Mitä töitä voi tehdä ilman autoa/ajokorttia?
Mietin koulutukseen hakeutumista mutta tuntuu että kaikkiin töihin tarvitsee nykyään ajokortin ja auton esim joku perus siivoojan tai sähköasentajan työ vaatii nuo.
Kommentit (13)
Olen töissä yliopistolla, jonka palveluksessa on monta tuhatta henkilöä. En tiedä näistä yhtään, joka tarvitsisi työssään ajokorttia. No, reksillä oli ennen autonkuljettaja, mutta ilmeisesti siitäkin on nykyisin luovuttu.
Kaikkia töitä. Ota itseäsi niskasta kiinni ja mene sinne töihin. Aina joku tekosyy löytyy, että voi maata kotona muiden rahoilla.
Voit pestä autoja, sekä palvella esim tankkauksessa, rengaspaineet ym
Sisätiloissa suoritettavat työt. Esim. toimisto, johon auto ei mahdu sisälle.
Silloin, ei tarvi, kun työ tehdään tietyssä pisteessä esim liikkeen myyjä, opettaja, hoitaja ellei työskentele jossain kotihoidon piirissä, ravintolatyöntekijät, tehdastyöläiset, toimistotyöntekijä...
Vierailija kirjoitti:
Voit pestä autoja, sekä palvella esim tankkauksessa, rengaspaineet ym
Tuollaisia palveluita ei ole ollut vuosikymmeniin.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosaa töistä.
Mitä olen työilmoituksia katsonut niin melkein kaikkiin tarvitsee ajokortin tai auton, esim siivoja, postinjakaja, putkimies, sähköasentaja, rakennusmies, varastotyöntekijä, kaupan alan työt yms
Ap
Mieti nyt ensin mitä työtä haluaisit tehdä. Onko ajokortin hankkiminen ehdoton ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosaa töistä.
Mitä olen työilmoituksia katsonut niin melkein kaikkiin tarvitsee ajokortin tai auton, esim siivoja, postinjakaja, putkimies, sähköasentaja, rakennusmies, varastotyöntekijä, kaupan alan työt yms
Ap
Ovatko nuo haavemmattisi?
No esim. prostituutio onnistuu ihan hyvin.