Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjoitatko hyväntekeväisyyteen?

Vierailija
16.11.2024 |

Kaikki lahjoitukset ovat tervetulleita ja arvostettuja. Hyvää tehdään ympäri maailmaa lapsien ja köyhien hyväksi. Suomikin saanut humanitaarista apua pula vuosina mm rikkailta jenkeiltä. Miksi et sinäkin auttaisi?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan toki !

Vierailija
2/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa auttaa.

Vierailija
4/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan, mutta vain, jos rahani menevät varmasti suomalaiseen kohteeseen Suomessa.

Vierailija
5/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi Mieli ry, Naurumaratonin yhteydessä.

Vierailija
6/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska ne päätyvät isojen organisaatioiden pyörittämiseen ja johdon järjettömän suuriin palkkoihin. Vain murto-osa menee varsinaiseen kohteeseen.

Vierailija
7/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska rahat eivät ikinä päädy avustettaville. 

Vierailija
8/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan suomalaiseen eläinsuojeluun. En muualle.

Vierailija
9/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, viimeksi tänään kun oli Citymarketissa tavarakeräys lapsille/ lapsiperheille niin ostin hammasharjan, hammastahnan, sormikkaat, kaurahiutaleita, makaronia ja näkkileipää. Eilen lahjoitin 5€ paikalliselle eläinsuojeluyhdistykselle, kun oli tällainen vitosen haaste. Olen matalapalkkainen itsekin, mutta pyrin auttamaan heikompiosaisia. 

Vierailija
10/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan eläinsuojeluun. Ihmisten syytä, että löytöeläinkodit tarvitsevat lahjoituksia. Siksi lahjoitan eläimille.

Vierailija
11/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt meneeköhän joulusuklaat kauppojen lahjoituksista oikeasti Ukrainalaisille joulusuklaaksi. Suklaahan on kaloripitoista ja sitä suositellaan hätämuonavaraksi retkille ym.

Vierailija
12/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt meneeköhän joulusuklaat kauppojen lahjoituksista oikeasti Ukrainalaisille joulusuklaaksi. Suklaahan on kaloripitoista ja sitä suositellaan hätämuonavaraksi retkille ym.

Vai kiroavatko siellä kriisin keskellä suklaat ja toivovat hapankorppuja?

Vierailija
13/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Voisin antaa jotain suoraan avun tarvitsijalle koska en luota siihen et järjestöjen kautta varat tai vaikka tavaratkaan päätyy apua kaipaavalle. 

Vierailija
14/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää, tai nyt mietin seurakunnan keräystä jossa voi diakonille viedä lahjakortin.

Mulla on tuo keräyksiin lahjoittaminen aina vain enemmän ja enemmän ruvennut arveluttamaan. Joku aina vetää välistä, kuten esimerkiksi Hopella kun jakoivat tyhjiä lahjakortteja kun henkilökunta oli tyhjännyt kortit. Ja lukuisia muita tapauksia jotka suututtanut.

Sitä paitsi, tämän hallituksen aikana oon ruvennut entistä enemmän pistämään rahaa säästöön. Pitää turvata oma tulevaisuus.

Vierailija
15/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntekeväisyys kyllä kiinnostaa. Mutta mihin rahat menevät? Saako rutiköyhä ihminen apua vai meneekö hallintokuluihin? Itse jos matkustaisi näihin maihin niin voisi auttaa kädestä pitäen. Unicefin pitäisi olla kohtuu luotettava.

Vierailija
16/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä laittanut enkä tule laittamaan.

Turhaa kaikki joululahjojen jakaminen.

Vierailija
17/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

välikäsille menee suuri osa rahoista.en anna mihinkään.

sotaveteraaneille ennen annoin mutta nekin niin vähissä etteivä tarvitse enää.

Vierailija
18/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan sey:lle joka kuukausi. 

Vierailija
19/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska ne päätyvät isojen organisaatioiden pyörittämiseen ja johdon järjettömän suuriin palkkoihin. Vain murto-osa menee varsinaiseen kohteeseen.

Tuo on hyvä tekosyy aina olla tekemättä mitään. Viepä kuule asunnottomien keräykseen talvivaatteita, pipoja, hanskoja, hygieniatarvikkeita. Niitä ei johto ainakaan vie!

Vierailija
20/73 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo muutaman vuoden ajan lahjoittanut joulukorttirahat lasten klinikoiden hyväksi ja uskon että menee perille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän