Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille - mikä yksityinen seikka sammuttaa kiinnostuksesi mieheen välittömästi ?

Vierailija
16.11.2024 |

Huono ja röyhkeä käytös on yksi asia mikä sammuttaa mielenkiinnon toista kohtaan.

Kommentit (653)

Vierailija
441/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulahtanut ulkonäkö. Liikaa päihteitä ja tupakkaa.

Vierailija
442/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Täytyis saada tähän joku toinen lainan maksaja kun korotkin nousi".

Exmieheni minua melkein samoilla sanoilla. "Joudun maksamaan vähemmän veroja, jos mennään naimisiin".  Se tapahtui läntisessä naapurimaassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä eläimistä. 

Ammattina turkistarhaaja, teurastaja, eläinkokeitten tekijä, härkätaistelija, raviohjastaja jne.

Lääkkeiden eläinkokeet ovat tarpeellisia, jos ihmisillä kokeileminen voi aiheuttaa vakavaa haittaa koehenkilöille. Jotain sellaista tapahtui 1-3 vuotta sitten. Meikkien ja muun "turhuuden" testaaminen eläimillä voisi olla kiellettyä. Mutta miten sitten testataan?

Vierailija
444/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta. Inhoan syvästi parrakkaita miehiä. Lähelläni.  Ilmoitin tämän heti miehelleni kun aloimme seurustella 14 vuotta sitten. No nyt on hänellä pitkä parta. Eipä tarvii ihmetellä kun rouva pitää etäisyyttä.

Vierailija
445/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Täytyis saada tähän joku toinen lainan maksaja kun korotkin nousi".

Exmieheni minua melkein samoilla sanoilla. "Joudun maksamaan vähemmän veroja, jos mennään naimisiin".  Se tapahtui läntisessä naapurimaassa. Korjaus: Yksi sana putosi pois. Exmieheni kosi minua melkein samaan tyyliin.

Vierailija
446/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis alle 18cm. Jos ei ole vähintään brad pitt tasoa sekä ei löydy lentäjälääkärirajajääkärin papereita .

Vierailija
447/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naidessa eräs mies voihki kimakasti. Muuten oli normaali puheääni. Tuo naurettava voihkinta latisti fiilikset välittömästi.

Vierailija
448/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itselläs taitaa olla lukutaidossa puutteita. kirjoitin: "mokista on ihan ok huomauttaa, tosin ylensä ne kai on juurikin vaan mokia ja kirjoittaja kyllä oikeasti tietää kuinka asia olisi oikeaoppisesti pitänyt sanoa"

Niin, olen asiasta eri mieltä. Ei oikeasti tiedä, ei enää nykyään. 

no, voidaan olla asiasta eri mieltä. hankalahan se on aina tietää onko kyseessä ajatusmoka vai aito virhe. itse kirjoittelen ainakin joskus vääriä sanoja ihan huomaamattomuuttani, vaiko huolimattomuuttani. muista ihmisistä on pyrkimys ajatella hyvää, vaikka usein pessimistit vaikuttaiskin olevan oikeassa

ja tähänkin tuli heti kiukkuinen alanuoli. kyllä vaikuttaa jollain menevän ihon alle tää juttu

Ei tässä ole mistään ihon alle menemisestä kysymys, vaan kirjoittajan agressiivisesta ja varmaankin tietoisesti provosoivasta huolittelemattomasta tyylistä.

-eri

Vierailija
449/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis ymmärtänyt pointtiani - ei ole kyse kirjakielen ja puhekielen eroista, vaan siitä että monet eivät ihan oikeasti ymmärrä sanojen merkityseroja. Todella moni luulee, että yksityinen - yksittäinen tai aikana - aikaan ovat sama asia! Ei ole puhekieltä sanoa yksityinen, jos tarkoittaa sanaa yksittäinen, eikä ymmärrä näiden eroa.

itselläs taitaa olla lukutaidossa puutteita. kirjoitin: "mokista on ihan ok huomauttaa, tosin ylensä ne kai on juurikin vaan mokia ja kirjoittaja kyllä oikeasti tietää kuinka asia olisi oikeaoppisesti pitänyt sanoa"

kasva aikuiseksi

Vierailija
450/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsoo minua inhoten, kiinnostus sammuu välittömästi.

Vierailija
451/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sattui käymään niin että pari päivää hyvin menneiden treffien jälkeen kuulin ovikelloni soivan ja kukas muu siellä olikaan kuin tämä käytännössä tuntematon mies kukkapuskan kanssa. Hän itse kuvitteli olevansa valtavan romanttinen selvitettyään osoitteeni ja tuotuaan kukkia suoraa ovelle, eikä käsittänyt miksi minun mielenkiintoni niin yhtäkkiä pyyhkiytyi pois.

Vierailija
452/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiin pakottaminen/raiskaaminen, ja sitten suututaan kun nainen on pihtari ja ei "anna". No ihmekkös jos ei anna, jos mies on aiemmin aiheuttanut traumoja pakottamalla seksiin, niin ei se seksi sen jälkeen enää kiinnosta paskaakaan, vaan aiheuttaa pelkoa ja inhotusta. Onneksi maailma on muuttunut, mutta varmaan vielä 10 vuotta sitten tämä oli useammankin naisen arkea "hyvissä" parisuhteissa.

Parisuhteeseen kuuluu intiimi läheisyys. Sen puute tekee suhteesta kaverisuhteen. Raiskaaminen ja seksiin pakottaminen on tietenkin väärin, mutta niin on myös seksin käyttäminen vallan välineenä. Vaimoni teki tätä, ja ilmoitin, että minulla on seksiä joko kotona tai muualla, päätös on hänen. Nyt on muualla kivan rakastajattaren kanssa; vaimokin toki saa harrastaa seksiä muiden kanssa. Olemme naimisissa, kaverisuhteessa.

Vierailija
453/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. navanalusvitsit ja rintojen tuijottaminen

2. huonot hampaat ja muutenkin huono hygienia

3. olemattomat pöytätavat (maata röhnöttää kyynärpäät pöydällä, ei osaa käyttää veistä ja haarukkaa, ryystää ja röyhtäilee)

4. "olen täydellinen mies" -kuvitelmat itsestään

5. (useimmiten olemattomilla) rahoilla leveily

Osaatko sinä käyttää veistä ja haarukkaa sivistyneesti? Veikkaan, että et, koska ympäristöä havainnomalla 95% ei osaa. Voin avata, jos kiinnostaa.

Vierailija
454/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismi ja narsismi 🙈

Vierailija
455/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naismaiset eleet miehellä on ihan turn off!

Ituhippeys, yletön suvaitsevaisuus, ylevä filosofinen jargon, nämä on yhtä kuvottavia.

Mitä  tarkoitat naismaisilla eleillä, tarkenna?

Vierailija
456/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiskä soittaa perään kesken treffien.

Se, että joku käyttää termiä äiskä tai iskä.

Vierailija
457/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naidessa eräs mies voihki kimakasti. Muuten oli normaali puheääni. Tuo naurettava voihkinta latisti fiilikset välittömästi.

Ymmärrän hyvin tunnelman latistumisen. Minulla kerran piti ihmeellistä matalaa murinaa, kuin karhu tai joku muu eläin. En tykännyt siitäkään. En pystynyt muuhun kuin kiinnittämään huomioni siihen. Ärsytti niin paljon. 

Vierailija
458/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli vaikuttaa, että ei oikeastaan ole empaattinen. Tämän kuulostelua varten voi kysellä kaikenlaista tutustuessa. 

Skippaa vaan pienimmästäkin outouden tunteesta, niin ei varaile kumppanin paikkaa väärälle. 

Vierailija
459/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Machoilu ja äijäily, sekä oman erinomaisuuden korostaminen lyttäämällä muita lapsellinen kilpailuhenkisyys ja pinnallisuus. Teennäinen itsevarmuus ja uho. Tavaroiden ja rahan palvominen sekä statussymbolien keräily. Kalliiden autojen ja asuntojen hankkiminen velkarahalla, jotta voisi esittää olevansa varakkaampi kuin on.

Aito itsevarmuus on sellaista, ettei yritä esiintyä jonain alfana, vaan tietää riittävänsä ihan sellaisena kuin on, ja se on viehättävää.

Vierailija
460/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiin pakottaminen/raiskaaminen, ja sitten suututaan kun nainen on pihtari ja ei "anna". No ihmekkös jos ei anna, jos mies on aiemmin aiheuttanut traumoja pakottamalla seksiin, niin ei se seksi sen jälkeen enää kiinnosta paskaakaan, vaan aiheuttaa pelkoa ja inhotusta. Onneksi maailma on muuttunut, mutta varmaan vielä 10 vuotta sitten tämä oli useammankin naisen arkea "hyvissä" parisuhteissa.

Parisuhteeseen kuuluu intiimi läheisyys. Sen puute tekee suhteesta kaverisuhteen. Raiskaaminen ja seksiin pakottaminen on tietenkin väärin, mutta niin on myös seksin käyttäminen vallan välineenä. Vaimoni teki tätä, ja ilmoitin, että minulla on seksiä joko kotona tai muualla, päätös on hänen. Nyt on muualla kivan rakastajattaren kanssa; vaimokin toki saa harrastaa seksiä muiden kanssa. Olemme naimisissa, kaverisuhteessa.

Ei se ole mitään vallankäyttöä, jos naista ei vain kiinnosta seksi sinun kanssasi tai juuri silloin, kun sinua kiinnostaisi. Voihan olla niin, että olet itse aina jossakin menossa, kun vaimoasi himottaa. Itselleni kävi näin aikanaan monen kuukauden ajan. Minua kun kiinnostaa lähinnä juuri ennen ovulaatiota, ja mies päätti aina juuri tuohon aikaan kuukautta lähteä jonnekin pois kotoa useaksi päiväksi. Sitten valitettiin, kuinka nainen ei anna. No öö kannattaisiko laskea yksi plus yksi ja tajuta, että kun kyseinen nainen ehdottaa seksiä kerran kuussa, tasaisin välein, niin herra olisi  paikalla juuri silloin. Mulla oli vuosikymmeniä säännöllinen kierto, joten ei olisi ollut vaikeaa päätellä, milloin kannattaa olla maisemissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme