Säälittää kaikki kerrostalossa asuvat.
Juuri tulin omasta puulämmitteisestä saunasta lasitetulle terassille viilentymään.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
En halua lasitettua terassia.
Voin käydä mummolassa puusaunassa ja juosta järveen kesällä. Talvella hankeen. Lääniä riittää eikä kukaan välitä jos on alasti. Pukkarissa lämmittää takkatuli. Eikä puhelin ole edes mukana saunassa.
Lasit saa sivuun kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas olen laskelmoinut, että en halua tehdä lumitöitä jne. Saunan jälkeen menen parvekkeelle.
Kerrostalo onkin sopiva säilyttämö ihmisille jotka eivät halua tai viitsi itse tehdä mitään.
Onpa sitä rännejä puhdistettu, traktorilla lunta ajettu että pääsee autolla tielle. Helpompi asua kerrostalossa, välillä voi käydä metsässä hommissa. Kun ikää tulee niin kyllä se sinäkin sieltä kerrostaloon aikanaan muutat, palveluiden viereen ja ilman ajokorttia et missään syrjemässä voi asua.
Tämä ketju on kuin kakaroiden uhoa:
Meidän isä voittaa teidän isän!
Yksinäistä taitaa siellä kuitenkin olla?
Pyydä naapuri sieltä viereisestä omakotitalosta kahville niin saat edes kunnon elävää keskusteluseuraa, tää aaveehan on melkein yhtä ankea paikka kuin kerrostalo....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu tuolla kylmässä haluais istua hrr
Infrapunalämmittimet terassilla. Kuin kesällä istuisi😂
Ei ole kun on pimeää... hyi
Asumme Helsingin keskustassa kerrostalossa, peritty perhe-asunto, molempien työpaikat keskustassa. Vapaa-ajan asunto Turun saaristossa, puusauna, marjapensaat ja idyllinen paratiisi omassa rauhassa. Näin saadaan molemmat.
Myin taloni kuusi vuotta sitten ja muutin kerrostaloon vuokralle. Ei voisi helpompaa asumista olla. Maisemaakin voi vaihtaa milloin huvittaa. Ei tarvi maksaa remonteista. Velkaa ei senttiäkään ja talosta saatua voittoa 120 tonnia sijoitettuna eli tuottamassa.
Kuulostat yksinäiseltä ja onnettomalta.
Infrapunalämmittimet terassilla. Kuin kesällä istuisi😂