Nainen jätti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa
Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄
Kuvittelin, että naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitä, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, että suhde pitää pistää karille?
M33
Kommentit (1161)
Vierailija kirjoitti:
Tässä on jotain samaa kuin seksileluissa. Nainen ja seksilelut on voimaantumisen ja itsevarman naisen merkki. Seksileluja käyttäviä miehet ovat ällöttäviä peräkammarin poikia.
Toinen esimerkki: Thai naiset ja Suomalaiset miehet vs Afrikkalaiset miehet ja Suomalaiset naiset. Suomalaiset miehet nähdään riistäjänä. Väkisin haetaan vaimo kotiin. Tuskinpa kukaan vastoin tahtoaan tulee Suomeen ja jää tänne.
Seksiä myyvät naiset ovat (mm. OnlyFans) boss ladyjä ja sitä ostavat miehet luusereita. Kaksoisstandardit ällöttää minua.
ps. En ole käynyt huorissa ja vaimo on Suomalainen
Minua ällöttää _suomalaisena_ ettet osaa kirjoittaa kansallisuuksia oikein ja jo tästä päätellen tuskin mikään superälykkö olet muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia en ole kertonut.
Se on velvollisuus kertoa sp-tautien takia.
Käytin kondomia.
Mies
Olikin jo käytetty se kondomi
Mies
Minua ällöttää _suomalaisena_ ettet osaa kirjoittaa kansallisuuksia oikein ja jo tästä päätellen tuskin mikään superälykkö olet muutenkaan.
En ole, mutta viestistäsi päätellen taisin osua arkaan aiheeseen
Vierailija kirjoitti:
En ole, mutta viestistäsi päätellen taisin osua arkaan aiheeseen
Kyllä jorma, uskottele vaan itsellesi mitä haluat ja mitä sinun tarvitsee uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskauppaan ja hyväksikäyttöön osallistuneet ei vain kiinnosta.
Näin se on. Aina naisten kanssa jutellessa otan jossain vaiheessa puheeksi, ovatko he tilanneet koskaan Sheiniltä. Jos vastaus on kyllä, poistun takavasemmalle.
Muutaman euron Shein -ostos ei ihan ole sama kuin muutaman satasen pano.
Hauska puolintuntinen maksaa 50-100 euroa, ei muutamia satasia!
Maksettu seksi maksaa ostajalle lisähintana sen ettei tule maksuttomasti enää vapailta markkinoilta xxx saamaan.
Et taida olla penaalin kynien terävimmässä A-ryhmässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on. Aina naisten kanssa jutellessa otan jossain vaiheessa puheeksi, ovatko he tilanneet koskaan Sheiniltä. Jos vastaus on kyllä, poistun takavasemmalle.
Muutaman euron Shein -ostos ei ihan ole sama kuin muutaman satasen pano.
Hauska puolintuntinen maksaa 50-100 euroa, ei muutamia satasia!
Asiantuntija paikalla? On se silti enemmän kuinn muutaman euron Shein -ostos.
Pimeä mies,senkun haet ne pimeät akkasikin sieltä mikä itse olet.
Vierailija kirjoitti:
Matkoja, käsilaukkuja, koruja, siivousta, tiskausta, hierontaa jne.
Oletko tosissasi? Noitako sinä olet naisille tarjonnut? Kävit sitten siivoamassa ja tiskaamassa naisten omissa kodeissa, sehän on kiva. Oman kodin siivoaminen ja omien likaisten astioiden tiskaaminen ei kuulu tuohon listaan.
Minä olen matkani maksanut itse, käsilaukkuja en käytä, olkalaukkuja käytän ja nekin olen maksanut itse. Korujakaan en käytä enkä tykkää hieronnastakaan. Eipä niitä palveuksia juurikaan ole, vai oletko samaa mieltä?
Lisäisin tähän vielä sen, että parisuhteessa, jossa on tapana antaa lahjoja, niitä annetaan yleensä molemmin puolin. Että eiköhän se mieskin saa lahjoja naiseltaan, eikä seksi tavallisessa parisuhteessa liity lahjoihin mitenkään.
Mutta tässähän se syy tulikin selväksi, miksi parisuhdetta haluava nainen jättää maksullisiin tottuneen miehen. Sellaiselle miehelle seksi on jotain kaupankäyntiä, eikä mies ole kuullutkaan rakastelusta, tai siitä, että haluaisi muuten vain tuottaa kumppanilleen mielihyvää.
Tuo tietysti sen lisäksi, että on hyvin härskiä ostaa varsinkin joltain köyhemmästä maasta olevalta seksiä. Tuskin myy sitä kovin vapaaehtoisesti. Aika sairas ajatusmaailma pitää olla, että maksaa sellaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Maksettu seksi maksaa ostajalle lisähintana sen ettei tule maksuttomasti enää vapailta markkinoilta xxx saamaan.
Miksei muka. Pakkoko se on nartulle kertoa? Vasta sitten kertoo kun on saanut pilua. Kiva nähdä miten naama venyy piluun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei muka. Pakkoko se on nartulle kertoa? Vasta sitten kertoo kun on saanut pilua. Kiva nähdä miten naama venyy piluun asti.
Harmi että sinä inkkulina et tule ikinä saamaan pillua, paitsi juurikin maksullisilta
En kelpuuta miespuolisia, käytettyjä l u t k i a jotka ovat saastuttaneet itsensä maatessaan maksullisen kanssa. Seksuaalisesti turmeltuneita ja muutenkin moraalittomia.
Noille miehille kaikessa on aina kyse rahasta ja kokevat joka ikisen naisen pohjimmiltaan maksullisena. Kylmä ja kova ajatusmaailma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on jotain samaa kuin seksileluissa. Nainen ja seksilelut on voimaantumisen ja itsevarman naisen merkki. Seksileluja käyttäviä miehet ovat ällöttäviä peräkammarin poikia.
Toinen esimerkki: Thai naiset ja Suomalaiset miehet vs Afrikkalaiset miehet ja Suomalaiset naiset. Suomalaiset miehet nähdään riistäjänä. Väkisin haetaan vaimo kotiin. Tuskinpa kukaan vastoin tahtoaan tulee Suomeen ja jää tänne.
Seksiä myyvät naiset ovat (mm. OnlyFans) boss ladyjä ja sitä ostavat miehet luusereita. Kaksoisstandardit ällöttää minua.
Mene kielipoliisitar muualle pätemään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Shein?
"Shein on kiinalainen, äärimmilleen viritetyllä pikamuotikonseptilla maailmanlaajuisesti toimiva vaateyritys. Se on maailman suurin pelkästään verkossa toimiva vaatemarkkinoija. "
Joillekin googlaus näyttää olevan ylivoimaista.
Toki googlasin.
Tarkoitus oli osoittaa, etteivät kaikki (naisetkaan) välttämättä tilaile tavaroita netistä.
Itse tilaan, mutta vain kirjoja.
Niin? Maksoit seksistä ja pakko oli kertoakin siitä. Paljastit todelliset karvasi, joten kanna vastuusi ja kestä seuraukset.
Vierailija kirjoitti:
En kelpuuta miespuolisia, käytettyjä l u t k i a jotka ovat saastuttaneet itsensä maatessaan maksullisen kanssa. Seksuaalisesti turmeltuneita ja muutenkin moraalittomia.
Noille miehille kaikessa on aina kyse rahasta ja kokevat joka ikisen naisen pohjimmiltaan maksullisena. Kylmä ja kova ajatusmaailma
Huoramarkoja
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuota OnlyFansia tunnut vahtaavan (myös) silmä kovana. Jotenkin lapsellista ja säälittävää jauhaa täällä noista omista kiinnostuksen kohteistasi kuin ne olisivat kovinkin tavanomaisia kaikkien miesten saati naisten keskuudessa. Se on ihan oma luuseriporukkansa, jotka sinne sisältöjä tuottaa, ja vielä surullisempia tapauksia ne, jotka siitä sisällöstä maksaa. Sun kuplassasi toki voitte olla niin bosseja kuin haluatte, mutta hei, se on vain se sun oma kuplasi.
no, kyllä se siitä, uutta etsimään vaan