Minulla ei ole varaa elättää lasta koska olen työtön, eikä työllistyminen kovin todennäköiseltä näytä.
Nainen ei silti halua tehdä aborttia... Elareita minulla tule koskaan olemaan varaa maksaa, ja ne tulisi sitten Kelalta. samalla katoaisi viimeinenkin järki päästä töihin.
Nainen on kovin nuori, 23v, eikä ehkä tajua elämän realiteetteja tarpeeksi hyvin ymmärtääkseen tämän tilanteen.
Itse en haluaisi lasta tähän tilanteeseen tehdä, mutta aika heikolta tuntuu mahdollisuuteni vaikuttaa asiaan.
Yhteenmuuttoa en voisi edes harkita koska tulot sitten tippuisivat melko valtavasti minun osaltani, ja olisin naisen tulojen varassa.
Kommentit (73)
Keväällä tulee potkulaki. Monelle tulee sama ongelma.
Työmarkkinatuki 3 lapsen äidille on 595 netto kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valinnan paikka, nainen tekee abortin tai kasvattaa isättömän lapsen ja pysyt kokonaan pois kuvioista tai sitten otat itseäsi niskasta kiinni ja kannat vastuusi ja haet töitä .
Olen hakenut töitä aktiivisesti mutta kukaan ei palkkaa
Ap
Hyvä että olet jaksanut hakea ja toivottavasti tärppää kohta.
Vai tulee Konalasta isukki ;D Ou Jee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene kouluun ja töihin
En pääse kumpaankaan, olen tuhansia työpaikkoja hakenut ja 30 kertaa kouluihin
Ap
Toivottavasti ymmärrät itsekin, että noilla geeneillä ei pitäisi lisääntyä. Käy katkaisuttamassa piuhat alapäästä.
Just voin kuvitella, että ei se omena kauas puusta putoa. Tulisi mt-ongelmainen luuseri lapsi. Köyhyys on periytyvää, samoin pääongelmat.
Mut tää konala ei ole päässyt pillun päälle, joten huoli pois.
Isyyttä ei tarvitse tunnustaa. Tai jos nainen vaatii, sitten tunnustat isyystestin ja oikeuden kautta. Mutta tässä tapauksessa on varmaan parempi, että isää ei merkitä mihinkään kun asenne ja vastuunkanto on tuo. Kela maksaa elarit. Muistat sitten, että myöskään mitään oikeuksia sinulla ei lapseen ole, koskaan. Edes siinä vaiheessa kun lapsi alkaa kiinnostaa.
Pakolaisilla on varaa elättää 8 lasta valtion tukirahoin joten seli seli....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valinnan paikka, nainen tekee abortin tai kasvattaa isättömän lapsen ja pysyt kokonaan pois kuvioista tai sitten otat itseäsi niskasta kiinni ja kannat vastuusi ja haet töitä .
Ap
Hyvä että olet jaksanut hakea ja toivottavasti tärppää kohta.
Tää tyyppi on hakenut töitä jo 20v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vaikutatkin niin tyhmältä toljakkeelta, ettei sinua kukaan palkkaa. Sinut pitäisi kuohita.
Haista pska.
Puppalot! 🥳🥳🥳