Lue keskustelun säännöt.
Kestovituttaa mun työpaikka
20.02.2007 |
oon joutunu siellä kiusatuksi ja vakipaikka meni sivu suun sen takia. olo on kuin koulukiusatulla jota ryhtyvät kiusaamaan opettajatkin. varmasti olisin saanut sen vakipaikan ilman sitä kiusaamisjuttua, ammattitaidosta ja työmoraalista ei varmasti ollut kiinni. muutenkin siellä on niin epäselvät systeemit että vituttaa vituttaa vituttaa. lähtisin heti jos löytäisin toisen työpaikan, mutta eipä ole vielä ilmaantunut. kyllä tää syö ihmistä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
saanko kannustusta?