Nainen jÀtti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa
Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. đ
Kuvittelin, ettÀ naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitÀ, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, ettÀ suhde pitÀÀ pistÀÀ karille?
M33
Kommentit (1170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle olisi varmasti ok myös jos kumppani kertoisi, ettÀ on itse toiminut prostituoituna?
Sama juttu, tapahtunut ennen sinua.
Miksi feministit ja valtamedia sitten normalisoi ja ylistÀÀ prostituutiota jatkuvalla syötöllÀ?
TÀllÀ palstalla sentÀÀn huorittelu ja lutkittelu jatkuu perinteitÀ kunnioittaen vanhaan malliin, ja naiset jaotellaan vaimomateriaaliin ja halpoihin reikiin.
Eli kelpaisiko prostituoitu puolisoksi?
Johan tÀtÀ on kysytty useasti. Osalle tuntuu kelpaavan ja osalle ei, itselle kyllÀ kelpaisi.
Ei eroa teistÀ kaksoismoranismeistÀ mitenkÀÀn. Toinen ei vain leiki parempaa mitÀ on.
Millaisia tarinoita kerrotte lapsille joita olette saaneet vahingossa jonkun baaripanon kanssa? Ihan tuo tarinasi mulle itselle kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ AP tuumaisi, jos naisensa olisi kÀynyt miespuolisella maksullisella?
En ole ap mutta ihmetelisin miksi koska ilmaista seuraa on naisilla jonoksi asti. Parempi tosin maksullinen koska huolehtii ehkÀisystÀ ja sp terveydestÀÀn paremmin kuin tavis.
Ei muuten ole, vaikka olisi viehÀttÀvÀkin nainen. Yksin sai masturboida peilin edessÀ parikymppisenÀ.
TÀÀllÀ oli juuri kysely ja lÀhes 40% naisista ÀÀnesti ettÀ miehiÀ on jonoksi asti. Miksi peilin edessÀ masturboit? MissÀ asennossa?
Ja netissÀhÀn kaikki puhuvat aina totta :)
Joo olen jo oppinut ettÀ naiset valehtelevat aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ oon kommentoinut tÀhÀn ettÀ koska arvostan itse rehellisyyttÀ suhteessa ja pyrin siihen, haluan rehellisyyttÀ myös toisilta. Jostain syystÀ sinÀ olet alkanut minulle kommentoimaan tuota kyynistÀ nÀkemystÀsi siitÀ kuinka puhe ja tosielÀmÀ eivÀt kohtaa, enkÀ enÀÀ oikein tajua miksi. MitÀ sillÀ haet.
Kukapa ei arvostaisi rehellisyyttÀ tai muita hyviksi ymmÀrrettÀviÀ ominaisuuksia? Ihan toinen asia on alkaa vaatimaan kumppania tekemÀÀn tiliÀ koko menneisyydestÀÀn esim. seksin osalta. Siihen ei ainakaan minulle riittÀisi toisen osapuolen oma lausunto rehellisyydestÀÀn. ItsensÀ analysointi jossa oma jalka osuu aina tÀsmÀllisesti lankulle, kertoo enemmÀn lausujastaan kuin toteamuksen sisÀltö.
No se on jokaisen oma asia mitÀ kokee tÀrkeÀksi suhteessa. Minulle esim tÀrkeÀÀ on samankaltainen suhtautuminen seksiÀ kohtaan, koska seksi on minulle iso osa suhdetta. Itse olen siis kysynyt suhteen alussa esim maksullisten kÀytöstÀ ynnÀ muista asioista jotka kertovat millainen asenne toisella on seksiin. Mutta toisin kuin sinÀ kyynisyydessÀsi, minulla on taipumus luottaa toisen sanaan jos ei ole syytÀ epÀillÀ sitÀ esim epÀjohdonmukaisuuksien vuoksi. Ja tiedostan kyllÀ ettÀ ihmiset jotka eivÀt mihinkÀÀn moraaliin tms usko, voivat tÀllaisestakin valehdella, mutta luotan siihen ettÀ epÀrehellinen luonne paljastuu ennen pitkÀÀ ainakin sitten jossain muussa asiassa ellei tÀssÀ.
ErÀs seurustelukumppani muuten kielsi kÀyttÀneensÀ prostituoituja, mutta hÀnen asenteensa seksiÀ ja naisia kohtaan oli juurikin se, ettÀ seksi on sama kuin vaikka parranajo. En halunnut hÀnen kanssaan jatkaa, ja minulle oli ihan sama oliko totta vai valhetta se ettei hÀn ollut kÀynyt maksullisissa. Asenne on se joka ratkaisee eikÀ sitÀ voi johdonmukaisesti valehdella.
Vierailija kirjoitti:
En minÀkÀÀn halua miestÀ, joka on kÀynyt maksullisilla.
Mut itse voit heittÀytyÀ maksulliseksi ihan milloin vain hyvÀllÀ omatunnolla.
TyhmÀ mies kun lavertelee ummet ja lammet entisistÀ suhteista. TyhmyydestÀ kun useimmiten "sakotetaan". Kai kunnon naisella menee tuollaisesta kunnioitus ja luottamus miestÀ kohtaan jolle todellakin kelpasi maksulliset ja kenties hyvin sairaat ilotytöt. Voiko sellaisesta seksistÀ saada mitÀÀn tyydytystÀ ja pelko sukupuolitaudeista on suuri.
Sukupuolitaudithan voi aiheuttaa lapsettomuuttakin ...
Miksi ihmeessÀ se on ongelma, kun nainen jÀtti. Sullehan suhde on kauppatavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikÀ idea on myydÀ palveluja, jos ei kuitenkaan saa ostaa? Tuskin nÀitÀ Only fansseja on kukaan riistÀnyt ja pakottanut hu*raamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap mutta ihmetelisin miksi koska ilmaista seuraa on naisilla jonoksi asti. Parempi tosin maksullinen koska huolehtii ehkÀisystÀ ja sp terveydestÀÀn paremmin kuin tavis.
Ei muuten ole, vaikka olisi viehÀttÀvÀkin nainen. Yksin sai masturboida peilin edessÀ parikymppisenÀ.
Miksi peilin edessÀ? Oletko narsisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ oli juuri kysely ja lÀhes 40% naisista ÀÀnesti ettÀ miehiÀ on jonoksi asti. Miksi peilin edessÀ masturboit? MissÀ asennossa?
MiehethÀn ne vÀittÀÀ, ettÀ naisilla on miehiÀ kymmenittÀin oven ulkopuolella odottamassa. EipÀ ole nÀkynyt.
MiehillÀ on naikkosia jonoksi asti. Aina kun olen ollut parisuhteessa, niin tuntemattomat naiset tuijottavat miestÀni. Tuntemattomat naiset laittavat netissÀ varatulle miehelle viestiÀ, oli sitten Facebook tai LinkedIn. Kauppajonossa koitetaan flirttiÀ. MitÀ ihmeen pyhimyksiÀ naiset muka ovat? Kaukana siitÀ!
KyllÀ itsekin olen maksullisia kokeillut ja tÀmÀn kysyttÀessÀ sanoin. Sama oli kyllÀ vaimoni kaveripiirissÀkin, kun olivat keskustelleet. Aika yleistÀ miehillÀ. Naiset sitten jakaa ilmaiseksi. Onkos siinÀ jotain eroa?
Vierailija kirjoitti:
TyhmÀ mies kun lavertelee ummet ja lammet entisistÀ suhteista. TyhmyydestÀ kun useimmiten "sakotetaan". Kai kunnon naisella menee tuollaisesta kunnioitus ja luottamus miestÀ kohtaan jolle todellakin kelpasi maksulliset ja kenties hyvin sairaat ilotytöt. Voiko sellaisesta seksistÀ saada mitÀÀn tyydytystÀ ja pelko sukupuolitaudeista on suuri.
Sukupuolitaudithan voi aiheuttaa lapsettomuuttakin ...
Sukupuolitaudin voi saada ilman maksullisissa kÀyntiÀkin. Ihan tiedoksi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikÀ idea on myydÀ palveluja, jos ei kuitenkaan saa ostaa? Tuskin nÀitÀ Only fansseja on kukaan riistÀnyt ja pakottanut hu*raamaan.
Sen verran tiedÀn maksua ottaneita, ettÀ ei ole ihan harvinaista ettÀ sama ihminen myy seksiÀ ja halveksii ostajia. Sen voisi kuvitella jopa olevan aika yleistÀ.
Mutta noin yleisesti varmaan harvemmin ihminen joka ei halua maksullisilla kÀynyttÀ miestÀ, olisi myöskÀÀn itse halukas myymÀÀn seksiÀ. Ainakin itselleni sekÀ ostaminen ettÀ myyminen ovat seksin irvikuva, jotain sellaista mitÀ en halua elÀmÀÀni lÀhelle.
Olen ollut monen maksullisen naisen kanssa ja paria poikkeusta lukuunottamatta todella hyviÀ kokemuksia. Parempia kuin baarista lÀhteneet ilmaiset. Useampi ostanut tai tehnyt minulle ruokaa, vaatteita, suihkusta tullessani polvistuneet ja ottaneet poskeen jne. En ole kyllÀ kenenkÀÀn kanssa ollut josta en aidosti olisi pitÀnyt ja kohdellut tietysti sen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vÀhÀn tyhmÀ kun et ymmÀrrÀ mistÀ tossa viestissÀ on kyse. Miksi joku on peilin edessÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin voi miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut monen maksullisen naisen kanssa ja paria poikkeusta lukuunottamatta todella hyviÀ kokemuksia. Parempia kuin baarista lÀhteneet ilmaiset. Useampi ostanut tai tehnyt minulle ruokaa, vaatteita, suihkusta tullessani polvistuneet ja ottaneet poskeen jne. En ole kyllÀ kenenkÀÀn kanssa ollut josta en aidosti olisi pitÀnyt ja kohdellut tietysti sen mukaisesti.
Toikin impulsiivinen poskeen ottaminen kertoo naisen aidosta seksi-innokkuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko seurustella jonkun nÀistÀ kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko seurustella jonkun nÀistÀ kanssa?
Ja mennÀ naimisiin ja hankkia lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain heikosti seksuaalinen kysyy tuollaisen kysymyksen đ€
Ja netissÀhÀn kaikki puhuvat aina totta :)