Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Old money -tyylistä: mitä järkeä on teeskennellä jotain vanhan rahan suvun perillistä jos oikeasti on köyhä kuin kirkonrotta?

Vierailija
16.11.2024 |

Tai ainakaan ei ole mitään tekemistä kyseisten piirien kanssa? Mikä järki tässä on? Totuushan kuitenkin paljastuu (??) ennen pitkää, jos johonkuhun uuteen tutustuukin, ja entiset ystävät ja sukuhan jo tietävätkin. 

Onko tämä jotain tietoista larppausta vai mitä hittoa?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

92 vuotias äitini on aina pukeutunut 'old money'-tyylillä, vaikka on ihan tavallinen taustaltaan. Aikoinaan lähes kaikki pukeutuivat klassisesti ja verrattain tyylikkäästi. Tämä tyyli on sitten säilynyt hänellä vaikka muoti onkin aikojen saatossa muuttunut.

Vierailija
42/46 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tää tyyli trendaa? Vai menikö jo ohi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voishan se vaikka työhaastatteluun olla hyvä tyyli

Vanhan rahan ihmiset ei käy työhaastatteluissa.

Vierailija
44/46 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Kyseessä on pukeutumistyyli eikä mikään muu. Luuletko että tuosta tyylistä tykkäävät tavalliset ihmiset yrittävät luottokortilla ostaa huvijahteja vain esittääkseen rikasta? :D Sitä paitsi, se mikä on ns. old money-tyyliä, saattoi joitain vuosikymmeniä sitten olla aika tavallista, korkeintaan keskiluokkaista, pukeutumista. 

Vierailija
45/46 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että pidän ko. tyylistä. Olen kirppiksiltä ostellut silmääni miellyttäviä juttuja. En ole koskaan ajatellut, että kyseessä on joku "old money" tyyli.

Ihan tavallinen köyhälistön edustaja olen. Tulot ei ole koskaan ylittänyt 55 000€ vuodessa.

Vierailija
46/46 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain klassisen yksinkertainen, laadukkaampi pukeutumistyyli ja ulkonäkötrendi.  Vastakohta jollekin leoparditunikoille, rimpsuhileille, överiripsille ja glitterikynsille.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi