Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille - mikä yksityinen seikka sammuttaa kiinnostuksesi mieheen välittömästi ?

Vierailija
16.11.2024 |

Huono ja röyhkeä käytös on yksi asia mikä sammuttaa mielenkiinnon toista kohtaan.

Kommentit (653)

Vierailija
621/653 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko röyhtäily ja piereskely paha jos muuten on ihannemies?

Vierailija
622/653 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tällaisia kysymyksiä. Mukava lukea pyhäpäivän ratoksi, millainen pikkusieluisuus, pinnallisuus & pakkomielteisyys ketäkin vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/653 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen pienikin aggressiivisuus miehessä ja lyhyt pinna. Avioliiton aikana koin eroprosessin aikana väkivaltaa exän taholta niin tää on mulle todella paha punainen vaate. 

Toiseensuuntaan aito hyväsydämisyys ja lempeys on ihanaa

Vierailija
624/653 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos pitää noista vielä meteliä sillai "läpällä" eikä näe hoidettavina terveysgongelmina, niin todellakin on paha eikä ole silloin mikään ihannemies. 

Vierailija
625/653 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityinen?

-- sanoihin takertuminen eli senkaltainen pikkumaisuus sammuttaa mielenkiinnon. Ei pysty jatkamaan keskustelua koska sentyyppinen ihminen nillittää jostain sanan valinnasta vaikka ymmärtäisi kysymyksen varsin hyvin mitä haetaan. 

Surkea äidinkielen taito. Se kertoo typeryydestä.

Vierailija
626/653 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos pitää noista vielä meteliä sillai "läpällä" eikä näe hoidettavina terveysgongelmina, niin todellakin on paha eikä ole silloin mikään ihannemies. 

En ole tiennytkään, että piereskely on 'hoidettava terveysongelma'. Mutta naisiahan ei pieretä koskaan.

Vierailija
627/653 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlainen pienikin aggressiivisuus miehessä ja lyhyt pinna. Avioliiton aikana koin eroprosessin aikana väkivaltaa exän taholta niin tää on mulle todella paha punainen vaate. 

Toiseensuuntaan aito hyväsydämisyys ja lempeys on ihanaa

Valtaosalle ihmisistä aggressiivisuus on punainen vaate, eikä heidän tarvitse odottaa kunnes se yltyy väkivaltaisuudeksi tajutakseen asian. 

Vierailija
628/653 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tiennytkään, että piereskely on 'hoidettava terveysongelma'. Mutta naisiahan ei pieretä koskaan.

Ylenpalttinen kaasuttaminen voi kertoa vääränlaisesta ruokavaliosta tai jostain muusta suolistoperäisestä ongelmasta. Ei tarvitse uhriutua.

Vierailija
629/653 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todelliset asiat:

- mies on naista lyhyempi

- mies on hintelä

- miehellä on ruma naama

- ääni on korkea tai nariseva

- mies käyttäytyy epävarmasti

- mies on köyhä

- mies on pihi (ei maksa naisen puolesta, nainen saa olla todellinen kitupiikki joka maksattaa omansakin miehellä, kuten Roope Ankka tekisi)

Vierailija
630/653 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todelliset asiat:

- mies on naista lyhyempi

- mies on hintelä

- miehellä on ruma naama

- ääni on korkea tai nariseva

- mies käyttäytyy epävarmasti

- mies on köyhä

- mies on pihi (ei maksa naisen puolesta, nainen saa olla todellinen kitupiikki joka maksattaa omansakin miehellä, kuten Roope Ankka tekisi)

Lyhyys ei mua haittaa, mutta tilalle listaisin kaljuuntumisen. Muuten aika lailla samaa mieltä, ajattelin vain että nämä ovat niin selvää pässinlihaa ettei kannata mainita. 

Vierailija
631/653 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että on noin tyhmä/ignorantti ettei tajua "yksityisen" ja "yksittäisen" eroa + luulo, että olisi vain 1 yksittäinen turn off.

Vierailija
632/653 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellinen (tai nyt ylipäänsä mikään) hyväksikäyttö.

Tapailin 60 v. miestä, joka oli todella kovapalkkaisessa työssä ja korkeassa asemassa. Ei lapsia. Asui pienessä mökissä, joka normaali-ihmisillä olisi vaatimaton vapaa-ajan mökki. Kaikki tavarat oli haalittu ilmaiseksi tai ainakin mahdollisimman halvalla. Mitään ei maksanut mistään, missään ei käynyt. Kuulemma oli ideologia, missä kulutetaan mahdollisimman vähän eikä hän suostu maksamaan mistään mitään. Ja sen näki.

Mieheltä saamani ainoa kehu oli, että olen hyväntahtoinen. Niin olenkin, mutta en kusetettava. Aika pian alkoi yritys maksattaa minulla asioita, jotta olisi voinut säästää lisää. Ja ne muka-ovelat tarinat, millä yritti jallittaa minua antamaan jotain ilmaiseksi. Milloin polttopuita, milloin sisustustarvikkeita. Ei raaskinut pitää jätehuoltoa ja olisi tuonut roskapussitkin minun omakotitaloni roskikseen. Korttikaan ei 'toiminut' vaan pyöritti sitä vimmatusti maksuautomaatin edessä varoen osumasta oikeaan kohtaan, joten pyysi minua pelastamaan.

Lisäksi oli vielä todella epähygieeninen.

No eipä tuota tapailua kauan kestänyt. Sekin aika mikä kesti, meni täyden hämmennyksen vallassa. Lähdin sitten kun tajusin, että en tosiaankaan ole piilokamerassa.

Vierailija
633/653 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloudellinen (tai nyt ylipäänsä mikään) hyväksikäyttö.

Tapailin 60 v. miestä, joka oli todella kovapalkkaisessa työssä ja korkeassa asemassa. Ei lapsia. Asui pienessä mökissä, joka normaali-ihmisillä olisi vaatimaton vapaa-ajan mökki. Kaikki tavarat oli haalittu ilmaiseksi tai ainakin mahdollisimman halvalla. Mitään ei maksanut mistään, missään ei käynyt. Kuulemma oli ideologia, missä kulutetaan mahdollisimman vähän eikä hän suostu maksamaan mistään mitään. Ja sen näki.

Mieheltä saamani ainoa kehu oli, että olen hyväntahtoinen. Niin olenkin, mutta en kusetettava. Aika pian alkoi yritys maksattaa minulla asioita, jotta olisi voinut säästää lisää. Ja ne muka-ovelat tarinat, millä yritti jallittaa minua antamaan jotain ilmaiseksi. Milloin polttopuita, milloin sisustustarvikkeita. Ei raaskinut pitää jätehuoltoa ja olisi tuonut roskapussitkin minun omakotitaloni roskikseen. Korttikaan ei 'toiminut' vaan pyöritti sitä vi

Onko taloudellinen hyväksikäyttö yksittäinen asia? Eikö tämä muutenkin ole ihan no brainer? 

Vierailija
634/653 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap tekee sekasyöjile heidän toivomansa liharuuan, ja vegaaneille heidän toivomansa vegeruuan.

Siis mitä valittamista tässä oli?

Sekö, ettei ap laita kaikkia syömään vegeruokaa ja käänny vegaaniksi? Sekö tässä kiikastaa?

Vierailija
635/653 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihteet.

Vierailija
636/653 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuilu

Vierailija
637/653 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään kahville tai jädelle, eikä mies tarjoa. Muu aavistus piheydestä. Aavistus alkoholismista tai aikaa vievästä äijäharrastuksesta. Basrit. Tupakka. Huumeet. Lyhyys ja/tai huonotapaisuus.

Vierailija
638/653 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oikeat kasvot ja luonne paljastuu, niin silloinkin on ok lähteä. Nainen ei ole roskakori johon voi dumpata kaikki ongelmat. Vaikka moni niitä setviikin.

Vierailija
639/653 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että miehellä on lapsia (vaikka jo aikuisiakin). Toinen täydellinen kiinnostuksen kadottaja on se, että miehellä on takanaan enemmän kuin yksi avo/avioliitto tai kihlaus. Kolmas jos mies on käyttänyt maksullisia edes kerran.

Ja tarkennan vaikka se lienee sanomattakin selvää, että sellainen kukasta kukkaan kikkelinsä perässä juossut hamesankari ei kiinnosta myöskään.

Vierailija
640/653 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannetajun puute, naisen rajoittaminen ja ohjailu, kiroilu, haukkuminen ja kaikenlainen verbaalinen alas painaminen myös seurassa ollessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme