Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö vielä leffoissa

Vierailija
16.11.2024 |

Vaikka Netflixistä löytyy kaikki

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn. Nykyään on kivaa kun on näytöksiä joihin saa viinipullon mukaan.

Vierailija
22/58 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt tänä vuonna kolmesti: Poika ja haikara, Myrskyluodon Maija, Joker - Folie a deux. Tykkäsin kaikista ja aion käydä jatkossakin katsomassa mielenkiintoisia elokuvia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole netflixiä mutta en silti käy leffoissa koska ei ole enää varaa.

Ei mullakaan ole Netflixiä mutta katson tuttavan tunnuksilla.

Vierailija
24/58 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakeutua avustajaksi niin stten pääsee ilmaiseksi avustettavan kanssa katsomaan leffoja.

Vierailija
25/58 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin oikein mielelläni jos olisi edes tiedossa jotain hyviä leffoja. Niitä en löydä enää mistään. Kaikki katsominen mennyt tosi vähäksi - edes telkkaria en enää katso.

Vierailija
26/58 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä käyn. Elokuvissa on ihana käydä. Viimeksi eilen kävin katsomassa Gladiator 2. Siinä on jo tunnelmaa, että sinne mennään, iso kangas, monikanavaäänet, pimeä sali. Voi keskittyä vain katsomiseen. Ihan eri tunnelma kun katsoa kotona netflixia. Käyn elokuvissa noin kerran kuussa.

Vierailija
27/58 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt pariin kymmeneen viime vuoteen kuin ehkä pari kertaa.

En koe mitään nautinnollista

-väkijoukossa

-jonottamisessa

-muiden möykkäämisessä ja huonossa käytöksessä

-äänentoistossa joka on niin lujalla että lattia pärisee

-ruudussa joka on niin iso että niskat tulee kipeäksi

-siinä ettet voi pausettaa elokuvaa halutessasi

Vierailija
28/58 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leffasta saa ihan elämyksen teatterissa kuin kotisohvalla. Parempi katselukokemus. Iso näyttö ja paremmat äänet

Totta on paremmat äänet ja elämyksellisyys. Kuitenkin se, että eteen tai viereen tai saliin saattaa tulla vaikka mitä pällejä, jotka sen kaiken sitten pilaavat. Käyn leffassa n. 4 kertaa vuodessa eli aika harvoin, mutta joka kerta joku toinen häiritsee jollain tapaa.

Herkutkin olisi kiva valita joskus itse eikä ostaa pakotettuna teatterin herkkuja. Hinnoista en edes aloita. Nelihenkisen perheen elokuvailta vie kolminumeroisen summan. Vaikka varaa on, niin usein valitaan mieluummin kotisohva, vaikka elämys ei niin kokonaisvaltainen olisikaan.

Kertokaa mulle, mikä se on se elokuvan "elämyksellisyys"?

Mun mielestä elokuvateattereissa on niin paljon häiriötekijöitä, että elämys on lähinnä negatiivinen elämys.

Vierailija
29/58 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyty miehen kanssa viiimeksi leffassa vissiin 2009.

En edes tiedä paljon liput maksaa nykypäivänä.

Vierailija
30/58 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 5-8 elokuvaa vuodessa leffateatterissa.

Kaikki vähänkin katsomisen arvoiset, koska maksajana on työnantaja (Smartum).

Valitettavasti katsottavat elokuvat on vähentyneet. Olenko vanhentunut vai leffat huonontuneet...

Miksi elokuvateatterissa:

+ Iso kuva

+Isot äänet

+Pieni kaupunki. Usein alle 15 katsojaa, joten hyvä paikka löytyy aina.

- Ei voi itse valita ajankohtaa, kuten suoratoistopalvelussa.

Vierailija
31/58 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin leffa Matrix katsottu koronahysterian yksitysnäytöksessä. Kliffaa: hyvä leffa ja sopivan väljää. 10 henkilöä isossa salissa. 

Vierailija
32/58 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leffasta saa ihan elämyksen teatterissa kuin kotisohvalla. Parempi katselukokemus. Iso näyttö ja paremmat äänet

Totta on paremmat äänet ja elämyksellisyys. Kuitenkin se, että eteen tai viereen tai saliin saattaa tulla vaikka mitä pällejä, jotka sen kaiken sitten pilaavat. Käyn leffassa n. 4 kertaa vuodessa eli aika harvoin, mutta joka kerta joku toinen häiritsee jollain tapaa.

Herkutkin olisi kiva valita joskus itse eikä ostaa pakotettuna teatterin herkkuja. Hinnoista en edes aloita. Nelihenkisen perheen elokuvailta vie kolminumeroisen summan. Vaikka varaa on, niin usein valitaan mieluummin kotisohva, vaikka elämys ei niin kokonaisvaltainen olisikaan.

Edelleenkin ei ne niitä laukkuja syynää läpi ja mukaan voi ottaa omat herkkunsa.

T: Yksi joka kävi eilen katsomassa Gladiator 2 mukanaan omat lempikarkit, joita ei Finnkinon myymälästä saa. Enkä edes ollut ainoa.

Vierailija
33/58 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka viikko

Vierailija
34/58 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy koska kuuloaisti on minulle tärkeä.

Vierailija
35/58 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Aki Kaurismäen leffateatteri on niin symppis <3 Oli melkein 10 vuoden tauko välissä. Nyt taas käyn.

Vierailija
36/58 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa Marguriten teoreeman. Oli oikeinkin hyvä elokuva eikä ollut paljoa katsojia häiritsemässä kokemusta.

Vierailija
37/58 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn, olemme aina käyneet paljon elokuvissa. Ja minusta on ihanaa, että nuoret aikuiset lapsemme lähtevät edelleen kanssamme elokuviin. 

Vierailija
38/58 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein joka viikko

Sama. Huomenna taas.

Vierailija
39/58 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyn. Yksin, kaverien kanssa tai lasten kanssa. Suunnilleen joka toinen viikko.

Lee oli hyvä elokuva sotavalokuvaaja lee milleristä. Jännä elämä.

Vierailija
40/58 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisten vuosien aikana (hollywood) leffojen taso mennyt niin huonoksi ettei enää tule käytyä leffassa. Kiintiösitä kiintiötätä...

Jospa poistaisivat wokketuksen oscar-ehdokkuuden ehtina niin tilanne ehkä paranisi? Tule apuun Trrump??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme