Käytkö vielä leffoissa
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Viimeisten vuosien aikana (hollywood) leffojen taso mennyt niin huonoksi ettei enää tule käytyä leffassa. Kiintiösitä kiintiötätä...
Jospa poistaisivat wokketuksen oscar-ehdokkuuden ehtina niin tilanne ehkä paranisi? Tule apuun Trrump??
Vielä lisäyksenä: lippujen järkky hinta ja se finnkinon ahneuden huipentuma eli kielto tuoda omia karkkeja olivat viimeinen pisara. Sen jälkeen en ole käynyt.
Netflix on täynnä silkkaa aivotonta paskaa jota lähinnä naiset kuluttaa.
Käyn usein. Nuorena kuuluin elokuvakerhoon, kävin 2 x viikossa.
Toki. Teatteri liki naapurissa. Katson kaikki mieleiset uutuudet itsekin ja teinit on paikan suurkuluttajia. Aivan eri asia katsoa teatterissa kuin kotona telkusta.
Leffassakäynti kokemuksena paskeentui ideologian ja ahneuden vuoksi.
ei palkka enää riitä vihreän siirtymän jälkeen mihinkään ylimääräiseen. elokuvat, ravintolat, hyväntekeväisyys ym olivat ensimmäisiä, joista karsin, kun ei ole varaa.
Vieläkö elokuvissa tulee mainoksia? Lopetin elokuvissakäynnin jo 15 vuotta sitten, kun siellä oli pakko katsoa monta minuuttia mainossaastaa ennen filmin alkua.
Vierailija kirjoitti:
Netflixistä löytyy kaikki ? Katsot siis p a s k a a
Joo onhan esim. Kummisetä ihan paskaa. Ei kun.
Vierailija kirjoitti:
Käyn jos mieleiseni leffa pyörii. Gladiator 2 menen katsomaan kun kerkeän.
Säästä rahat, gladiator 2 oli huijausta, ihan marvel-fantasiaplörinää. Montakohan kertaa elokuvassa käytettiin kädet hiekkaan, kuvastoa ykkösosasta, varmaan kymmenen.
Vierailija kirjoitti:
Areenasta löytyy leffoja
Youtubesta lisää.
En enää sen jälkeen kun finnkino ilmoitti olevansa karkkikauppa minkä sisäänheittotuote on elokuvat. Leffaan menisin jos olisi muita teattereita paikkakunnalla mutta ei ole. Olen boikotoinut siitä lähtien kun edes omaa vesipulloa ei saa saliin viedä.
E-passilla käyn. Lipun olen maksanut viimeksi ehkä 2020.
Kyllä käydäään. Meillä 7 henkinen perhe ja joka viikko joku käy. Leffaliput ostetaan aina kun on tarjouksia, kyllä niille käyttöä on jossain vaiheessa. On meillä kotona ns leffahuone, kunnon laitteistot, mutta kyllä Tennarin Finnkino on se ainoa oikea paikka katsoa.
Oikeastaan tässä kurjuuksien maailmantilanteessa missä rahoistaan pitää pitää kiinni, katsoa mihin on varaa ja missä pitää säästää niin meidän perheessä leffassa käynti on se viimeinen nipistinkohde.
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt pariin kymmeneen viime vuoteen kuin ehkä pari kertaa.
En koe mitään nautinnollista
-väkijoukossa
-jonottamisessa
-muiden möykkäämisessä ja huonossa käytöksessä
-äänentoistossa joka on niin lujalla että lattia pärisee
-ruudussa joka on niin iso että niskat tulee kipeäksi
-siinä ettet voi pausettaa elokuvaa halutessasi
Ehkä olen hemmoteltu, kun asun Helsingissä, mutta täällä voi kyllä usein valita päivän ja näytöksen niin, ettei ole mitään ruuhkia ja jonottamista. Varaustilanteen näkee lippua ostaessa. Olen ollut ainoa katsojakin joskus tai on vain muutamia muita (esim. arki-illat). Enpä juuri muista huonoa käytöstäkään. Voi olla, että myös oma leffamaku on erilainen kuin häiriköillä, ja suositutkin leffat voi käydä katsomassa ensi-iltaviikon jälkeen vasta.
Muita eväitä en kaipaa, mut sen verran huijaan, että oon vienyt termosmukissa teetä ainakin pitempiin näytöksiin. Joskus koronan jälkeen kannatusmielessä ostin popparia ja limsaa, mutta jo niiden kanniskelu saliin asti oli vähän taiteilua, lähiteatterissa kun on myymälän jälkeen portit, missä lippu skannataan. Ja tulen yleensä vasta viime tipassa enkä halua ostella enää mitään.
Kun olen lomalla Suomessa, käyn elokuvissa usein, monta kertaa viikossa. Haluan nähdä uutuudet tuoreeltaan ja isolta kankaalta. Asuinmaassani en juuri käy elokuvissa koska elokuvateatterit ovat täällä niin surkeita.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin leffa Matrix katsottu koronahysterian yksitysnäytöksessä. Kliffaa: hyvä leffa ja sopivan väljää. 10 henkilöä isossa salissa.
Me katsoimme mieheni kanssa West Side Storyn kahdestaan Tennispalatsin yli 600-paikkaisessa iSensessa. Oli kyllä mieleenjäänyt elämys.
Netflixissä ei ole kotimaista juurikaan
Jollei olisi niitä häiriötekijöitä, niin nauttisin siitä että äänet on kovalla ja näköpiirissä ei ole muuta.