Minkälainen rangaistus tulee jos kävelen kauppaan sisään ja syön siellä ruokia enkä maksa?
Menisin siis kauppaan sisään, ja en yrittäisi varastaa, vaan söisin ruokia siellä sisällä. En oo syöny yli kahteen vuorokauteen kun ei oo rahaa ruokaan.
Minkälainen rangaistus tulee? Tuleeko rikosrekisteri?
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Tulee tuomio lievästä petoksesta, koska nykyisin kaupat vievät asian käräjille.
EI, vaan näpistys josta tulee sakkoa.
Sakko ja porttikielto kyseiseen kauppaan todennäköisiä.
Mee isompasn markettiin ja syö hiljaa sovituskopissa jotain josta ei lähde ääntä, ota toki sovitettavaa koppiin mukaan myös, kalisuttele henkaria ja palauta paikalleen jälkeenpäin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en jaksa ottaa yhteyttä seurakuntiin tai ruoanjakelupisteisiin enkä jaksa kävellä leipäjonoon.
Minä en halua muuta kun mankua, että minulle tuotaisiin ilmaista ruokaa kotiin.
En halua hyviä neuvoja vaan haluan mennä nyt lähikauppaan ja syödä hyviä ruokia paljon.
Ap
Tämä oli minua mustamaalaava ja esittävä trolli.
Ap
Kuvaa sinua mitä mainioin sanakääntein👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne sun hyvät ruuat siellä kaupassa ovat? Eli mitä ajattelit syödä?
Esim paistopisteeltä kaikenlaista, tai valmisruokaosastolta pizaa/hampurilaisia, keksejä, mehua, maitoa...
Ap
Ryhdy mustalaiseksi, niin saat paljon tavaraa mahtumaan hameen alle.
Mene päivystykseen jos olet huonossa kunnossa kun et ole syönyt, kerrot siellä tämän. Siellä ammattilaiset ovat velvoitettuja tekemään sinusta sossulle huoli-ilmoituksen. Myös viikonloppuisin on töissä päivystävä sosiaalityöntekijä jonka velvollisuus on auttaa jos joku meinaa oikeasti kuolla nälkään. Ei meillä (vielä) anneta ihmisten kuolla nälkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en jaksa ottaa yhteyttä seurakuntiin tai ruoanjakelupisteisiin enkä jaksa kävellä leipäjonoon.
Minä en halua muuta kun mankua, että minulle tuotaisiin ilmaista ruokaa kotiin.
En halua hyviä neuvoja vaan haluan mennä nyt lähikauppaan ja syödä hyviä ruokia paljon.
Ap
Ap
Sinä olet pöpieläkeläinen.
Vierailija kirjoitti:
Mene päivystykseen jos olet huonossa kunnossa kun et ole syönyt, kerrot siellä tämän. Siellä ammattilaiset ovat velvoitettuja tekemään sinusta sossulle huoli-ilmoituksen. Myös viikonloppuisin on töissä päivystävä sosiaalityöntekijä jonka velvollisuus on auttaa jos joku meinaa oikeasti kuolla nälkään. Ei meillä (vielä) anneta ihmisten kuolla nälkään.
Voiko 2 vuorikauden syömättömyyden jälkeen mennä jo?
Ap
Minä en halua nyt muuta kuin syödä. Olen huusannut rahani eikä minulla ole älyä miten saisin rahani riittämään.
Niin kauan kuin tämä palsta on olemassa, tulen tänne vikisemään, miksi minulle ei järjestetä ilmaisia sapuskoja.
En halua hyviä neuvoja.
Haluan vain syödä ja inistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuule kun ei tuo aloittaja ole kuollut nälkään vieläkään, vaikka tekee aloituksia samasta asiasta jatkuvasti ja kuukausitolkulla. Kai sinäkin tajuat, että paastoon ei kuole. Monet paastoaa vapaaehtoisestikin.
Jos on varaton, niin ei minkäänlaista.
Se mitä seuraa riippuu aika pitkälti sun koosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko 2 vuorikauden syömättömyyden jälkeen mennä jo?
Ap
Kyllä voit mennä. Sieltä sinut viedään tarkkailujaksolle houruinhuoneelle.
Voit kuitata nahkalompakolasi pamppupojan kanssa takahuoneessa.
Oletko töissä jos olet niin mihin menee rahat ettei ole varaa ruokaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule kun ei tuo aloittaja ole kuollut nälkään vieläkään, vaikka tekee aloituksia samasta asiasta jatkuvasti ja kuukausitolkulla. Kai sinäkin tajuat, että paastoon ei kuole. Monet paastoaa vapaaehtoisestikin.
Aiemmin ei ole ollut näin pahaa tilannetta. Ekaa kertaa olen oikeasti täysin ruoatta. Kaksi vuorokautta jo. Ennen en ole ollut edes 12 tuntia.
Ap
Tein rapiat 20 vuotta hommia kauppiaana. Kahdesti piti keksiä rangaistus tällaiselle sankarille.
Ensimmäisellä kerralla käytin pesäpallomailaa ja toisella kerralla portaita. Eihän tuollainen paska muulla opi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan joutunut olla yli 12 tuntia syömättä. Nyt oon pakotettu olemaan 50h.
P
Ap