Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä alle kympin joululahjan sinä haluaisit?

Vierailija
16.11.2024 |

Lahjan täytyy maksaa jotain yhden euron ja kymmenen euron väliltä. Mitä siihen hintaluokkaan osuvaa sinä haluaisit joululahjaksi?

Kommentit (368)

Vierailija
281/368 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopimpsa Temusta 😂

Vierailija
282/368 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakritsia tai tuoksuttomia, laadukkaita kynttilöitä. Kympillä vois saada myös pienen joulutähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/368 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arpoja

Vierailija
284/368 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on tosi hyvät kotikäytössä, eli varmaan viininystävälle voisin ostaa:  https://decanter.fi/collections/viinitarvikkeet/products/koala-anti-dro…

Hinta n. 6 e

Vierailija
285/368 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazermint-suklaalaatikon, jonka saisin ihan yksin pikkuhiljaa syödä päiväkahveilla tai hyvän kirjan ääressä 

Vierailija
286/368 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi aiheen, mutta en käsitä näitä, jotka kaatavat punaviinin lavuaariin tai heittävät saamansa lahjan roskiin. Eikö ole tosiaan tuttavia tai läheisiä joille voisi antaa tai tarjota. 

Joko on täällä rehvastelua tai ovat sellaisia tyyppejä jotka eivät toisellekaan anna vaikka itsekään eivät tarvitse. 

Suklaa, kahvi, tuoksukynttilä, viini, lahjakortti kyllä mulle kelpaisi. Vessapaperikin olisi ihan ok. 

Vierailija
287/368 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ristikko/sudokulehtiä. Huom. Ei niitä naurettavan helppoja, joiden "ratkaiseminen" ei tarjoa lainkaan haastetta.

Alkosta punaviini tai jopa Waldemar-pullo. 😁 - viinakset on kyllä se viimeinen vaihtoehto, jos mitään muuta ei keksi!

Lidlistä kylpytakki. 😅

EI kukkaa, EI suklaata tms. sokeripommia.

Autotarvike, esim. tuulilasin suojapeite, lumiharja, lukkosula jne.

Mielestäni lahjan ei pidä olla kaunista turhuutta, vaan mieluummin otan jotain tarpeellista, minkä voisin itsekin ostaa itselleni. Hygieniatuotteita en halua lahjana, koska olen tarkka tuoksusta; monet tuoksuvat liian voimakkasti.

Vierailija
288/368 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertakäyttökäsineitä siivoukseen, pesen suihkuhuoneen ne kädessä.

On tuokin tekosyy, miksi kylppärin pesua pitää lykätä! Kun niitä lahjakäsineitä pitää vartoa. 😅

Vierailija
289/368 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea sanoa mitä itse haluaisin, mutta ostin itse vastaavaan tilaisuuteen kasvonaamion (se kertakäyttöinen eli maksaa n. 3-4e) ja suklaalevyn, tulee varmaan ainakin käytetty tai helppo antaa eteenpäin.

Vierailija
290/368 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkanen tai Brunbegin tumma suklaalevy, molemmat ihan kivoja lahjoja.

Vierailija
291/368 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä lista eri vaihtoehdoista mitä minä haluaisin. Lisäksi mielellään suklaata, jos mahtuu kympin sisään.

tuoksukynttilä

kaunis joulukynttilä

kasvonaamio (sellainen hoitava)

joulukukka 

jouluisia servettejä

saunatuoksu

joku hyväntuoksuinen suihkusaippua (vaikka matkakokoa, jos isot  on liian kalliita)

joululehti tai harrastukseen liittyvä lehti

muutama käsintehty tai muuten laadukas suklaakonvehti

suloinen joulukoriste esim. kuuseen 

Nuo kaikki olisi mun EPÄTOIVElistalla! Ei siis kertakaikkiaan mitään tuoksuvia turhuuksia eikä 'joulua' naamaan hierovaa krääsää.

Siis kuka enää pilaa sisäilmaa polttamalla kynttilöitä?!

Joulu tulee mielenrauhasta ja läsnäolosta, ilman kauppojen ylimääräistä joulumateriaalia.

Vierailija
292/368 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty kondomi jonka tyhjennän bandoran "kolmiooni"

t. tytteli joka pitää yllätyksistä

Vierailija
293/368 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukat tai konvehtirasian.

Ei saa villasukkia kyllä alle kympillä. 

Vierailija
294/368 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä lista eri vaihtoehdoista mitä minä haluaisin. Lisäksi mielellään suklaata, jos mahtuu kympin sisään.

tuoksukynttilä

kaunis joulukynttilä

joulukukka 

jouluisia servettejä

saunatuoksu

joku hyväntuoksuinen suihkusaippua (vaikka matkakokoa, jos isot  on liian kalliita)

Nuo kaikki olisi mun EPÄTOIVElistalla! Ei siis kertakaikkiaan mitään tuoksuvia turhuuksia eikä 'joulua' naamaan hierovaa krääsää.

Joulu tulee mielenrauhasta ja läsnäolosta, ilman kauppojen ylimääräistä joulumateriaalia.

Tässähän taidettiinkin kysyä mitä et toivoisi itsellesi joululahjaksi. Kaikki luetellut ovat myös juttuja, joita joka tapauksessa hankin jouluksi lukuunottamatta lehtiä mutta ilahtuisin todella sellaisen saamisesta. Ja kyllä, poltan myös oikeita kynttilöitä. Kasvonaamioita ja hyvän tuoksuisia suihkusaippuoita käytän ihan ilman jouluakin. Meillä myös lisätään joka vuosi kuuseen yksi uusi koriste, jos löytyy tarpeeksi kiva. Sinä saat luoda joulusi omalla tavallasi ja minä omallani.

Vierailija
295/368 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin joulukukan tai suklaata. Mutta jos pitää olla semmoinen lahja, mikä kelpaa kenelle vaan, menee vaikeaksi. 

Vierailija
296/368 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötävät ovat aika hyviä. Punaviinipullo, hyvää teelajiketta tai oikeasti hyvälaatuista tummaa suklaata. Miksei myös pistokas huonekasvista, jos se on sellainen jolla olisi oikeasti jokin mahdollisuus selvitä hengissä meillä. Esineitä ainoastaan jos lahjan antaja ihan oikeasti tietäisi sen tarpeen.

Vierailija
297/368 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsivoiteen, hyväntuoksuisen suihkugeelin, uuden jumppa- alustan, käsipyyhesetin, joulukukan, lyhdyn, jonkun kivan tontun kokoelmaani, päiväkirjan, valokuvakehyksen, onhan noita vaihtoehtoja paljonkin.

Vierailija
298/368 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minust voi ihan hyvin antaa eteenpäin lahjan, jossei mieleinen. Kiittää nätisti silti.

Mulle yks sanoi: no en kyl yhtään keksi, mitä tällä tekisin...:(

Enpä vie enää yhtään mitään

Vierailija
299/368 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mikä tulee kulutetua pois niin että antaa hetken aikaa hyvän mielen. Karkkia, konvehteja, keksejä, viiniä, olutta, glögiä. Ne tulee käytettyä kerran niin että vuosien päästä ei tarvitse tavaroita läpi käydessä miettiä että mitähän tällekin tekisi.

Vierailija
300/368 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuoksukynttilä

kaunis joulukynttilä

joulukukka 

jouluisia servettejä

saunatuoksu

Juu juu, uskotaan. 😁  mutta kun ketjun idea oli hiukan toinen. Tämä sinun mielipiteesi kuuluu johonkin toiseen ketjuun. Missä ideana on keskustella noista kertomistasi asioista.