Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä hyvävartaloinen, tunnetko, että muut olisivat kateellisia?

Vierailija
16.11.2024 |

Tunnetko, että muut ei-niin-tiukkavartaloiset olisivat kateellisia vartalostasi? Esimerkiksi pukuhuoneissa tai ihan missä vain?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta varmaan sen takia kun en käy juuri missään tai tuo vartaloani missään esille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mutta varmaan sen takia kun en käy juuri missään tai tuo vartaloani missään esille

Onpa harmi meidän muiden kannalta. Silmänruokakin on miellyttävää ruokaa.

Vierailija
4/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sut kuvittelemaan, että kaikki tuntisivat kateutta tuollaisesta? Mä en oikein ymmärrä tuollaista kateutta mistään asiasta. Lapsena saatoin olla jostakin kateellinen, mutta kasvoin siitä kyllä yli. En jaksa olla kateellinen vaan mielummin ihastelen esim. kauneutta.

Vierailija
5/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun 183 cm ja 114 kg runkoani vaan ihaillaan naisten toimesta, eritoten kun käytän vielä naisten bikineitä! Saavatpahan kateelliset harakat katsella!

Vierailija
6/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudutko siis kaapuun?

Vierailija
7/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa harmi meidän muiden kannalta. Silmänruokakin on miellyttävää ruokaa.

No kyllä omalle miehelle näyttelen

Vierailija
8/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa sut kuvittelemaan, että kaikki tuntisivat kateutta tuollaisesta? Mä en oikein ymmärrä tuollaista kateutta mistään asiasta. Lapsena saatoin olla jostakin kateellinen, mutta kasvoin siitä kyllä yli. En jaksa olla kateellinen vaan mielummin ihastelen esim. kauneutta.

Sanottiinko avauksessa, että kaikki tuntisivat kateutta? Kysyttiinkö, että tunnetko sinä kateutta?

Vierailija
9/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanottiinko avauksessa, että kaikki tuntisivat kateutta? Kysyttiinkö, että tunnetko sinä kateutta?

No aloitus nyt vain on suoraan sanottuna typerä. Mä saan osallistua tähän keskusteluun etkä sä voi sitä estää. 

Vierailija
10/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullukka tunnistettu.

Vierailija
11/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullukka tunnistettu.

Mun ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä mun mielipiteen kanssa. En vain ymmärrä kateutta. 

Vierailija
12/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIEDÄN, että muut ovat kateellisia. Itse olen alipainon ja normipainon rajalla. Mulla on sellainen sairaus, että suolisto toimii tavallista nopeammin ja imeytymisongelma, niin käytännössä voin syödä rasvaa ja sokeria niin paljon kuin lystään enkä liho yhtään. M28

Vierailija
14/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Vierailija
15/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus.  Pariskunnan kohdatessani katson vaimoa enemmän, vaikka tuntisin miehen paremmin. Ja yritän jotenkin mainita rouvalle jotain "ollaan oltu töissä siellä ja siellä" tai mikä nyt on syy.

Osa naisista ei tervehdi, jos mies on mukana. Ja osa miehistä ei uskalla tervehtiä, jos vaimo on mukana.

Vierailija
16/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes hyvävartaloinen, mutta enpä minäkään ole itseäni paljon isompien naisten laudattelulta ja pikkupojattelulta säästynyt. 

Ei todella obeesit katsele pelkkiä timmejä salikissoja ajatuksella "Hitsi kun olisin tuollainen." Heille myös tällainen vähäsen vaan vatsakas kroppa on tavoite, jonka saavuttaminen tuntuu kaukaiselta. 

Vierailija
17/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus ei kaunista ketään. 

Jokaisella on mahdollisuus pitää kehostaan huolta. 

Vierailija
18/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnittänyt asiaan huomiota. En millään tavalla tuo vartaloani esille, enemmänkin vähän peittelen, koska ainakin miehiltä tulee epätoivottua huomiota paljon.

Ajattelen itse olevani ihan kokonainen ihminen, en pelkkä kuolattava kroppa.

Vierailija
19/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullukka tunnistettu.

Hä? Tämähän on juuri oikea asenne, joten mitä ihmettä siinä sivaltelet ja näpäyttelet? Ei kateudesta ole hyötyä kenellekään, se katkeroittaa, uuvuttaa ja tekee ihmisestä todella epämiellyttävää seuraa. On raskasta, kun ei pysty olemaan hyvällä tuulella ellei itse ole koko porukan kaunein, hoikin, suosituin, rikkain, älykkäin, korkeimmin koulutettu ja taitavin. Eikä kateus ole kateuden kohteellekaan aina niin kivaa hähää ähäkutti-meininkiä, eikä se kateellinen henkilö ole aina joku hassu ruma reppana, vaan tilanne eskaloituu harmillisen usein kiusaamistilanteeksi. Ihminen, joka pääsee eroon kateudesta, tekee ison palveluksen itselleen ja muille, joten en tajua miksi naljailet asiasta tälle kommentoijalle

Source: Olen itse kateellisuuteen taipuva (pullukka) ja olen pari kertaa ollut sairaalloisen kateuden vastaanottava osapuolikin

Vierailija
20/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullukka tunnistettu.

Hä? Tämähän on juuri oikea asenne, joten mitä ihmettä siinä sivaltelet ja näpäyttelet? Ei kateudesta ole hyötyä kenellekään, se katkeroittaa, uuvuttaa ja tekee ihmisestä todella epämiellyttävää seuraa. On raskasta, kun ei pysty olemaan hyvällä tuulella ellei itse ole koko porukan kaunein, hoikin, suosituin, rikkain, älykkäin, korkeimmin koulutettu ja taitavin. Eikä kateus ole kateuden kohteellekaan aina niin kivaa hähää ähäkutti-meininkiä, eikä se kateellinen henkilö ole aina joku hassu ruma reppana, v

Mistä asiasta sinulle oltiin kateellisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän