Minkälainen rangaistus tulee jos kävelen kauppaan sisään ja syön siellä ruokia enkä maksa?
Menisin siis kauppaan sisään, ja en yrittäisi varastaa, vaan söisin ruokia siellä sisällä. En oo syöny yli kahteen vuorokauteen kun ei oo rahaa ruokaan.
Minkälainen rangaistus tulee? Tuleeko rikosrekisteri?
Kommentit (124)
Lue Kari Hotakaisen Ihmisen osa. Siinä on hyviä neuvoja rahattomalle, esim voi mennä jonkun tuntemattoman hautajaisiin ja syödä hyvin kunhan teeskentelee että on tuntenut edesmenneen.
Kaupoissa on myös usein tuote-esittelijöitä, jotka tarjoavat syömistä. Voi kierrellä eri liikkeissä.
Ei tule ensin kuin sakkoa. Voit myös käydä kampaajalla ja syömässä ravintolassa. Sitten tulee ehdollista ja sitten vasta ehdotonta. Tosin sehän ei haittaa, koska vankilassa pääsee esim. jonotta hammaslääkäriin ja lääkäriin, saa opiskella ja hyvät ruoat ym.
Torakastakin pääsee helpommin eroon kuin susta ap!
Vierailija kirjoitti:
Mene ruokajonoon!!!
Kävin jo, ja kassit loppuivat kesken. Enää ei ole voimia kävellä, eikä niitä ole viikonloppuisin
Ap
Miksi tekisit niin ? Jäät kumminkin kiinni. Katso esim netistä osoitteesta rednet.fi, (SPR, suomen punainen risti) että missä jaetaan ILMAISIA ruokakasseja. Ja siel tarjoillaan takuulla ILMAISEKSI paljon kunnon ruokaa muutenkin niitä kasseja odotellessa, jos o onnistunu saamaan numerolapun, jolla saa sen kassin. Ite oon hakenut 2 kertaa, mut täytyy sanoo, et ainaki 98 % niistä o menny suoraan roskiin. Kaikille ei nimittäin ole välttämättä sama sisältö kassissa, vaikka pitäisi, eikä ite saa valita mitään. On sellaisiakin paikkoja, mistä saa ilmaiseksi kunnon ruokaa mitä itse haluaa valita. Nekin löytyy jostakin n netistä. Ja vain tyhmä ihminen tekee noin. Siis menee kauppaan ja luulee, et niitä ruokia yms saa syödä siellä ilman mitään rangaistusta. Kyl SUL o rahaa ruokaan, ku et osta ikinä mitään tarpeetonta esim huumeita, alkoholia ja/tai tupakkaa. Siinä säästyy iiiiiisoooooooo summa rahaa ruokaan. Mul o viikkoraha vaan 20 €. Mihin sekin riittää ? Ei niin mihinkään. Ota edunvalvoja, edes kokeeksi muutamaksi kuukaudeksi. Hän hoitaa kaikki laskut ja saat varmuudella ainakin ruokarahaa, minimi o se 20 €/VK. Sit huomaat, et rahat riittääkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tekisit niin ? Jäät kumminkin kiinni. Katso esim netistä osoitteesta rednet.fi, (SPR, suomen punainen risti) että missä jaetaan ILMAISIA ruokakasseja. Ja siel tarjoillaan takuulla ILMAISEKSI paljon kunnon ruokaa muutenkin niitä kasseja odotellessa, jos o onnistunu saamaan numerolapun, jolla saa sen kassin. Ite oon hakenut 2 kertaa, mut täytyy sanoo, et ainaki 98 % niistä o menny suoraan roskiin. Kaikille ei nimittäin ole välttämättä sama sisältö kassissa, vaikka pitäisi, eikä ite saa valita mitään. On sellaisiakin paikkoja, mistä saa ilmaiseksi kunnon ruokaa mitä itse haluaa valita. Nekin löytyy jostakin n netistä. Ja vain tyhmä ihminen tekee noin. Siis menee kauppaan ja luulee, et niitä ruokia yms saa syödä siellä ilman mitään rangaistusta. Kyl SUL o rahaa ruokaan, ku et osta ikinä mitään tarpeetonta esim huumeita, alkoholia ja/tai tupakkaa. Siinä säästyy iiiiiisoooooooo summa rahaa ruokaan. Mul o viikkoraha vaan 20 €. Mihin sekin riittä
En osta tai polta tupakkaa. Sama juttu alkoholin kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin asut?
Asun äireeni rintamamiestalon yläkerrassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ruokajonoon!!!
Kävin jo, ja kassit loppuivat kesken. Enää ei ole voimia kävellä, eikä niitä ole viikonloppuisin
Ap
Käytä sitä sun bussikorttia, niin ei tarvi kävellä. Ja voimat ei lopu kahden päivän paastolla.
Kaupoissa on tuotekonsulentteja maistiaisineen. Syö niitä ilmaiseksi tai käy luovuttamassa verta ja tyhjennä veripalvelun ilmaistarjoilupöytä.
Hohhoijaa. Koittaisitko keksiä jonkin muun trollijankkauksen aiheen.
Tulee tuomio lievästä petoksesta, koska nykyisin kaupat vievät asian käräjille.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule ensin kuin sakkoa. Voit myös käydä kampaajalla ja syömässä ravintolassa. Sitten tulee ehdollista ja sitten vasta ehdotonta. Tosin sehän ei haittaa, koska vankilassa pääsee esim. jonotta hammaslääkäriin ja lääkäriin, saa opiskella ja hyvät ruoat ym.
Vankilassa voi myös verkostoitua muslimien ja feijojen kanssa.
Minä en jaksa ottaa yhteyttä seurakuntiin tai ruoanjakelupisteisiin enkä jaksa kävellä leipäjonoon.
Minä en halua muuta kun mankua, että minulle tuotaisiin ilmaista ruokaa kotiin.
En halua hyviä neuvoja vaan haluan mennä nyt lähikauppaan ja syödä hyviä ruokia paljon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ruokajonoon!!!
Ap
Käytä sitä sun bussikorttia, niin ei tarvi kävellä. Ja voimat ei lopu kahden päivän paastolla.
Minulla ei ole bussikorttia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä en jaksa ottaa yhteyttä seurakuntiin tai ruoanjakelupisteisiin enkä jaksa kävellä leipäjonoon.
Minä en halua muuta kun mankua, että minulle tuotaisiin ilmaista ruokaa kotiin.
En halua hyviä neuvoja vaan haluan mennä nyt lähikauppaan ja syödä hyviä ruokia paljon.
Ap
Tiedetään. Tyypillinen yhteiskunnan turhake ja loinen. Pelkkä menoerä.
Mitä ne sun hyvät ruuat siellä kaupassa ovat? Eli mitä ajattelit syödä?
Kai riippuu kaupasta