Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Nainen jÀtti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa

Vierailija
15.11.2024 |

Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄

Kuvittelin, ettÀ naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitÀ, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, ettÀ suhde pitÀÀ pistÀÀ karille?

M33

Kommentit (1170)

Vierailija
521/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀ AP tuumaisi, jos naisensa olisi kÀynyt miespuolisella maksullisella?

En ole ap mutta ihmetelisin miksi koska ilmaista seuraa on naisilla jonoksi asti. Parempi tosin maksullinen koska huolehtii ehkÀisystÀ ja sp terveydestÀÀn paremmin kuin tavis.

Ei muuten ole, vaikka olisi viehĂ€ttĂ€vĂ€kin nainen. Yksin sai masturboida peilin edessĂ€ parikymppisenĂ€. 

TÀÀllÀ oli juuri kysely ja lÀhes 40% naisista ÀÀnesti ettÀ miehiÀ on jonoksi asti. Miksi peilin edessÀ masturboit? MissÀ asennossa?

Ja netissÀhÀn kaikki puhuvat aina totta :)

Vierailija
522/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle olisi varmasti ok myös jos kumppani kertoisi, ettĂ€ on itse toiminut prostituoituna? 

Sama juttu, tapahtunut ennen sinua.

Miksi feministit ja valtamedia sitten normalisoi ja ylistÀÀ prostituutiota jatkuvalla syötöllÀ?

TĂ€llĂ€ palstalla sentÀÀn huorittelu ja lutkittelu jatkuu perinteitĂ€ kunnioittaen vanhaan malliin, ja naiset jaotellaan vaimomateriaaliin ja  halpoihin reikiin. 

Eli kelpaisiko prostituoitu puolisoksi?

Johan tÀtÀ on kysytty useasti. Osalle tuntuu kelpaavan ja osalle ei, itselle kyllÀ kelpaisi.

Ei eroa teistÀ kaksoismoranismeistÀ mitenkÀÀn. Toinen ei vain leiki parempaa mitÀ on.

Millaisia tarinoita kerrotte lapsille joita olette saaneet vahingossa jonkun baaripanon kanssa? Ihan tuo tarinasi mulle itselle kelpaisi.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta ihmetelisin miksi koska ilmaista seuraa on naisilla jonoksi asti. Parempi tosin maksullinen koska huolehtii ehkÀisystÀ ja sp terveydestÀÀn paremmin kuin tavis.

Ei muuten ole, vaikka olisi viehĂ€ttĂ€vĂ€kin nainen. Yksin sai masturboida peilin edessĂ€ parikymppisenĂ€. 

TÀÀllÀ oli juuri kysely ja lÀhes 40% naisista ÀÀnesti ettÀ miehiÀ on jonoksi asti. Miksi peilin edessÀ masturboit? MissÀ asennossa?

Ja netissÀhÀn kaikki puhuvat aina totta :)

Joo olen jo oppinut ettÀ naiset valehtelevat aina.

Vierailija
524/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

MĂ€ oon kommentoinut tĂ€hĂ€n ettĂ€ koska arvostan itse rehellisyyttĂ€ suhteessa ja pyrin siihen, haluan rehellisyyttĂ€ myös toisilta. Jostain syystĂ€ sinĂ€ olet alkanut minulle kommentoimaan tuota kyynistĂ€ nĂ€kemystĂ€si siitĂ€ kuinka puhe ja tosielĂ€mĂ€ eivĂ€t kohtaa, enkĂ€ enÀÀ oikein tajua miksi. MitĂ€ sillĂ€ haet. 

Kukapa ei arvostaisi rehellisyyttĂ€ tai muita hyviksi ymmĂ€rrettĂ€viĂ€ ominaisuuksia? Ihan toinen asia on alkaa vaatimaan kumppania tekemÀÀn tiliĂ€ koko menneisyydestÀÀn esim. seksin  osalta. Siihen ei ainakaan minulle riittĂ€isi toisen osapuolen oma lausunto rehellisyydestÀÀn. ItsensĂ€ analysointi jossa oma jalka osuu aina tĂ€smĂ€llisesti lankulle, kertoo enemmĂ€n lausujastaan kuin toteamuksen sisĂ€ltö.

