Millaisen elämän haluat?
Minulla on rakas,asunto ja toistaiseksi rahaa ruokaan,en kaipaa enenpää.
Kommentit (30)
Sellaisen kuin isälläni. Pääsi armeijasta 53-vuotiaana everstinä 5000€:n eläkkeelle ja muutti vaimonsa kanssa Espanjaan.
Enkä minä kovin kaukana siitä ole. Vaan työtä ja säästäväisyyttä se on vaatinut.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen kuin isälläni. Pääsi armeijasta 53-vuotiaana everstinä 5000€:n eläkkeelle ja muutti vaimonsa kanssa Espanjaan.
Enkä minä kovin kaukana siitä ole. Vaan työtä ja säästäväisyyttä se on vaatinut.
Yhtään väheksymättä isäsi työuraa, niin joissain asioissa boomereilla on ollut asiat paljon paremmin.
Uupunut hoitaja 30v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtään väheksymättä isäsi työuraa, niin joissain asioissa boomereilla on ollut asiat paljon paremmin.
Uupunut hoitaja 30v
Niin niilä olikin, eikä minunkaan kateelllisuudellani ole rajoja.
Minulla on vakityö, puoliso, omakotitalo ja lemmikkejä joiden hoito sitoo paljon.
Haluaisin vain kadota matkailemaan ympäri Suomea ja tehdä töitä vähän sielä ja täällä, jonka jälkeen opiskelisin yliopistossa parempipalkkaisen ammatin. Ei tule onnistumaan..
Onni ja rikkaus on olla tyytyväinen siihen mitä on saanut. Kun on asunto ja ruokaa ja vaatteet, ja ilmainen terveydenhoito, niin ei paljon muuta tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Uupunut hoitaja,mitä tavoittelit valitsemallasi tiellä?
Satavarmaa työpaikkaa epävarmassa maailmassa. Tosin tämäkään ei ole enää varmaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vakityö, puoliso, omakotitalo ja lemmikkejä joiden hoito sitoo paljon.
Haluaisin vain kadota matkailemaan ympäri Suomea ja tehdä töitä vähän sielä ja täällä, jonka jälkeen opiskelisin yliopistossa parempipalkkaisen ammatin. Ei tule onnistumaan..
miksi näin+++?
Vierailija kirjoitti:
Onni ja rikkaus on olla tyytyväinen siihen mitä on saanut. Kun on asunto ja ruokaa ja vaatteet, ja ilmainen terveydenhoito, niin ei paljon muuta tarvitse.
En saanut apua ja terveys meni.
Vierailija kirjoitti:
Jumalan mielen mukaisen.
Yksinkertaisinta vastata näin. Näin minäkin.
777 - Seitsemäs taivas?
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen?
Halusin lapsia. Nyt, kun lapsiluku on täynnä, haluaisin terveyteni takaisin.
Omistusasunto ja parisuhde on, puutarhaa ei. Työtäkään ei ole, koska terveydentila ei sitä salli. Eli mulla on asiat monelta osin hyvin. Kuitenkin jos saisin kuun taivaalta, toivoisin vielä terveyttä, työpaikkaa ja puutarhaa, tuossa järjestyksessä.
Olin tulossa vastaamaan, mutta huomasin että joku olikin jo vastannut melkein samoilla sanoillakin kuin aioin, eli eipä sillä väliä millaisen haluan tai olisin halunnut, olen jo unohtanut senkin.
Oli kaikkea, yritys, asunto, perhe, rahaa. Sairastuin, kaikki meni.