Säälittää kaikki kerrostalossa asuvat.
Juuri tulin omasta puulämmitteisestä saunasta lasitetulle terassille viilentymään.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Saunot puhelimen kanssa?
Terassilla tabletti.
Säälittää ihminen joka ei malta edes saunoa vauvapalstailematta.
Itse taas olen laskelmoinut, että en halua tehdä lumitöitä jne. Saunan jälkeen menen parvekkeelle.
Taas?! Ehditkö muuta ajatellakkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunot puhelimen kanssa?
Terassilla tabletti.
Eikö saunomisen nautinto mene pilalle kun pitää märillä sormilla alkaa täpyttää tablettia? Kukaan ei ole sinulle kateellinen. Tukehdu sääliisi.
Todellakin! En voisi elää ilman omaa pihaa, avaruutta ja luontoa ympärilläni
Olet varmaan myös niitä ihmisiä, joiden mielestä sähkösauna ei ole "oikea" sauna.
Mielipiteesi menevät toisesta korvasta sisälle ja toisesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas olen laskelmoinut, että en halua tehdä lumitöitä jne. Saunan jälkeen menen parvekkeelle.
Lumityöt tekee paikalliset pojat mönkijällä ja muut hommat palkatut ammattilaiset.
Minua ihan oikeasti säälittää sellaiset ihmiset näin talven tullen, jotka eivät asu edes kerrostalossa.
M23 kirjoitti:
Olet varmaan myös niitä ihmisiä, joiden mielestä sähkösauna ei ole "oikea" sauna.
Mielipiteesi menevät toisesta korvasta sisälle ja toisesta ulos.
Sähkösauna ei todellakaan ole sauna vaan lämpöhuone.
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalo onkin sopiva säilyttämö ihmisille jotka eivät halua tai viitsi itse tehdä mitään.
Saunoin juuri mökkisaunassa. Kotini on helppo kämppä kerrostalossa.
Kuka hullu tuolla kylmässä haluais istua hrr
Mulla on lasitetulta partsilta merinäköala täällä kerrostalossa. Kyllä siellä kelpaa saunan jälkeen istua. Tänään tosin tuulee niin että lasit helisee. Sähkökiuas ok näin kaupungissa. Mökillä sitten puukiuas. Ei tarvitse sääliä. Ihan oon itse valinnut, missä asun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunot puhelimen kanssa?
Terassilla tabletti.
Kuulostaa ankealta. Itse nautin saunassa ystävieni seurasta ilman ylimääräisiä teknisiä laitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumityöt tekee paikalliset pojat mönkijällä ja muut hommat palkatut ammattilaiset.
Ja minä rakastan lumitöitä! Parasta on, jos niihin pääsee heti aamulla, että.pääsee töihin ja taas uudelleen illalla.
En halua lasitettua terassia.
Voin käydä mummolassa puusaunassa ja juosta järveen kesällä. Talvella hankeen. Lääniä riittää eikä kukaan välitä jos on alasti. Pukkarissa lämmittää takkatuli. Eikä puhelin ole edes mukana saunassa.
Saunot puhelimen kanssa?