Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole varaa elättää lasta koska olen työtön, eikä työllistyminen kovin todennäköiseltä näytä.

Vierailija
16.11.2024 |

Nainen ei silti halua tehdä aborttia... Elareita minulla tule koskaan olemaan varaa maksaa, ja ne tulisi sitten Kelalta. samalla katoaisi viimeinenkin järki päästä töihin.

Nainen on kovin nuori, 23v, eikä ehkä tajua elämän realiteetteja tarpeeksi hyvin ymmärtääkseen tämän tilanteen.

Itse en haluaisi lasta tähän tilanteeseen tehdä, mutta aika heikolta tuntuu mahdollisuuteni vaikuttaa asiaan.

Yhteenmuuttoa en voisi edes harkita koska tulot sitten tippuisivat melko valtavasti minun osaltani, ja olisin naisen tulojen varassa.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit antaa naiselle roiman annoksen jotakin lääkettä niin että sikiövaurio on todennäköinen. Silloin nainen ymmärtää itsekin että abortti on tehtävä. 

Vierailija
42/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittää käyttävänsä ehkäisyä. Ei käytä. Eihae jälkiehkäisypilleriä.

Ei tule tekemään aborttia. Onkos teillä pitkäkin suhde takana?

Hän tuskin on ajatellut sinun rahojasi. Valehdellessaan ehkäisystä.

Työtön maksaa elareita voi olla 0 soppari tai 77 euroa tai sit mikä se nyt on tällä hetkellä se kelan maksama. Riippuu tuloista.

Lapsi on kyllä ihana juttu varsinkin työttömänä. On aikaa juosta leikkipuistossa ja touhuta. Eikä maksa mitään. Pienet ilmaiset asiat on isoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kouluun ja töihin

Vierailija
44/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka helvetin monta kertaa ajattelit tämän saman aloituksen tehdä?

Sinä voit ihan hyvin jatkaa asumista ja elämistä kuten ennenkin, koska olet työtön, sun ei tarvitse maksaa edes elareita, Kela maksaa. Jos lapsen äiti on suostuvainen, niin toki voit sitä lasta hoitaa ja olla hänen elämässään mukana, vaikka asutkin omassa asunnossasi. Sehän olisi sulle ihanteellinen tilanne, köyhyydestä huolimatta saisit perillisen eli jälkikasvua ja muija hoitaa taloudellisen puolen.

Oikeasti provoan ja nauran sille, kun vastailette mielikuvitushaaveisiini.

Ap

Vierailija
45/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh! Mulla exä vinkui jo 1990-luvun lopulla, että pitäisi lapsi tehdä. En halunnut lasta ja onneksi ei lasta tullutkaan, sillä elämä oli jo silloin köyhää paskaa ja pahemmaksi vielä muuttui. Jotenkin aavistelin jo vuonna 1999, että ei tänne kannata mitään pentuja ruveta tekemään. Olin ihan oikeassa, sillä muutamaa vuotta myöhemmin alkoi tapahtua ikäviä asioita, joita ei silloin 25 vuotta sitten osannut kunnolla ennustaa. Yksi elämäni parhaimmista asioista on se, ettei minusta tullut isää. Siitä olen kiitollinen. 

Vierailija
46/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit antaa naiselle roiman annoksen jotakin lääkettä niin että sikiövaurio on todennäköinen. Silloin nainen ymmärtää itsekin että abortti on tehtävä. 

Ja tekee rikosilmoituksen pahoinpitelystä. Pahimmassa tapauksessa saat syytteen kuolemantuottamuksesta.

Niinkö sinä estät sinun lapsiasi syntymästä?

Vierailija
47/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töitä,kyllä saa. Pitää vaan vähän tinkiä unelmahommista ja huippupalkoista haaveilemisesta.

Kerro mistä saa kokopäivätyön? Olen hakenut kaikille mahdollisille aloille mutta aina tarjotaan vain jotain 5 tuntia viikossa työtä

Ap

Sinullahan on jo kokopäivätyö. Sinun työsi on provota palstalla aamusta iltaan päivittäin. Ja raha sulle tulee seinästä.

Vierailija
48/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kouluun ja töihin

En pääse kumpaankaan, olen tuhansia työpaikkoja hakenut ja 30 kertaa kouluihin 

Ap

Vierailija
49/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka helvetin monta kertaa ajattelit tämän saman aloituksen tehdä?

Sinä voit ihan hyvin jatkaa asumista ja elämistä kuten ennenkin, koska olet työtön, sun ei tarvitse maksaa edes elareita, Kela maksaa. Jos lapsen äiti on suostuvainen, niin toki voit sitä lasta hoitaa ja olla hänen elämässään mukana, vaikka asutkin omassa asunnossasi. Sehän olisi sulle ihanteellinen tilanne, köyhyydestä huolimatta saisit perillisen eli jälkikasvua ja muija hoitaa taloudellisen puolen.

Oikeasti provoan ja nauran sille, kun vastailette mielikuvitushaaveisiini.

Ap

Älä trolli esitä minua

Oikea Ap

Vierailija
50/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppis👴🏻🧡

Vierailija
51/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää pulloja

Vierailija
53/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene kouluun ja töihin

En pääse kumpaankaan, olen tuhansia työpaikkoja hakenut ja 30 kertaa kouluihin 

Ap

Olen ollut myös 2 vuorokautta syömättä. Kela leikkasi tukiani 31 prossaa. Kaverit ei lainaa enää. Mul ei oo kavereita, jotka voisivat auttaa muutossa. Äiti ei tykkää, jos se jää yksin asumaan yhteiseen kotiimme. Kenelle hän sitten keittäisi mässyä?

Ap

Vierailija
54/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou jee 😎

Vierailija
55/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up