Millaisen elämän haluat?
Minulla on rakas,asunto ja toistaiseksi rahaa ruokaan,en kaipaa enenpää.
Kommentit (30)
No eipä sillä enää ole väliä kun on jo yli 40 ikää. Tommonen mitä Wilderness Cooking tekee Tubessa vois olla ihan rentouttavaa ja rauhallista. Pitäs vaan halvalla saada jostain päin Suomea maatila tai sen kaltainen miljöö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vakityö, puoliso, omakotitalo ja lemmikkejä joiden hoito sitoo paljon.
Haluaisin vain kadota matkailemaan ympäri Suomea ja tehdä töitä vähän sielä ja täällä, jonka jälkeen opiskelisin yliopistossa parempipalkkaisen ammatin. Ei tule onnistumaan..
miksi näin+++?
Olen kyllästynyt laiskaan ja yksinkertaiseen puolisooni, eikä minulla ole tukiverkkoa. Olen kantanut suurta surua ja vastuuta yksin, eikä ainakaan tämä paikkakunta tai puoliso tue mielenterveyttäni.
Miehen joka antaa myös omaa tilaa, kesämökin, yhteisiä roadtrippejä, ja tekemistä
Never gonna happen
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa vastaamaan, mutta huomasin että joku olikin jo vastannut melkein samoilla sanoillakin kuin aioin, eli eipä sillä väliä millaisen haluan tai olisin halunnut, olen jo unohtanut senkin.
💜
Sellaisen ihan kivan. Noin 8- arvoisen. Ei niin hyvä, että joutuisi kateellisten maalitauluksi tai isoon vastuuseen, mutta ei niin huono, että joutuisi kärsimään. Toistaiseksi linja on pitänyt.
Nyt kun katsoo taaksepäin, niin olisi varmaan itsekin pitänyt lähteä armeijauralle. Tosin veikkaan, että tällainen vastarannankiiski olisi potkaistu sieltä ulos aika nopeasti.