
Kommentit (466)
Vierailija kirjoitti:
Ohi aiheen, mutta aina ilmaantuu näitä, jotka kaatavat alkoholin lavuaarin, heittävät kahvilahjakortit roskikseen yms. Eikö heillä ole ystäviä tai sukulaisia joille voisi nämä lahjat antaa jos eivät itse käytä? Ilmeisesti ei ole tai eivät halua antaa vaikka itsekään eivät käytä. Mieluummin heittää hukkaan kuin ilahduttaa muita. En vaan näitä ole koskaan ymmärtänyt.
Ne on kato rikkaita ne.
Samaa porukkaa mitä on nämä "en ottaisi sähköautoa vaikka maksettais!"
Mä olen sen verran köyhä että ottaisin mielelläni auton ja siitä maksetun rahan, vaikken autosta tykkäisikään. Myisin sen.
Kestovanulaput pussukassa, joku kiva joululehti tai kukka.
Ei ainakaan alkoa lapsi-tai lemmikkiperheisiin.
Eikä kynttilöitä tulipalovaaran vuoksi.
Ei tuoksuvia kukkia tai tuoksukynttilöitä migreenin takia.
Viinipullo
glögi
suklaata
pörrösukat
käsirasva
vartalorasva
juusto ja siihen sopiva keksi
ristikkolehti
1000 palan palapeli
On kuulkaas hyviä vinkkejä kiitos!
(etukäteen ajattelin, että eihän sillä mitään saa - paitsi jotain roskaan verrattavaa joulutilpehööriä)
Neulepuikot ja pari lankakerää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan alkoa lapsi-tai lemmikkiperheisiin.
Eikä kynttilöitä tulipalovaaran vuoksi.
Ei tuoksuvia kukkia tai tuoksukynttilöitä migreenin takia.
Onko sinulla siis lapsia tai lemmikkejä vai yleisestikö ohjeistat noin? Minulla on lemmikeläimiä mutta silloin tällöin nautin lasin tai pari hyvää viiniä ja joulun aikaan glögiä.Polta myös kynttilöitä, tuoksukynttilöitäkin ja rakastan kukkia joita on lähes jatkuvasti, ihania leikkokimppuja ja jouluna amaryllikset, hyasintit sun muut.
Kahvipaketin. Juuri ja juuri saa nykyään alle kympillä...
Pahoittelut, jos on jo ollut, mutta jokin huonekasvi. Niitä on edullisiakin.
Olen ostanut kaupasta saunavihdan. Siis ihan aidon, kuivatun. Oli suuresti suosiossa, sen olisi halunnut jokainen.
Olin jo vastaamassa, että kynttilän tai kaksi. Mutta kun en missään nimessä halua valkoista kynttilää, ja se tuntuu monella olevan se ensimmäinen joka käteen kaupassa tulee, niin en voi vastata sitä.
Ja olen saanut vastaavissa tilanteissa valkoisia kynttilöitä, jotka jäivät käyttämättä, kunnes saimme ulkosaunan. Siellä ole suostunut niitä polttamaan, kotona aina värillisiä.
Minulle kelpaisi jokin vähän erikoisemman muotoinen piparkakkumuotti. Keräilen erilaisia, tykään leipoa papareita ja valita eri muotoja. Ei haittaa, vaikka joistakin tulee tuplatkin, koska usein on monta piparinleipojaa.