Millaiset ihmiset käy Lidlissä?
Aina olen miettinyt mikä saa ihmisen tekemään siellä ostokset.
Kommentit (23)
Kansainväliset, sivistyneet ja ajan hermolla olevat.
Minä käyn lidlissä aina välillä. En suhtaudu tunteella ruokakauppoihin, se valitaan mikä sillä kertaa täyttää parhaiten tarpeet.
Minäkin käyn joskus Lidlissä hakemassa niitä tarvikkeita, jiden hinta-laatusuhde on siellä oikea. Muuten asioin yleensä Prismassa.
Kauppa kuin kauppa.
Lidl on minulle lähikauppa (= kauppa, johon on lyhyin matka).
Siellä käyn.
Eikö sulla AP ole mitään muuta miettimistä? Se on kauppa siinä missä muutkin. Jotkut tavarat on siellä hinta-laatusuhteeltaan hyviä, joten niitä tulee ostettua sieltä. Mutta käyn myös muissa kaupoissa.
Ainakin Näin sinkku taloudessa lidl on taloudellisesti järkevin.
Höpö höpö. Tunnen yhden insinööri perheen ja he käyvät vain Lidlissä ruokaostoksilla. Riittää kuulemma rahaa paremmin mm matkusteluun, hyvään viiniin jne jne.
Sellaiset joiden mielestä on tyhmää maksaa liikaa?
Samaa - siis tasan samaa - jauhelihaa, maitoa, voita yms. voi ostaa kalliilla K-kaupasta, hiukan edullisemmin Prismasta ja vielä edullisemmin Lidlistä.
Lidlissä on myös tuoreimmat HeVit, vaikka valikoima niissä on hiukan suppeampi kuin K-rosvoparonilla.
Ne jotka eivät tue ahneita S- ja K-kauppioita.
Kyllä sä voit ihan itse mennä vaikka parkkikselle katselemaan, että millaiset ihmiset siellä käy. Hittoako täällä kyselet. 😂
Vierailija kirjoitti:
S-kauppa on osuuskunta, K-kauppias on yrittäjä. K on kallein.
Mulla on Lidl 30 metriä kotiovelta, en ajattele asiasta noin syvällisesti. Se on lähin. Käyn välillä muissakin kaupoissa kyllä.
Käyn tosi harvoin kaupassa (puoliso hoitaa yleensä kaupassakäynnin), mutta kun käyn, käyn useimmiten Lidlissä, koska se on pienempi kuin siinä lähistöllä olevat marketit. Helpompi ja nopeampi käydä. Hintoja en ole vertaillut, enkä osaa niihin ottaa kantaa.
Käy siellä katsomassa, niin sitten tiedät
Lidlessä käydään hyvän ja parhaan paistopisteen vuoksi. Sieltä saa parhaat croissantit ym. Ja paras appelsiini tuoremehu on Lidlessä.
Kyllä sen huomaa kassalla, että ostokset maksavat aina vähemmän kuin muissa kaupoissa.
P. S: Prisman taso on laskenut venäläisen kaupan tasolle. Ei siellä viitsi enää käydä.
Paremmin käytämme K- kauppoja jotka ovatkin hyvätasoisia ja raha menee yksityiselle yrittäjälle.
Onko Lidleissä vielä ne superlyhyet kassapöydät joilla hirveä stressi ahtaa tavaroita kassiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-kauppa on osuuskunta, K-kauppias on yrittäjä. K on kallein.
Joojoo vittuuxflexaat kaikki tietää mitä tarkoittaa kauppias on sama kuin myyjä!
Vittuettävituttaa muutenkin jo valmiiks että aina ollaan soittamassa poliisei ja vartioit ku vähänki kysyn että mix vitus toi on niin kallista häh
Hinnat muissa kaupoissa huimaa liitin vakkaria. Rahalle on paempaakin käyttöä.
Kaikki on syömäkelpoista, ei ole rainbovia eikä pirkkaa ;-)
Keskiluokasta tipahtaneet prismapeheet.