No se on jokaisen oma asia mitĂ€ kokee tĂ€rkeĂ€ksi suhteessa. Minulle esim tĂ€rkeÀÀ on samankaltainen suhtautuminen seksiĂ€ kohtaan, koska seksi on minulle iso osa suhdetta. Itse olen siis kysynyt suhteen alussa esim maksullisten kĂ€ytöstĂ€ ynnĂ€ muista asioista jotka kertovat millainen asenne toisella on seksiin. Mutta toisin kuin sinĂ€ kyynisyydessĂ€si, minulla on taipumus luottaa toisen sanaan jos ei ole syytĂ€ epĂ€illĂ€ sitĂ€ esim epĂ€johdonmukaisuuksien vuoksi. Ja tiedostan kyllĂ€ ettĂ€ ihmiset jotka eivĂ€t mihinkÀÀn moraaliin tms usko, voivat tĂ€llaisestakin valehdella, mutta luotan siihen ettĂ€ epĂ€rehellinen luonne paljastuu ennen pitkÀÀ ainakin sitten jossain muussa asiassa ellei tĂ€ssĂ€. 

ErĂ€s seurustelukumppani muuten kielsi kĂ€yttĂ€neensĂ€ prostituoituja, mutta hĂ€nen asenteensa seksiĂ€ ja naisia kohtaan oli juurikin se, ettĂ€ seksi on sama kuin vaikka parranajo. En halunnut hĂ€nen kanssaan jatkaa, ja minulle oli ihan sama oliko totta vai valhetta se ettei hĂ€n ollut kĂ€ynyt maksullisissa. Asenne on se joka ratkaisee eikĂ€ sitĂ€ voi johdonmukaisesti valehdella. 

Vierailija
525/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minĂ€kÀÀn halua miestĂ€, joka on kĂ€ynyt maksullisilla. 

Mut itse voit heittĂ€ytyĂ€ maksulliseksi ihan milloin vain hyvĂ€llĂ€ omatunnolla. 

Vierailija
526/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TyhmÀ mies kun lavertelee ummet ja lammet entisistÀ suhteista. TyhmyydestÀ kun useimmiten "sakotetaan". Kai kunnon naisella menee tuollaisesta kunnioitus ja luottamus miestÀ kohtaan jolle todellakin kelpasi maksulliset ja kenties hyvin sairaat ilotytöt. Voiko sellaisesta seksistÀ saada mitÀÀn tyydytystÀ ja pelko sukupuolitaudeista on suuri.

Sukupuolitaudithan voi aiheuttaa lapsettomuuttakin ...

Vierailija
527/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessÀ se on ongelma, kun nainen jÀtti. Sullehan suhde on kauppatavaraa.

Vierailija
528/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut itse voit heittĂ€ytyĂ€ maksulliseksi ihan milloin vain hyvĂ€llĂ€ omatunnolla. 

Ja mikĂ€ idea on myydĂ€ palveluja, jos ei kuitenkaan saa ostaa? Tuskin nĂ€itĂ€ Only fansseja on kukaan riistĂ€nyt ja pakottanut hu*raamaan. 

Vierailija
529/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi peilin edessÀ? Oletko narsisti?

Vierailija
530/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiehethÀn ne vÀittÀÀ, ettÀ naisilla on miehiÀ kymmenittÀin oven ulkopuolella odottamassa. EipÀ ole nÀkynyt.

MiehillĂ€ on naikkosia jonoksi asti. Aina kun olen ollut parisuhteessa, niin tuntemattomat naiset tuijottavat miestĂ€ni. Tuntemattomat naiset laittavat netissĂ€ varatulle miehelle viestiĂ€, oli sitten Facebook tai LinkedIn. Kauppajonossa koitetaan flirttiĂ€. MitĂ€ ihmeen pyhimyksiĂ€ naiset muka ovat? Kaukana siitĂ€! 

Vierailija
531/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ itsekin olen maksullisia kokeillut ja tÀmÀn kysyttÀessÀ sanoin. Sama oli kyllÀ vaimoni kaveripiirissÀkin, kun olivat keskustelleet. Aika yleistÀ miehillÀ. Naiset sitten jakaa ilmaiseksi. Onkos siinÀ jotain eroa?

Vierailija
532/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TyhmÀ mies kun lavertelee ummet ja lammet entisistÀ suhteista. TyhmyydestÀ kun useimmiten "sakotetaan". Kai kunnon naisella menee tuollaisesta kunnioitus ja luottamus miestÀ kohtaan jolle todellakin kelpasi maksulliset ja kenties hyvin sairaat ilotytöt. Voiko sellaisesta seksistÀ saada mitÀÀn tyydytystÀ ja pelko sukupuolitaudeista on suuri.

Sukupuolitaudithan voi aiheuttaa lapsettomuuttakin ...

Sukupuolitaudin voi saada ilman maksullisissa kĂ€yntiĂ€kin. Ihan tiedoksi vaan. 

Vierailija
533/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikĂ€ idea on myydĂ€ palveluja, jos ei kuitenkaan saa ostaa? Tuskin nĂ€itĂ€ Only fansseja on kukaan riistĂ€nyt ja pakottanut hu*raamaan. 

Sen verran tiedĂ€n maksua ottaneita, ettĂ€ ei ole ihan harvinaista ettĂ€ sama ihminen myy seksiĂ€ ja halveksii ostajia. Sen voisi kuvitella jopa olevan aika yleistĂ€. 

Mutta noin yleisesti varmaan harvemmin ihminen joka ei halua maksullisilla kÀynyttÀ miestÀ, olisi myöskÀÀn itse halukas myymÀÀn seksiÀ. Ainakin itselleni sekÀ ostaminen ettÀ myyminen ovat seksin irvikuva, jotain sellaista mitÀ en halua elÀmÀÀni lÀhelle.

Vierailija
534/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen ollut monen maksullisen naisen kanssa ja paria poikkeusta lukuunottamatta todella hyviÀ kokemuksia. Parempia kuin baarista lÀhteneet ilmaiset. Useampi ostanut tai tehnyt minulle ruokaa, vaatteita, suihkusta tullessani polvistuneet ja ottaneet poskeen jne. En ole kyllÀ kenenkÀÀn kanssa ollut josta en aidosti olisi pitÀnyt ja kohdellut tietysti sen mukaisesti.

Vierailija
535/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vĂ€hĂ€n tyhmĂ€ kun et ymmĂ€rrĂ€ mistĂ€ tossa viestissĂ€ on kyse. Miksi joku on peilin edessĂ€. 

Vierailija
536/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin voi miehetkin.

Vierailija
537/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut monen maksullisen naisen kanssa ja paria poikkeusta lukuunottamatta todella hyviÀ kokemuksia. Parempia kuin baarista lÀhteneet ilmaiset. Useampi ostanut tai tehnyt minulle ruokaa, vaatteita, suihkusta tullessani polvistuneet ja ottaneet poskeen jne. En ole kyllÀ kenenkÀÀn kanssa ollut josta en aidosti olisi pitÀnyt ja kohdellut tietysti sen mukaisesti.

Toikin impulsiivinen  poskeen ottaminen kertoo naisen aidosta seksi-innokkuudesta. 

Vierailija
538/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko seurustella jonkun nĂ€istĂ€ kanssa? 

Vierailija
539/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko seurustella jonkun nĂ€istĂ€ kanssa? 

Ja mennÀ naimisiin ja hankkia lapsia?

Vierailija
540/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain heikosti seksuaalinen kysyy tuollaisen kysymyksen đŸ€­

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn kuusi yhdeksÀn