Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme minussa on vialla?

Vierailija
16.11.2024 |

Lähes joka päivä yhtäkkiä tuntuu että kaikki voimat lähtee. Jalat tuntuu huterilta, melkein kuin tärisisivät, sama käsissä ja koko kropassa. Lepo ei auta, syöminen ei auta, päinvastoin syödessä tuntuu että oksennan, ja se tunne kestää kauan syömisen jälkeenkin. Todella huono ja heikko olo, kuin olisin sairastumassa flunssaan mutta en ole. Tämä voimien meneminen ei liity mihinkään tilanteeseen vaan voi iskeä ihan kotona ollessa yhtäkkiä. Ensin olo on normaalin hyvä, vartin kuluttua tuntuu että voimia ei ole yhtään.

Lääkärissä kävin mutta ei ottanut tosissaan. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi tänään olen tässä kotona järjestellyt paikkoja ja olo oli aivan normaali. Kävin varastossa ja olin hetken pihassa koiran kanssa ja sitten tulin sisälle, olo normaali. Pöydän ääressä jotain tein ja yhtäkkiä iski heikotus, enkä uskalla lähteä kauppaankaan vaikka piti. Söin vähän mutta tuntui että oksennan pian. Nyt olen lepäillyt, edelleen outo kihelmöinti jaloissa ja muutenkin, heikko olo ollut nyt yli tunnin. Ap

Se on se rakki. Pistää silmään yksityiskohta.

Vierailija
22/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen gynekologilla käyntiä. Jotain vaihdevuosiin/naistenvaivoihin liittyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän