Mikä olisi miesten vastine 4b liikkeelle?
Olisiko 3E? Eli ei deittailua, ei avioliittoa, ei lapsia.
Seksi tietenkin käy naisten kanssa.
Kommentit (56)
Kaikki meikkejä, rasvoja ja hiusvärejä myyvät liikkeet kiinni ja kampaamot myös.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki meikkejä, rasvoja ja hiusvärejä myyvät liikkeet kiinni ja kampaamot myös.
Miten miehet sen tekis. Et tainnut ymmärtää kysymystä
Ei tarvi vastinetta naisten pelleilylle.
5B. Viisi bi-naista, ehkä saa itsekin osallistua. Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Man going their own way taitaa olla jo olemassa. Miesten versioissa kytee aina vaan ikävästi väkivaltainen naisviha. Jättäisivät vaan naiset rauhaan.
Ei sellaista ole olemassa kuin vauvatrollin päässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Man going their own way taitaa olla jo olemassa. Miesten versioissa kytee aina vaan ikävästi väkivaltainen naisviha. Jättäisivät vaan naiset rauhaan.
Ei sellaista ole olemassa kuin vauvatrollin päässä
Ei kiinnosta näin aikuisena ihmisenä lähteä kiihdyttämään mitään vastakkainasettelua kun on elämässä muutakin tekemistä. Riekkukoon 4b:t 4H:t ja 3a:t ihan rauhassa, ei vaikuta mun elämään ja ihmissuhteisiin. Elän elämääni, kohtelen ihmisiä asiallisesti ja jätän kiukuttelun muille.
M44
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta näin aikuisena ihmisenä lähteä kiihdyttämään mitään vastakkainasettelua kun on elämässä muutakin tekemistä. Riekkukoon 4b:t 4H:t ja 3a:t ihan rauhassa, ei vaikuta mun elämään ja ihmissuhteisiin. Elän elämääni, kohtelen ihmisiä asiallisesti ja jätän kiukuttelun muille.
M44
4H on kyllä kaikista pahin
Vierailija kirjoitti:
Minuun ei ole yksikään mies kohdistanut fyysistä väkivaltaa. Muutama nainen sen sijaan on. Miksi ette jätä minua rauhaan, naiset? Te kun olette kaikki aivan samanlaisia, kuten mielestänne kaikki miehetkin? Vai eikö tee mieli kohdata omaa tekopyhyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten miehet sen tekis. Et tainnut ymmärtää kysymystä
Ymmärrätkö että jos miehet haluaisi niin ne menisivät kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tämä. Menevät onia teitään ja ovat riippuvaisia siitä, kuinka naiset huomioo, kuinka omia teitään he menevät. Mun pojalla oli joskus sama uhovaihe, mut se meni pois eskariin mennessä.
Eli naiset ei oo eskari ikästen tasolla 4b liikkeineen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tämä. Menevät onia teitään ja ovat riippuvaisia siitä, kuinka naiset huomioo, kuinka omia teitään he menevät. Mun pojalla oli joskus sama uhovaihe, mut se meni pois eskariin mennessä.
Arvatenkaan ette itse huomaa miesvihaanne, kuinka alentavasti puhutte? Tekopyhyys.
Eikös miehillä ole se mgtmikälie?
Siis se missä hakeudutaan naisvaltaisille somealustoille uhoamaan, et ihan millä hetkellä hyvänsä lähdetään läiskimään ja sitten ei kuitenkaan ikinä lähdetä yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuun ei ole yksikään mies kohdistanut fyysistä väkivaltaa. Muutama nainen sen sijaan on. Miksi ette jätä minua rauhaan, naiset? Te kun olette kaikki aivan samanlaisia, kuten mielestänne kaikki miehetkin? Vai eikö tee mieli kohdata omaa tekopyhyyttä?
Sama, useampikin nainen on pahoinpidellyt muttei kukaan mies. Taitaa olla luultua yleisempää.
Vierailija kirjoitti:
Eikös miehillä ole se mgtmikälie?
Siis se missä hakeudutaan naisvaltaisille somealustoille uhoamaan, et ihan millä hetkellä hyvänsä lähdetään läiskimään ja sitten ei kuitenkaan ikinä lähdetä yhtään mihinkään.
Kuulostaa ihan tämän päivän naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et huomaa mitä te teette 4B:n kanssa?
Miksi ette nyt vain ole ilman niitä miehiå, uhoatte somessa ja jopa hesarissa kuinka tuo yleistyy ja rantautuu suomeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naiset ei oo eskari ikästen tasolla 4b liikkeineen?
nO sE oN iHan eRi AsiA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, useampikin nainen on pahoinpidellyt muttei kukaan mies. Taitaa olla luultua yleisempää.
Hyvin yleistä, mutta valitettavasti siitä ei ilmoiteta viranomaisille. Miesten tulisi ehdottomasti korjata tämä asia. Tuttavapiirissä on ollut useita naisia joiden mielestä naisen on ok lyödä miestä, koska mies on yleensä vahvempi. Aivan sairasta. Väkivalta on aina väärin.
Juuh, nyt ammuttaisiin kovilla, kun ei ammuttaisi kovilla 😏