Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Romanttinen musiikki sexin aikana,onnistuisko ?

Vierailija
15.11.2024 |

Minä en onnistu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se luo ihan oman tunnelmansa, kun tilaa jousi kvartetin soittelemaan makjariin, kun puuhastelee vaimon kanssa. Suosittelen!

Vierailija
2/9 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu. Spotifyn oma soittolista toimii hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se luo ihan oman tunnelmansa, kun tilaa jousi kvartetin soittelemaan makjariin, kun puuhastelee vaimon kanssa. Suosittelen!

Tuota jousimusiikkia olen kyllä harkinnut . 

Vierailija
4/9 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioita, minulta kyllä halut hiipuisivat jos musiikki olisi romanttista, vaikka nainen olenkin. Mikä kenelläkin toimii parhaiten. Minulla musta blues.

Vierailija
5/9 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tietenkino onnistuu.

Etenkin kotona olevat treffit, jo pitkään tunnetun kumppani  kanssa,  niin muusikki streoista, on suuri osa tapaamisen tunnelmaa.

Ensin nautitaan aperetiivit, sitten hyvää ruokaa, yleisemmin liharuokaa:  joko lihapataa, riisiä/ perunoita, tai noiden lisäkkeiden kanss hyvät pihvit.

Ja tämä totisesti vaati suurta viitseliäisyyttä, kokki osaamistakin siltä, joka on treffikumppanin kotiinsa treffeille kutsunut.

Etukäteen voidaan myös sopia, että osaa ateriaa valmistellaan yhdessä.

Pienen pieni määrä alkoholia alkumaljoissa, vapauttaa, ja yhteisen illallisen valmistelu onnistuu. Ja Hyvin.

Ruoka, upeasti katettu katettu pöytä, lautasliinoineen, kynttilöineen. Ja jälkiruokineen.

Ja musiikki taustalla.  Jos ja kun molemmilla jo on voimakasta, etenkin ns. seksuaalista vetovoimaa toisiaan kohtaan:  Niin tuollainen iita voi päätyä, vain ja ainostaan: seksisessioihin.

Vierailija
6/9 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tietenkino onnistuu.

Etenkin kotona olevat treffit, jo pitkään tunnetun kumppani  kanssa,  niin muusikki streoista, on suuri osa tapaamisen tunnelmaa.

Ensin nautitaan aperetiivit, sitten hyvää ruokaa, yleisemmin liharuokaa:  joko lihapataa, riisiä/ perunoita, tai noiden lisäkkeiden kanss hyvät pihvit.

Ja tämä totisesti vaati suurta viitseliäisyyttä, kokki osaamistakin siltä, joka on treffikumppanin kotiinsa treffeille kutsunut.

Etukäteen voidaan myös sopia, että osaa ateriaa valmistellaan yhdessä.

Pienen pieni määrä alkoholia alkumaljoissa, vapauttaa, ja yhteisen illallisen valmistelu onnistuu. Ja Hyvin.

Ruoka, upeasti katettu katettu pöytä, lautasliinoineen, kynttilöineen. Ja jälkiruokineen.

Ja musiikki taustalla.  Jos ja kun molemmilla jo on voimakasta, etenkin ns. seksuaalista vetovoimaa toisiaan kohtaan:  Niin tuollainen iita voi päätyä, vain ja ainostaan:

Itse mieluummin harrastan ensin seksiä ja vasta sen jälkeen tuo kuvaamasi. Alkoholin juominen voi haitata seksiä - siis vaikuttaa tuntemuksiin ja orgasmiin, eikä toisaalta sekään ole kauhean hyvä idea, että ensin syö vatsansa täyteen. Kivempi harrastaa ensin villiä seksiä ja vasta sitten tuo rauhallinen ja viipyilevä ruokaosuus.

Vierailija
7/9 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuasioita, minulta kyllä halut hiipuisivat jos musiikki olisi romanttista, vaikka nainen olenkin. Mikä kenelläkin toimii parhaiten. Minulla musta blues.

Mulla rouva juuri ehdottelee, että sexin aikana pitäis tuota musiikkia olla ja minusta myöskin tuntuu siltä, että halut hiipuu tai häiriintyy. 

Vierailija
8/9 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tarvittaessa onnistuu, ja on teiniaikoina soinut myöskin rokki sekä metalli. Mutta, minä haluan rakasteltaessa kuulla ihan kaikki äänetikin, kuten huokaukset ja hengityksen tiheyden ja väreen. /M67v.

Vierailija
9/9 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuck like a beast

Die die die, my darling

tai joku muu vähän reippaampi teos antaa oman kivan temponsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan