Auttakaa, en saa työasioista rauhaa!
Kukaan ei siis soittele perään tai sellaista. Mutta koko ajan vapaallakin, päivin ja öin työasiat kaihertaa mielessä ja pilaa monta juttua. En tajua, mitään en pysty niille nyt viikonloppuna tekemään.
Kommentit (7)
Opettele irroittautumaan. Jos joku tärkeä asia kaihertaa mielessä niin kirjoita se vaikka post-it lapulle valmiiksi maanantaina. Ehkä se auttaa.
Mulla on ihan sama. Tänäänkin jo varmaa kymmeniä kertoja on tullut joku työjuttu mieleen :(
Hanki harrastus. Tai heitä sähkölaitteet nurkkaan ja opettele taas lukemaan kirjoja.
Itse saan pääni tyhjäksi loma-asunnolla puutarhassa.
Miksei ole tasavertaisuutta? Joka ikinen päivä kuluu hukkaan. Eikä elämänaika ole muutenkaan enää todennäköisesti pitkä
Oletko vasta aloittanut uudessa työpaikassa? Minulla oli tuota varsinkin ensimmäisessä työpaikassa ja sen jälkeen aina työpaikkaa vaihtaessa on mennyt hetki totutellessa. Alkuun oli niin paljon kaikkea uutta, että työasiat pyöri mielessä koko ajan vapaallakin. Ajan kanssa on helpottanut huomattavasti.
Kannattaa aloittaa yrittäjän ura. Silloin kaikki vapaa-aika-ajettelukin ropisee omalle tilille. Itse olen jo aikaa sitten luovuttanut ja ymmärtänyt etten voi erottaa työtä ja vapaata. Olen yksi kokonaisuus joka tekee työtä aina kun ajattelee.
Mene lenkille ja tee pieni lihakunto treeni. Sitten museoon ja Hanki harrastus jossa ollaan ihmisten kanssa. Vaikka tanssi.