Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäminen on sama kuin murha

Vierailija
16.11.2024 |

Jos suhde on aitoa rakkautta ja eksyy vieraaseen vuoteeseen, on se sama kuin iskisit tikarin toisen rintaan. Miksi jauhatte pas k aa, kun asia on juurikin näin.

Joku voi halutessaan etsiä tutkimuksiakin aiheesta.

Jos tahdotte irti jostakusta, niin koittakaa olla murhaamatta ketään. Ihan riippumatta siitä onko lapsia. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joiltain puuttuu tunteet, joillekin tilaisuus tekee varkaan. Haaveilu ei ole pettämistä, tai se että katselee ihmisiä tai jopa puhuu niille.

Vierailija
22/29 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pettäjän joka teki itsemurhan. Elämässä ei kannata toimia vastoin omatuntoaan ja moraaliaan tekemällä pahoja tekoja , siinä rikkoo varmasti oman sisimpänsä. Syyllisyydentuntoa ja sitä kamalaa ihmistä mikä sinusta on tullut et pääse pakoon. Kannattaa herätä ja muuttaa kurssia ennen kuin on liian myöhäistä katua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Jokainen aikuiseksi kasvanut tietää, että voi tulla petetyksi tai pettää itse.

Mikä siinä petetyksi tulemisessa on niin kauhean dramaattista. 

Niinpä. Asia muiden joukossa. Sattuu toki hetken, mutta elämä jatkuu. Täytyy kyllä olla päästään pahasti vialla jos alkaa johonkin murhaan vertamaan. 

Aika julma luonne olet.

En suinkaan. Mutta sen sijaan aika hemmetin heikko ihminen saa olla jos pettäminen on mielessä verrattavissa murhaan. Siihen ei kenenkään elämä lopu. 

Vierailija
24/29 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko luonne? Minusta luonne on heikko jos on perso houkutuksille. On toki hyvä että samanlaiset löytää toisensa... Siinäpähän ovat sitten vahvoja.

Vierailija
25/29 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos iskee tikarin rintaan voi käydä niin että kuolee, siihen että joku pettää ei kuole 

Minä jäin kitumaan henkisesti .  Sen myötä jäin aikaisi mt eläkkeelle  . Julmaa.

Siinä syy miksisinua petettiin olit jo silloin mt. 

Vierailija
26/29 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

herralle kiitos sinä et ole rakkauden tuomari

Vierailija
27/29 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikko luonne? Minusta luonne on heikko jos on perso houkutuksille. On toki hyvä että samanlaiset löytää toisensa... Siinäpähän ovat sitten vahvoja.

Kyllä se nyt vaan kertoo heikkoudesta, jos koko elämä on ohi jos joutuu petetyksi. Normaali ihminen suree aikansa, kerää itsensä ja jatkaa eteenpäin kun jotain ikävää sattuu omalle kohdalle. 

Vierailija
28/29 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun maailmani kaatunut kun tulin petetyksi. En edes harkinnut eroa. Eikä ole kaduttanut jälkeenpäin yhtään. Ihminen ei ole erehtymätön. Asiasta keskusteltiin vakavasti silloin kun se oli ajankohtaista. Totesin suhteessa olevan molemmilla samat oikeudet, eikä oman portin pieleen paskanneta.

Vierailija
29/29 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös petetty ja olen eronnut kyseisestä henkilöstä. Kyllä se silloin tuntui pahalta mutta en muistele asiaa enää. En koe että kukaan olisi henkisesti murhannut minua siis. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan