Kysymys naisille - mikä yksityinen seikka sammuttaa kiinnostuksesi mieheen välittömästi ?
Huono ja röyhkeä käytös on yksi asia mikä sammuttaa mielenkiinnon toista kohtaan.
Kommentit (653)
Kerran olin treffeillä miehen kanssa, joka tuli just treeneistä. Kävi pelasmassa jotain ja vuorot oli kämmätty. Vuoro loppui ja vartin päästä nähtiin.
Sanoi mielummin näin, kun olisi laittanut viestin myöhästyy. Oli kiva tyyppi.
Toisen kerran haisuli tuli vastaan, kertoi käy vain kerran viikossa suihkussa, ekologisesta syystä. Hampaatkin näytti, no ei hyviltä. Ei jatkoon.
Rasistisia tyyppejä on tullut vastaan, sormien napsuttajia, hmm, arvostelijoita jne.
Yksikin mies sanoi vaikka mitä ja mulla oli kyyti kotiin. Päätin nyt istun ja kuuntelen. N 30 min päästä sanoi mä taidan olla puutteessa, kun normaalisti kaikki ovat lähteneet jo tässä vaiheessa. Sitten mäkkn lähdin.
oJangelman seksittömyydestä vieritit kätevästi miehen niskoille. Varmaan parhain olisi puhua miehen kanssa avoimesti, eikä olettaa miehen laskevan ajattelemallasi tavalla 1+1, että ahaa tuohon aikaan naiseni haluaa seksiä.
Miehinen ajatusmaailma kun on hieman erilainen, niin ei ole realistista olettaa. Siksi kannattaa aina puhua asioista suoraan ja niiden oikeilla nimillä. Silloin mies voisi tietää missä mennään ja miten kannattaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- huono hygienia
- tupakointi
- liika alkoholin käyttö
- seksuaaliset vitsit, naiskalenteri seinällä tai seksistä puhuminen liian aikaisessa vaiheessa tutustumista
Ainakin 95% miehistä voi pyyhkiä vasemmalle heti kättelyssä.
Nuo kriteerit täyttyvät aika monen sinkkumiehen kohdalla jotka ihmettelevät sivulauseessa miksi ei kelpaa eivätkä näe omassa elämässä mitään vikaa.
Myöskin liiallinen imelyys, mielistely ja makeilu lopettaa tehokkaasti kiinnostuksen.
Ihan sivusta (olen siis itse mies): olen huomannut, että kyllä tästä lyhyestäkin listasta ainakin yksi löytyy miltei jokaisen sinkkumiehen kohdalla. Tavattoman moni pitkään sinkkuna ollut mies on ylipäätään elämänhallinnaltaan heikolla tasolla tai sitten käytöstavoiltaan ja/tai puheiltaan tökerö ja huonoilla sosiaalisilla taidoilla varustettu.
En tunne yhtään perusfiksua, sosiaaliset taidot (ml. empatia) omaavaa, elämänhallinta kunnossa olevaa, siistiä ja ulkoiselta habitukseltaan asiallista miestä, joka ei löytäisi ainakin jonkinlaista naisseuraa (halutessaan). Tiedän tällaisia fiksuja miehiä, jotka eivät löydä naisseuraa tai seurustelukumppania, mutta heidän ongelmanaan on se, että joko heidän omat vaatimuksensa ovat hyvinkin kovat, tai sitten he eivät oikein edes vaivaudu etsimään ketään.
Parisuhteissakin on niin paljon miehiä, joilla on jo hygieniassa, päihteidenkäytössä, sosiaalisissa taidoissa ja käytöstavoissa parantamisen varaa, että todennäköisesti aidosti fiksut, kunnolliset, asialliset ja sosiaalisilta taidoiltaan edes keskitasoa olevat miehet kyllä päätyvät parisuhteisiin, jos vain sellainen on heillä tavoitteena.
Mutta noihan on kaikki asioita, jotka tuntuvat naisia eniten kiehtovan...
"Mitäs lähti kuukausien ajan aina juuri tuohon aikaan jonnekin muualle. Turha valittaa jälkeenpäin omasta virheestään."
Ei tuo mies oikeasti seksiä kanssasi halunnut. Halusi vain vierittää syyn sinun niskaasi.
Ei kukaan aivot omaava mies poistu joka kuukausi kotoa juuri silloin kun seksiä olisi tarjolla. Noin hyvä tähtäys poissaoloille vaatii jo ihan kovaa suunnittelua.
