Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille - mikä yksityinen seikka sammuttaa kiinnostuksesi mieheen välittömästi ?

Vierailija
16.11.2024 |

Huono ja röyhkeä käytös on yksi asia mikä sammuttaa mielenkiinnon toista kohtaan.

Kommentit (653)

Vierailija
581/653 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekoilla treffeillämme mies kuvaili exäänsä vttumaiseksi ämmäksi. Se oli siinä. 

Eli olisit ilmeisesti halunnut, että mies sitä vastoin kaipaisi sen paskan äm män kainaloon takaisin. Ok.

Klassikko esimerkki palstan vänkääjästä!!!!! Käännetään väkisin musta valkoiseksi ja valkoinen mustaksi! 

Vierailija
582/653 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up up up up up up up up up up up up up up up up up up

Oi, kuinka korkealle framille tämä nyt nousee, kuinka pitkäksi aikaa, noin monella up-merkillä pitäisi jo olla esillä pitkään.

Tämä palsta on kovin myrkyllinen, tyhmä ja typerä, ilkeä ja ilkeä. Onko sieltä anonymiteetin takaa kiva kirjoitella ilkeämielisiä kommentteja, minkälaiset kicksit kirjoittaja niistä saa?

Olen harvoin lueskellut tätä palstaa, nyt ei enää tarvitse lukea, niin typeriä ovat jotkin kirjoitukset. Kirjoitusasukin on mitä sattuu, aivan kuin koulussa ei olisi opetettu oikeinkirjoitusta. Typerä palsta, mutta onneksi täällä ei ole kenenkään pakko olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/653 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksästä (ja muistakin) rumasti puhuminen

Vierailija
584/653 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää nuoria tyttöjä naisina. 

Vierailija
585/653 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin juominen/ siitä puhuminen myönteiseen sävyyn

Vierailija
586/653 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 1. Tupakka 2. Päihteet, sisältäen huumeet ja alkoholi 3. Kylmä olemus 4. Kykenemättömyys keskustelemaan saatikka puhumaan tunteista 5. Käyttää tai kirjoittaa vauvapalstalla 6. Huumori, joka tehdään naisten kustannuksella 7. Vähättelee naisia millään tavalla tai syyttää miesten syrjäytymisestä naisia 8. Kykenemättömyys kompromisseihin, isot päätökset pitäisi aina hänen mukaan mennä 9. Jatkuvat seksivitsit / seksistä puhuminen 10. Sovinismi / Misogynia Tossa oli nyt ekat kymmenen mitä tuli mieleen. En jaksanut nyt vielä erikseen ruveta listaamaan mitään rikollista tai väkivaltaista käytöstä.

Mistä tiedät, jos tapaamasi mies vauvapalstailee? Pitäisikö miehen katsoa sormien läpi sinun vauvapalstailuasi? 

Ei tarvitse kuin koneelta / puhelimesta nähdä että käy. Ihan sama ollaanko tapailtu

Tekee mieli kysyä että miksi?

Järkevästi ja valikoiden vauvapalstaillen voi saada ihan hyödyllistäkin näkökulmiansa avartavaa tietoa. 

Vierailija
587/653 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä lainaus ei taas toimi, mutta vastaan, että en ole kutsunut ketään siaksi missään asiayhteydessä. En myöskään jos mies kysyy seksiä. Tämä on just tätä vainoharhaa mitä tietyillä miehillä tulee, kun nainen avaa suunsa. Muutenkin palstalla tuntuu olevan paljon porukkaa, jotka vääntää sen oman pään pökötyksen aiheesta kuin aiheesta, vaikka pilkkua väkisin nusaisten. Tahallaan halutaan ymmärtää väärin ja ohjataan keskustelu kirjoittajan kommentin ytimestä pois."

Miksi sinä teit heti oletuksen, että se kommentin kirjoitti mies? Todistit taas kerran tuon oman tekopyhyytesi ja kaksinaismoralismisi mitä miehiin ja naisiin tulee näissä asioissa.

Minä kirjoitin sen kommentin kyllä ihan omana itsenäni, eli NAISENA.

Vierailija
588/653 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuuttomuus, alkoholinkäyttö ja mies, joka on koko ajan kiinnostunut jostain naisesta.  Ei osaa elää ja olla myös yksin. 

Vierailija
589/653 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisessa red flageja minulle:

Koira, viiniharrastus, ulkonäkökeskeisyys, rahanpalvonta, omistani poikkeavat parisuhdetavoitteet, matala libido, pessimistisyys...

Vierailija
590/653 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Navan alle menevät puheet vielä aiemmin mainittujen epähienojen tapojen lisäksi. Samoin v-sanan jatkuva käyttö.

Ei myöskään parta eikä viikset ei käy.

Vierailija
591/653 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisessa red flageja minulle:

Koira, viiniharrastus, ulkonäkökeskeisyys, rahanpalvonta, omistani poikkeavat parisuhdetavoitteet, matala libido, pessimistisyys...

Tästä vastauksesta muistui mieleen vielä yksi:

Se, että miehellä on aivan surkea lukutaito. Tämä toki liittyy siihen mainitsemaani sivistymättömyyteen. 

Vierailija
592/653 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin seuraavista niin se on ei kiitos:

- Huono hygienia, erityisesti jos hengitys haisee (voi olla mikä tahansa adonis, mutta jos ei ole puhdas ja tuoksu hyvälle niin naiset ei kiinnostu)

- Lapselliset jutut

- Jatkuva alapäähuumori

- Huomiotta jättäminen 

- Muiden naisten vilkuilu niin että sen huomaa kaikki läsnäolijat ja näin omalle kumppanille tulee kiusallinen olo

- Ilkeys (edes vihaisena ei saa koskaan haukkua tai käyttää rumaa kieltä omaa puolisoa kohtaan)

- Naisellisuus (olipa se tietynlaista naisellisena tavallisesti pidettyä käytöstä, meikkausta tai esim että haluaa pukeutua naisten vaatteisiin tai alusvaatteisiin)

- Muiden naisten kanssa kaksimielinen chattailu ym (koska eihän me olla tehty mitään, vain juteltu)

- Seksiehdotukset ja oman elimen kuvan lähettäminen vaikkei vielä tunneta (parisuhteessa ok mutta ei jo ennen ekoja treffejä eikä vielä toisillakaan)

- Sovinismi

- Yleissivistyksen puute ihan tavallisissa asioissa

- Sellaiset fetissit joita en itse jaa. Silloin vaikeaa olla molempien oma itsensä. Jos seksi toimii mieltymykset kohdaten niin se on lottovoitto

- minun kohdalla kaikki kalastukseen ja metsästykseen liittyvät jutut ja kalankuvat sekä kuolleiden eläinten kuvat somessa (monet muut niistä kyllä voivat pitää)

- perästä vedettävyys, ei osaa itse päättää mitään tai järjestää mitään (esim matkat aina vain toisen harteilla suunnitella ja toteuttaa)

Vierailija
593/653 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

penis

Vierailija
594/653 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

varmaan jos käyttäis jotain huumetta

varmaan? ei siis haittaisi kuitenkaan?

No en nyt jaksais satunnaisesta pössyttelystä hiileentyä.

Oisko hiiltyä oikeampi muoto.

Vierailija
595/653 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi joka alkaa räyhäämään liikenteessä auton ratissa ihan vauhkona toisille autoilijoille.

Mun faija oli just semmonen. Tapahtumista aikaa jopa jo yli 40 vuotta ja silti yhä muistan, kuinka pentuna olin sen kyydissä ja kuuntelin isän huutoa, kuinka haukkui muut tien käyttäjät. Hyvin pikkumainen. Jopa kadut ja risteykset oli huonosti suunniteltu. Hymyilyttävä muisto on, kuinka tämän tyypin auton sivulasissa oli teiden ritari tarra silloin joskus 1980-luvulla. Varsinainen teiden ritari kun oli. Ruskean reiän ritari pikemminkin.

Helmi oli 40 vuotta sitten, kun hän oli lähtenyt kotona riehumisen päätteeksi ajelemaan kiihtyneessä mielentilassa. Ajoi silleen, että ihan yhtäkkiä vaan koukkasi viereiselle kaistalle ja sitten oli toisen auton keula hänen sokotansa perseessä kiinni. Kolarin jälkeen seisoi kotona keittiön ikkunan äärellä, katseli kaihoisasti parkkipaikan suunnalle ja jupisi yksinään: "Saatanan tunarit, kun eivät yhtään katso." Itse tuo ei ollut mitään katsonut, kun koukkaili miten sattuu pitkin keskustaa. Sitten puhui aina monikossa asioista, joista olisi kuulunut puhua yksikössä. Vai montako henkilöä sitä autoa oli ajanut, jonka eteen hän oli kiilannut ja aiheuttanut kolarin.

Vierailija
596/653 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän olisi ottanut kökötteen.

Vierailija
597/653 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen, kokoomuksen tai KD:n kannattaminen.

Vierailija
598/653 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että seksin aikana hokee koko ajan onks tää liian pieni.. tuntuuks tää nyt ees miltään, tää nyt on vaan tällanen 🤣 liian raju käsittely, hyvä ettei tissit revennyt irti, iho rikki molempien tissien alta ja toisessa mustelma 😮💨 ja sit ihmetteli kun en antanut koskea sieltä joo eka ja vika tapaaminen.... 

Vierailija
599/653 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vastaa innolla vieraan naisen flirttiin seuralaisensa läsnäollessa. 

Kun itse olin vuosia sitten lomamatkalla Prahassa silloin tapailemani naisen kanssa, hän vastasi vieraan miehen flirttiin "Pas ce soir." Jostain syystä mies arvasi, että seurassani ollut suomalainen nainen puhuu ranskaa toisena kielenään.

Vierailija
600/653 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun vastaa innolla vieraan naisen flirttiin seuralaisensa läsnäollessa. 

Kun itse olin vuosia sitten lomamatkalla Prahassa silloin tapailemani naisen kanssa, hän vastasi vieraan miehen flirttiin "Pas ce soir." Jostain syystä mies arvasi, että seurassani ollut suomalainen nainen puhuu ranskaa toisena kielenään.

Ei tänä iltana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi