Nainen jätti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa
Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄
Kuvittelin, että naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitä, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, että suhde pitää pistää karille?
M33
Kommentit (1161)
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitävät luuserina miestä, jonka täytyy maksaa seksistä. MOT
Mä en sanoisi, että seksiä ostava mies olisi luuseri. Joku muutenkin seksiä saava mies voi ostaa seksiä, jos hänellä on esimerkiksi jotain erityistoiveita seksin suhteen. Tai kiireinen mies ei halua käyttää aikaansa baarissa kalasteluun saadakseen seksiä, vaan säästyäkseen välivaiheilta maksaa ja menee suoraan asian. Kaikki seksin ostajat eivät ole säälittäviä reppanoita.
Seksin myyminen ja ostaminen on minusta ok jos kumpikin tekee sitä omasta halustaan ja raha liikkuu rehdisti.
Se mikä tekee asiasta iljettävää, on ihmiskauppa, naisten ja lasten hyväksi käyttö, uhrien kokema väkivalta ja seksin ympärillä pyörivä rikollisuus. Seksiä ostaessa ulkomailla tai ulkomaalaiselta kohtaa todennäköisemmin seksin myymiseen pakotetun naisen kuin iloisen itsenäisen yksityisyrittäjän. Tällaisista asioista piittaamattomat ihmiset ja muiden ihmisten heikompaa asemaa hyväksi käyttävät ihmiset ovat ihmisyyden syvää pohjasakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksinmyynti on nykyään ammatti siinä missä kaupankassa ja mediat tekee juttuja seksinmyynnistä mutta kauhea parku jos mies käyttänyt palveluita!
Se että media yrittää normalisoida ja hehkuttaa maksullista seksiä ei tarkoita sitä että tämä aivopesu toimii suurelle osalle ihmisiä. Eivät ihmiset arvosta seksiä myyviä eivätkä seksin ostajia yhtään enempää, kumpaakaan osapuolta. Ainoastaan ihmiskaupan uhrit saavat kaiken sympatian, ja vihan saavat ihmiskaupan mahdollistajat, eli ostajat, ja rikolliset.
Oot varmaan joku kaunareiden Brooke tai Ridge joka on ollut kaikkien kanssa ja luulet olevasi parempi entä seksinmyyjä. Maailma on täynnä sairaita ihmisiä ammatista riippumatta. Maailmassa on korruptuneita poliiseja enemmän entä rehellisiä. Mistä se sarja Robakin kertoi. Ainiin tästä ei saa
Jännä kommentti. Kuinkakohan nämä ongelmat liittyvät aiheeseen?
Tässä keskustelussa on aika yllättävällä tavalla huomannut miten seksiä ostavat miehet agumentoivat jatkuvasti muita syytellen. Heidän mukaansa kaikki ovat paskoja ja mulkkuja eikä rehellisyyttä voi odottaa keneltäkään joten he eivät itsekään välitä olla rehellisiä. Tämä muiden tekemisiin tarttuminen näyttää olevan niin yleistä, että jokin omia tekoja puolustava ajatuskuvio siinä on oltava mukana. Miksi se on niin vaikeaa arvioida vain ja ainoastaan omia tekemisiään ja olla vastuussa vain ja ainoastaan omasta rehellisyydestään riippumatta siitä mitä muut tekevät? Ihminen on pelkkä ajopuu jos kaiken tekemisensä ja periaatteensa perustaa muiden tekemisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en sanoisi, että seksiä ostava mies olisi luuseri. Joku muutenkin seksiä saava mies voi ostaa seksiä, jos hänellä on esimerkiksi jotain erityistoiveita seksin suhteen. Tai kiireinen mies ei halua käyttää aikaansa baarissa kalasteluun saadakseen seksiä, vaan säästyäkseen välivaiheilta maksaa ja menee suoraan asian. Kaikki seksin ostajat eivät ole säälittäviä reppanoita.
Tämä on sinun mielipiteesi. Moni on kuitenkin sitä mieltä, että seksi kuuluu vain parisuhteeseen (jos on parisuhteessa), eikä se ole pelkästään fyysistä suorittamista valla tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kaikkien kannalta yksinkertaisinta että seksin myyjät ja ostajat pariutuisivat keskenään eivätkö yrittäisi höynäyttää niitä suhteisiin kanssaan, jotka ajattelevat kaupallisesta seksistä toisin. Problem solved.
Ei tämä onnistu kun seksin ostajat halveksivat niitä, joilta ostavat seksiä, eivätkä todellakaan pidä heitä itsensä arvoisina kumppaneina, aviopuolisoina ja sopivina lastensa äidiksi.
Puolisoksi haetaan puhtoinen kumppani, ja sujuvasti unohdetaan, että itse on samalla tasolla hu@rien kanssa. Sitten ihmetellään, kun ei kelvata kumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tiesin tämän olevan naisille kova pala, joten, kun halusin muutamia vuosia sitten erota parisuhteesta kerroin käyttäneeni maksullisia naisia nuorempana. Pari viikkoa vielä jatkettiin yhdessä, mutta lopulta avokkini ei kestänyt menneisyyttäni😁
Pidetään tämä kikka mielessä, jos haluan syystä tai toisesta parisuhteesta erota joku päivä, vaikken huorissa koskaan ole käynyt tai kävisi. :D
Eikä olisi helpompaa vaan sanoa, että haluaa erota? Sama määrä sanoja ulos suusta, voit erota heti.
Et vaan ymmärrä.
Aivan. Monista naisista kuoriutuu yllättäen hullu vainoaja, jos heidät jätetään. Varminta noin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sinun mielipiteesi. Moni on kuitenkin sitä mieltä, että seksi kuuluu vain parisuhteeseen (jos on parisuhteessa), eikä se ole pelkästään fyysistä suorittamista valla tunteita.
Erikoinen mielipide, että seksi kuuluu vain parisuhteeseen ja vain parisuhteessa olevilla on tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hämmästyttävää, että joku saa seisomaan ihmisen edessä, joka inhoaa ja halveksii tätä. Siis oikeasti vähän oksua suussa tuijottaa tuota rumaa ja saastaista äijää, joka haluaa vastahakoista reikää. Kyllä itselle tulisi niin pohjaton häpeä ja epätoivo, että haluaisin vain _pois_.
Tässä juuri malliesimerkki naisesta, joka on täysin kujalla aiheesta. En prossuille ole useinkaan mitenkään vastenmielisiä ne asiakkaat. Hehän voivat kieltäytyä kaupasta ihan vapaasti, jos mies oikeasti ällöttää. Nyt puhutaan tietysti itsellisistä ammatinharjoittajista. Ihmiskaupan uhreista mulla ei ole kokemusta.
Ja tässä esimerkki miehestä, joka on täysin kujalla aiheesta. Mitäpä veikkaat kuinka usein voi kieltäytyä asiakkaasta itsenäisenäkään ammatinharjoittajana ennen kuin se alkaa vaikuttaa
bisnekseen? Kuinka monella on mahdollisuus oikeasti ottaa vain komeat ja hyväntuoksuiset asiakkaat ja kuinka usein heitä edes asiakkaina on? Kyllä se on helpompi vain pidätellä se oksu ja hoitaa homma. Vuosien mittaan sitä myös raaistuu eikä enää tee niin pahaa. Hyvä bisneksen kannalta, huono sielun kannalta.
Minusta on jotenkin liikkistä miten miehet uskoo kaikki mainospuheet mitä he haluaakin uskoa. Prostituoitu nautti niin valtavasti jne. Hei, se kuuluu työhön saada sut luulemaan niin. Uskomattoman helppoa se onkin.
Tässä on nyt erona se, että minulla on oikeasti omakohtaista kokemusta seksikaupasta, sinulla ei. Mutta uskottele vain itsellesi mitä haluat, eipä se minuun vaikuta.
No mutta ap. Kyllähän sä tiedät jo maksullisiin mennessä ettet sen jälkeen kelpaa kumppaniksi monellekaan. Elämä on valintoja, myös tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen mielipide, että seksi kuuluu vain parisuhteeseen ja vain parisuhteessa olevilla on tunteita.
Kannattaa lukea ajatuksella, mitä toinen kirjoittaa. Tarkoitin siis sitä, että PARISUHTEESSA olevat eivät harrasta seksiä muiden kanssa. Sinkkuna saa toki harrastaa seksiä toisen sinkun kanssa.
Oikeastaan pointti oli se, että monen mielestä seksi ei ole pelkästään fyysistä suorittamista vailla tunteita.
Vierailija kirjoitti:
"Jotenkin aina yhtä hellyyttäviä nämä naisten viestit, joissa luulotellaan seksin oston motiiveja, ja ollaan täysin metsässä."
Ei sillä ole väliä miten sinä asian itsellesi perustelet. Ei tunnettua rikollistakaan palkata turvamieheksi vaikka se itse miten hyvin motiivejaan esittelisi. Ja jo tuo asenne, jossa asetut naisten yläpuolelle ja vihjailet itselläsi olevaan korkeampaan tietoon sitä perustelematta, estää jo automaattisesti kaiken kunnioituksen keskinäisessä kommunikaatiossa.
En asetu naisten yläpuolelle. Sinä (tai joku muu) kirjoitit: "Edustat stereotypiaa tietynlaisesta miestyppistä, jonka mielestä kaikkea varmaan pitää koittaa edes kerran ja joka luulee maksullisissa käymisen olevan muidenkin mielestä yhtä hohdokasta kuin se on omasta mielestä ollut ja olevan merkki kunnon oriista."
Tämä on tyyppiesimerkki olkiukosta. Keksit omasta päästäsi miehelle mielipiteitä, ja yrität sitten ampua niitä alas. Olen seksiä ostava mies, ja voin kertoa, että tuo siteerattu kohta ei pidä ollenkaan paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hämmästyttävää, että joku saa seisomaan ihmisen edessä, joka inhoaa ja halveksii tätä. Siis oikeasti vähän oksua suussa tuijottaa tuota rumaa ja saastaista äijää, joka haluaa vastahakoista reikää. Kyllä itselle tulisi niin pohjaton häpeä ja epätoivo, että haluaisin vain _pois_.
Tässä juuri malliesimerkki naisesta, joka on täysin kujalla aiheesta. En prossuille ole useinkaan mitenkään vastenmielisiä ne asiakkaat. Hehän voivat kieltäytyä kaupasta ihan vapaasti, jos mies oikeasti ällöttää. Nyt puhutaan tietysti itsellisistä ammatinharjoittajista. Ihmiskaupan uhreista mulla ei ole kokemusta.
Ja tässä esimerkki miehestä, joka on täysin kujalla aiheesta. Mitäpä veikkaat kuinka usein voi kieltäytyä asiakkaasta itsenäisenäkään ammatinharjoittajana ennen kuin se alkaa vaikuttaa
bisnekseen? Kuinka monella on mahdollisuus oikeasti ottaa vain komeat ja hyväntuoksuiset asiakkaat ja kuinka usein heitä edes asiakkaina on? Kyllä se on helpompi vain pidätellä se oksu ja hoitaa homma. Vuosien mittaan sitä myös raaistuu eikä enää tee niin pahaa. Hyvä bisneksen kannalta, huono sielun kannalta.
Minusta on jotenkin liikkistä miten miehet uskoo kaikki mainospuheet mitä he haluaakin uskoa. Prostituoitu nautti niin valtavasti jne. Hei, se kuuluu työhön saada sut luulemaan niin. Uskomattoman helppoa se onkin.
Tässä on nyt erona se, että minulla on oikeasti omakohtaista kokemusta seksikaupasta, sinulla ei. Mutta uskottele vain itsellesi mitä haluat, eipä se minuun vaikuta.
Niinku mitä kokemusta? Maksettu nainen voihkii allasi ja siitä sinä tiedät, että nainen on unelma-ammatissaan ja sinä olet kuuma rakastaja, lahja kaikillle maapallon prostituoiduille. Että jiihaa antaa patin paukkua!
Vierailija kirjoitti:
Muija leikkaa mun hiukset. Olen aiemmin käynyt naisparturillakin ja palvelusta maksanut. Pitäisikö meidän nyt sitten erota...?
Kuinka usein parturipalvelut sisältävät maksullista sheksiä? Todellisuudessa harvoin jos koskaan, joten miten liittyy ulilogiikallakaan mihinkään?
Miten miehet voivat olla yllättyneitä tästä asiasta? Ihan tasan tarkkaan olen aina naisena tiennyt, etten voi mennä naimisiin miehen kanssa joka on käynyt maksullisissa. En halua miestä joka voi kohdella naista, kuin ostettavaa lihan palaa.
Ja kyllä, sellaisia miehiä on, joita ei maksulliset kiinnosta. Kysymys on moraalista.
Aika huono baitti, varmaan naisen kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kaikkien kannalta yksinkertaisinta että seksin myyjät ja ostajat pariutuisivat keskenään eivätkö yrittäisi höynäyttää niitä suhteisiin kanssaan, jotka ajattelevat kaupallisesta seksistä toisin. Problem solved.
Ei tämä onnistu kun seksin ostajat halveksivat niitä, joilta ostavat seksiä, eivätkä todellakaan pidä heitä itsensä arvoisina kumppaneina, aviopuolisoina ja sopivina lastensa äidiksi.
Mistähän tämä "tieto" on Peräisin? Luulen että tiedän yli 20 työvuoden jälkeen enempi. Tuhansia vakkareita mahtuu tohon aikaan ja suurin osa on oikeen ystävällisiä. Tosin ku menet baariin tai tinder treffeille.. Jos kirjoitan mitä tapahtui kirjoitus poistetaan. Pahin mahdollinen.
"tietosi" on varmaan jostain yli laudalta jossa incelit eli sinä ja muut roikutte haukkumassa ihmisiä. Kukaan ei teitä kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisoksi haetaan puhtoinen kumppani, ja sujuvasti unohdetaan, että itse on samalla tasolla hu@rien kanssa. Sitten ihmetellään, kun ei kelvata kumppaniksi.
Paljon alemmalla tasolla, jos on ihmiskauppaa tukenut.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
No mutta ap. Kyllähän sä tiedät jo maksullisiin mennessä ettet sen jälkeen kelpaa kumppaniksi monellekaan. Elämä on valintoja, myös tässä asiassa.
Jos ap:lla olisi ollut mahdollisuus saada seksiä (tai kumppani), ei hän olisi mennyt maksullisiin. Eli tiesi jo etukäteen, ettei kelpaa. Teollaan varmisti vaan ettei asia tule muuttumaankaan.
Naista harmittaa, kun perheen käyttövaroja olisi joitain satasia enempi käytössänne tällähetkellä ilman sinun toilailujasi.. ketä ei harmittaisi. Molemmat siis seisoivat..järkesi ja kalusi..ei ihme että heivasi sut..891
Itse päädyin ekaa kertaa maksamaan seksistä Vietnamissa, ja vaikka tiesin lopputuloksen tein sen silti. Se nöyryytyksen tunne ei häviä koskaan kun ojennin rahaa käteen, ei koskaan. En pysty käsittämään että tein ton. No, jos jotain hyvää haluu löytää niin ainakin tarjosin töitä. Ei enää ikinä, vagina ei ole ton arvosta.