Vierailija kirjoitti:
Nuuskaajat, tupakoivat ja maahan syljeskelijät on ehdoton nounou. Samaan kategoriaan menee ne "ilmaniistäjä" miehet, jotka puhaltavat nenästään räkää suoraan kadulle ja pyyhkivät sitten loput räät käsiinsä. Hyi olkoon.
Ilmaniistäjät :D toi oli hyvä termi. Näitä näkee lenkkipolulla ja yrjötyttää kyllä tuo tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On teoria ja käytäntö.
Minussa ei ole ainuttakaan ketjussa mainituista turn-offeista - olkoonkin, että osa voi tarkoittaa aivan mitä tahansa maan ja taivaan väliltä (esim. "nössö").
Silti olen epäsuositummasta päästä miesten joukossa.
Sitten taas tunnen miehiä jotka ovat tämän ketjun mukaan käveleviä turn-offeja joilla on punaiset liput molemmissa käsissä, ja silti naisia riittäisi joka sormelle.
Oikeasti naiset katsovat läpi sormien lähes mitä tahansa jos mies on riittävän komea, itsevarma ja hyvässä asemassa.näinhän se on. monet näistä asioista joita sanovat vihaavansa, niin oikeasti sitten kikattelevat iloissaan kuinka julkea se mies onkaan kun näitä asioita kehtaa tehdä. toki varmaan sellaisiakin naisia on, jotka ei halua esim. aggressiivista öykkäriä, mutta usein naiset jotka oikeen korostaa etteivät tä
Aggressiivista öykkäriä ei varmaankaan enemmistö naisista haluakaan.
Mutta aika moni sanoo vaikkapa ettei kiinnostu kaksimielisistä vitseistä tai miehestä joka alkaa kähmimään. Mutta sitten tositilanteessa pikku hiprakassa kikatellaan että "hyi et sä voi noin tehdä hihihi".
Ja jos mies olisi että sori, ei ollut tarkoitus, kiinnostus loppuisi siihen. Kuitenkin se röyhkeys ja julkeus sytyttää.
Jättää kakka raidat pönttöön. Yksi mies teki kotonani näin tapailun alkuvaiheessa, menin vessaan ja näin ne ja sanoin suoraan siitä ja käskin siivota. Siivosi ja tuhahteli. Ei nähty enään.
Käy kusella ovi auki.
Käyttää sanaa "naamakirja".
Ei pidä naiselle ovea auki kun menee siitä ensin.
Koulutuksen, elämänkokemusten ja rahan puute.
Mun harrastusten ja elämänkokemusten vähättely.
Ei osaa tehdä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Harrastaa metsästystä.
Juu, on se kamalaa, kun mies tuo hyvää ruokaa kotiin. Ymmärrän tehotuotetun lihan välttämisen, mutta riista on luomua. Metsästys auttaa peura- ja hirvikantojen säätelyssä sekä vaikuttaa myös susikantoihin ja niiden aiheuttamiin vahinkoihin.Terveisin maalla kasvanut, kalastava ja metsästävä nainen, joka olisi todella onnellinen, jos omakin kumppani metsästäisi.
Omalla kohdalla mielenkiinnon tappaa parhaiten ilkeys, epäsiisteys, ylimielisyys sekä toisten ihmisten aliarvioiminen ja alas painaminen. Myös riidanhaastaminen on luotaantyöntävää.
Kiroilu ja ruokottomat puheet - ei kiinnosta.
M23 kirjoitti:
Niin moni kohta täyttyy täällä, että ilmeisesti saan ainakin palstamammoilta olla kaikessa rauhassa :)
No, aika moni menee omalla kohdallakin, mutta ei kyllä noilla listoilla olevat kiinnostaisi itseäkään pätkääkään, sen verran lapsellisia ja itsekeskeisiä ovat. Hyvä näin, menköön he tuonne, minä menen tänne.
Vierailija kirjoitti:
Elaripullat. Siis pikkulapsia monta. Ei, ei, ei. Lemmikki saa olla.
Elaripullat?
Herttilee. Mikähän pulla mahdat itse olla?
Huono hygienia ja hyvänä kakkosena huonot pöytätavat. Esimerkiksi ruoan hotkiminen tai suu auki syöminen, juoman ryystäminen ym...
Omituinen pukeutuminen. Viikset, varsinkin sellaset hituviikset, vähän niinku pimpkarvat huulen päällä.
Siis varmaan kuulostaa ihan kamalalta, mutta kaljuuntuva mies ei vaan ikinä oo sytyttänyt. Pitää olla tukka päässä tai ei vaan nappaa.
Ai kamala. Olisin varmaan lähtenyt karkuun tuossa vaiheessa. Ääntely ei haittaa, mutta kimakka voihke kuulostaa aivan kamalalta.