Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen jätti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa

Vierailija
15.11.2024 |

Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄

Kuvittelin, että naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitä, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, että suhde pitää pistää karille?

M33

Kommentit (1161)

Vierailija
521/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä AP tuumaisi, jos naisensa olisi käynyt miespuolisella maksullisella?

En ole ap mutta ihmetelisin miksi koska ilmaista seuraa on naisilla jonoksi asti. Parempi tosin maksullinen koska huolehtii ehkäisystä ja sp terveydestään paremmin kuin tavis.

Ei muuten ole, vaikka olisi viehättäväkin nainen. Yksin sai masturboida peilin edessä parikymppisenä. 

Täällä oli juuri kysely ja lähes 40% naisista äänesti että miehiä on jonoksi asti. Miksi peilin edessä masturboit? Missä asennossa?

Ja netissähän kaikki puhuvat aina totta :)

Vierailija
522/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle olisi varmasti ok myös jos kumppani kertoisi, että on itse toiminut prostituoituna? 

Sama juttu, tapahtunut ennen sinua.

Miksi feministit ja valtamedia sitten normalisoi ja ylistää prostituutiota jatkuvalla syötöllä?

Tällä palstalla sentään huorittelu ja lutkittelu jatkuu perinteitä kunnioittaen vanhaan malliin, ja naiset jaotellaan vaimomateriaaliin ja  halpoihin reikiin. 

Eli kelpaisiko prostituoitu puolisoksi?

Johan tätä on kysytty useasti. Osalle tuntuu kelpaavan ja osalle ei, itselle kyllä kelpaisi.

Ei eroa teistä kaksoismoranismeistä mitenkään. Toinen ei vain leiki parempaa mitä on.

Millaisia tarinoita kerrotte lapsille joita olette saaneet vahingossa jonkun baaripanon kanssa? Ihan tuo tarinasi mulle itselle kelpaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta ihmetelisin miksi koska ilmaista seuraa on naisilla jonoksi asti. Parempi tosin maksullinen koska huolehtii ehkäisystä ja sp terveydestään paremmin kuin tavis.

Ei muuten ole, vaikka olisi viehättäväkin nainen. Yksin sai masturboida peilin edessä parikymppisenä. 

Täällä oli juuri kysely ja lähes 40% naisista äänesti että miehiä on jonoksi asti. Miksi peilin edessä masturboit? Missä asennossa?

Ja netissähän kaikki puhuvat aina totta :)

Joo olen jo oppinut että naiset valehtelevat aina.

Vierailija
524/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Mä oon kommentoinut tähän että koska arvostan itse rehellisyyttä suhteessa ja pyrin siihen, haluan rehellisyyttä myös toisilta. Jostain syystä sinä olet alkanut minulle kommentoimaan tuota kyynistä näkemystäsi siitä kuinka puhe ja tosielämä eivät kohtaa, enkä enää oikein tajua miksi. Mitä sillä haet. 

Kukapa ei arvostaisi rehellisyyttä tai muita hyviksi ymmärrettäviä ominaisuuksia? Ihan toinen asia on alkaa vaatimaan kumppania tekemään tiliä koko menneisyydestään esim. seksin  osalta. Siihen ei ainakaan minulle riittäisi toisen osapuolen oma lausunto rehellisyydestään. Itsensä analysointi jossa oma jalka osuu aina täsmällisesti lankulle, kertoo enemmän lausujastaan kuin toteamuksen sisältö.

No se on jokaisen oma asia mitä kokee tärkeäksi suhteessa. Minulle esim tärkeää on samankaltainen suhtautuminen seksiä kohtaan, koska seksi on minulle iso osa suhdetta. Itse olen siis kysynyt suhteen alussa esim maksullisten käytöstä ynnä muista asioista jotka kertovat millainen asenne toisella on seksiin. Mutta toisin kuin sinä kyynisyydessäsi, minulla on taipumus luottaa toisen sanaan jos ei ole syytä epäillä sitä esim epäjohdonmukaisuuksien vuoksi. Ja tiedostan kyllä että ihmiset jotka eivät mihinkään moraaliin tms usko, voivat tällaisestakin valehdella, mutta luotan siihen että epärehellinen luonne paljastuu ennen pitkää ainakin sitten jossain muussa asiassa ellei tässä. 

Eräs seurustelukumppani muuten kielsi käyttäneensä prostituoituja, mutta hänen asenteensa seksiä ja naisia kohtaan oli juurikin se, että seksi on sama kuin vaikka parranajo. En halunnut hänen kanssaan jatkaa, ja minulle oli ihan sama oliko totta vai valhetta se ettei hän ollut käynyt maksullisissa. Asenne on se joka ratkaisee eikä sitä voi johdonmukaisesti valehdella. 

Vierailija
525/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään halua miestä, joka on käynyt maksullisilla. 

Mut itse voit heittäytyä maksulliseksi ihan milloin vain hyvällä omatunnolla. 

Vierailija
526/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies kun lavertelee ummet ja lammet entisistä suhteista. Tyhmyydestä kun useimmiten "sakotetaan". Kai kunnon naisella menee tuollaisesta kunnioitus ja luottamus miestä kohtaan jolle todellakin kelpasi maksulliset ja kenties hyvin sairaat ilotytöt. Voiko sellaisesta seksistä saada mitään tyydytystä ja pelko sukupuolitaudeista on suuri.

Sukupuolitaudithan voi aiheuttaa lapsettomuuttakin ...

Vierailija
527/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä se on ongelma, kun nainen jätti. Sullehan suhde on kauppatavaraa.

Vierailija
528/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä idea on myydä palveluja, jos ei kuitenkaan saa ostaa? Tuskin näitä Only fansseja on kukaan riistänyt ja pakottanut hu*raamaan. 

Vierailija
529/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi peilin edessä? Oletko narsisti?

Vierailija
530/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehethän ne väittää, että naisilla on miehiä kymmenittäin oven ulkopuolella odottamassa. Eipä ole näkynyt.

Miehillä on naikkosia jonoksi asti. Aina kun olen ollut parisuhteessa, niin tuntemattomat naiset tuijottavat miestäni. Tuntemattomat naiset laittavat netissä varatulle miehelle viestiä, oli sitten Facebook tai LinkedIn. Kauppajonossa koitetaan flirttiä. Mitä ihmeen pyhimyksiä naiset muka ovat? Kaukana siitä! 

Vierailija
531/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsekin olen maksullisia kokeillut ja tämän kysyttäessä sanoin. Sama oli kyllä vaimoni kaveripiirissäkin, kun olivat keskustelleet. Aika yleistä miehillä. Naiset sitten jakaa ilmaiseksi. Onkos siinä jotain eroa?

Vierailija
532/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies kun lavertelee ummet ja lammet entisistä suhteista. Tyhmyydestä kun useimmiten "sakotetaan". Kai kunnon naisella menee tuollaisesta kunnioitus ja luottamus miestä kohtaan jolle todellakin kelpasi maksulliset ja kenties hyvin sairaat ilotytöt. Voiko sellaisesta seksistä saada mitään tyydytystä ja pelko sukupuolitaudeista on suuri.

Sukupuolitaudithan voi aiheuttaa lapsettomuuttakin ...

Sukupuolitaudin voi saada ilman maksullisissa käyntiäkin. Ihan tiedoksi vaan. 

Vierailija
533/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä idea on myydä palveluja, jos ei kuitenkaan saa ostaa? Tuskin näitä Only fansseja on kukaan riistänyt ja pakottanut hu*raamaan. 

Sen verran tiedän maksua ottaneita, että ei ole ihan harvinaista että sama ihminen myy seksiä ja halveksii ostajia. Sen voisi kuvitella jopa olevan aika yleistä. 

Mutta noin yleisesti varmaan harvemmin ihminen joka ei halua maksullisilla käynyttä miestä, olisi myöskään itse halukas myymään seksiä. Ainakin itselleni sekä ostaminen että myyminen ovat seksin irvikuva, jotain sellaista mitä en halua elämääni lähelle.

Vierailija
534/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut monen maksullisen naisen kanssa ja paria poikkeusta lukuunottamatta todella hyviä kokemuksia. Parempia kuin baarista lähteneet ilmaiset. Useampi ostanut tai tehnyt minulle ruokaa, vaatteita, suihkusta tullessani polvistuneet ja ottaneet poskeen jne. En ole kyllä kenenkään kanssa ollut josta en aidosti olisi pitänyt ja kohdellut tietysti sen mukaisesti.

Vierailija
535/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähän tyhmä kun et ymmärrä mistä tossa viestissä on kyse. Miksi joku on peilin edessä. 

Vierailija
536/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin voi miehetkin.

Vierailija
537/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut monen maksullisen naisen kanssa ja paria poikkeusta lukuunottamatta todella hyviä kokemuksia. Parempia kuin baarista lähteneet ilmaiset. Useampi ostanut tai tehnyt minulle ruokaa, vaatteita, suihkusta tullessani polvistuneet ja ottaneet poskeen jne. En ole kyllä kenenkään kanssa ollut josta en aidosti olisi pitänyt ja kohdellut tietysti sen mukaisesti.

Toikin impulsiivinen  poskeen ottaminen kertoo naisen aidosta seksi-innokkuudesta. 

Vierailija
538/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko seurustella jonkun näistä kanssa? 

Vierailija
539/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko seurustella jonkun näistä kanssa? 

Ja mennä naimisiin ja hankkia lapsia?

Vierailija
540/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain heikosti seksuaalinen kysyy tuollaisen kysymyksen 🤭