Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen elämän haluat?

Vierailija
15.11.2024 |

Minulla on rakas,asunto ja toistaiseksi rahaa ruokaan,en kaipaa enenpää.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen kuin isälläni. Pääsi armeijasta 53-vuotiaana everstinä 5000€:n eläkkeelle ja muutti vaimonsa kanssa Espanjaan.

Enkä minä kovin kaukana siitä ole. Vaan työtä ja säästäväisyyttä se on vaatinut. 

Yhtään väheksymättä isäsi työuraa, niin joissain asioissa boomereilla on ollut asiat paljon paremmin.

Uupunut hoitaja 30v

Nyt kun katsoo taaksepäin, niin olisi varmaan itsekin pitänyt lähteä armeijauralle. Tosin veikkaan, että tällainen vastarannankiiski olisi potkaistu sieltä ulos aika nopeasti.

Vierailija
22/30 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sillä enää ole väliä kun on jo yli 40 ikää. Tommonen mitä Wilderness Cooking tekee Tubessa vois olla ihan rentouttavaa ja rauhallista. Pitäs vaan halvalla saada jostain päin Suomea maatila tai sen kaltainen miljöö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vakityö, puoliso, omakotitalo ja lemmikkejä joiden hoito sitoo paljon.

Haluaisin vain kadota matkailemaan ympäri Suomea ja tehdä töitä vähän sielä ja täällä, jonka jälkeen opiskelisin yliopistossa parempipalkkaisen ammatin. Ei tule onnistumaan..

miksi näin+++?

Olen kyllästynyt laiskaan ja yksinkertaiseen puolisooni, eikä minulla ole tukiverkkoa. Olen kantanut suurta surua ja vastuuta yksin, eikä ainakaan tämä paikkakunta tai puoliso tue mielenterveyttäni.

Vierailija
24/30 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩

Vierailija
25/30 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaan.

Vierailija
26/30 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen joka antaa myös omaa tilaa, kesämökin, yhteisiä roadtrippejä, ja tekemistä

Never gonna happen

Vierailija
27/30 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon seksiä muulla ei väliä

Vierailija
28/30 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa vastaamaan, mutta huomasin että joku olikin jo vastannut melkein samoilla sanoillakin kuin aioin, eli eipä sillä väliä millaisen haluan tai olisin halunnut, olen jo unohtanut senkin.

💜

Vierailija
29/30 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen ihan kivan. Noin 8- arvoisen. Ei niin hyvä, että joutuisi kateellisten maalitauluksi tai isoon vastuuseen, mutta ei niin huono, että joutuisi kärsimään. Toistaiseksi linja on pitänyt.

Vierailija
30/30 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon töitä, vähän vapaa-aikaa.