Minulla ei ole varaa elättää lasta koska olen työtön, eikä työllistyminen kovin todennäköiseltä näytä.
Nainen ei silti halua tehdä aborttia... Elareita minulla tule koskaan olemaan varaa maksaa, ja ne tulisi sitten Kelalta. samalla katoaisi viimeinenkin järki päästä töihin.
Nainen on kovin nuori, 23v, eikä ehkä tajua elämän realiteetteja tarpeeksi hyvin ymmärtääkseen tämän tilanteen.
Itse en haluaisi lasta tähän tilanteeseen tehdä, mutta aika heikolta tuntuu mahdollisuuteni vaikuttaa asiaan.
Yhteenmuuttoa en voisi edes harkita koska tulot sitten tippuisivat melko valtavasti minun osaltani, ja olisin naisen tulojen varassa.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Loppuelämäsikö meinasit viettää yhteiskunnan loisena ja harrastaa suojaamatonta seksiä?
Ei saa töitä joten kerro onko muuta vaihtoehtoa?
Ap
Sinä ap et ymmärrä elämän realiteetteja,kun änkeät sitä mul,,, asi joka vakoon. Yäk!
Rupea koti-isäksi, saat hyvät tuet ja lapsesta seuraa.
Tunnen työttömiä jotka ovat lapsia saaneet kuten minun isoveljeni joka ollut 12 v työtön mutta sillä on lapsi jo 7 luokalla. Lapsella menee hyvin ja se saa kiitettäviä numeroita pelkästään koulussa.
Et ole ainutkertainen tapaus. Luusereita on muitakin. Tiedän lähipiiristä kaksikin luuseria, jotka eivät ole maksaneet euron euroa elatusmaksuja saatika mitään muutakaan lapsilleen.
Mut tää sun spämmi on jo luettu moneen kertaan täällä. 0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuelämäsikö meinasit viettää yhteiskunnan loisena ja harrastaa suojaamatonta seksiä?
Ei saa töitä joten kerro onko muuta vaihtoehtoa?
Ap
Elelet vaan luusereiksi loppuelämäsi. Naistahan sä oot koskenut viimeksi äitiäsi. Kukaan ei kelpuuta sinua tyhjätaskua.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä onnistuisi?
Ap
Mielikuvituksissasi haaveilet naisesta, joka olisi sinulle raskaana. Todellisuudessa et ole päässyt milloinkaan pimpan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä onnistuisi?
Ap
Ei mitenkään. Ensin sun pitäisi päästä panee.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehiä huoleta taudit, kun vedellään vaan huoletta paljaalla?
Osaan valita naiset joilla ei ole tauteja, yli 50 naista pannut paljaalla eikä kertaakaan tullut mitään
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehiä huoleta taudit, kun vedellään vaan huoletta paljaalla?
Osaan valita naiset joilla ei ole tauteja, yli 50 naista pannut paljaalla eikä kertaakaan tullut mitään
Ap
Joo tosiaan siellä sun rinnakkaistodellisuudessasi olet pannut kaikkia pimuja. Tipuhan jo maanpinnalle.
Töitä,kyllä saa. Pitää vaan vähän tinkiä unelmahommista ja huippupalkoista haaveilemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Töitä,kyllä saa. Pitää vaan vähän tinkiä unelmahommista ja huippupalkoista haaveilemisesta.
Kerro mistä saa kokopäivätyön? Olen hakenut kaikille mahdollisille aloille mutta aina tarjotaan vain jotain 5 tuntia viikossa työtä
Ap
Jos sinusta tulee isä, hoida hommasi kuntoon ja töihin heti, ihan mitä vaan homma mutta töihin.
Kuinka helvetin monta kertaa ajattelit tämän saman aloituksen tehdä?
Sinä voit ihan hyvin jatkaa asumista ja elämistä kuten ennenkin, koska olet työtön, sun ei tarvitse maksaa edes elareita, Kela maksaa. Jos lapsen äiti on suostuvainen, niin toki voit sitä lasta hoitaa ja olla hänen elämässään mukana, vaikka asutkin omassa asunnossasi. Sehän olisi sulle ihanteellinen tilanne, köyhyydestä huolimatta saisit perillisen eli jälkikasvua ja muija hoitaa taloudellisen puolen.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinusta tulee isä, hoida hommasi kuntoon ja töihin heti, ihan mitä vaan homma mutta töihin.
Olen sairaslomalla ja pöpieläkkeellä.
Ap
Lapsi voi miehelle antaa jopa apua työnhaussa. Isä joka etsii töitä jotta voi elättää lapsensa, on paljon vastuullisemman ja luotettavamman kuuloinen kuin pelkkä työtön, yksinäinen mies. Asia ei vällttämättä näin ole, mutta näin monet ajattelevat.
Lapsen pitäminen on naisen päätös. Sinä voit päättää asiasta ennen kuin lapsenhankintahommiin on ryhdytty. Toki sitten nainen voi joutua kantaamaan vastuun itse, mutta vastuullinen mies ottaa jälkikasvustaan vastuun kuten parhaansa mukaan kykenee. Ne riskit mitä tapahtuu, on kerrottu viimeistään yläasteella, joten yllätys asia ei ole.