Pikkujouluihin on tarkoitus viedä L:ll alkava lahja.
Pikkujouluihin on tarkoitus viedä 5 - 10e L:ll alkava lahja. Mitä haluaisit itse saada ?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luumusosetta torttuja varten. Osta 2 purkkia ja tyhjennä ne yhteen kauniimpaan lasipurkkiin, sido nätisti nauhalla ja kirjoita pieni kortti mukaan.
Nehän menee heti pilalle kun ne on avattu! Itse heittäisin roskiin jonkun lähmimät soseet.
Mä käyttäisin jos saisin alkuperäispakkauksessa, mutta tuollainen lasipurkkiin laitettu, ties miten vanha sose, menis roskiin.
lakkahillopurkki
lohta
leipäjuustoa
levite
leivonnainen
lankarulla
laksatiivi
lamppu
liima
lelu
Lippu. Halpiskonserttiin tai pieni Suomen lippu, jos pikkujoulut on ennen itsenäisyyspäivää. .
Liljankukka tietysti. Siis Lilja.
Led-valot (patterijouluvaloja) lyhdyssä
Lautasliinoja (jouluisia vaikkapa)
Lasinpesuneste
Lonkeroa
Liivi (heijastinliivi)
Lapaset
Luu (jos kaikilla koiria)
Lottokuponki
Vierailija kirjoitti:
Luumusosetta torttuja varten. Osta 2 purkkia ja tyhjennä ne yhteen kauniimpaan lasipurkkiin, sido nätisti nauhalla ja kirjoita pieni kortti mukaan. Ei kannata ostaa purkkia vaan ostaa kaksi pussia sunsweet luumuja ja keittää niistä soseen kauniiseen purkkiin. Sokeria ei kannata lisätä,k jos vaikka sattuu sellaiselle lahja, joka ei voi sokeria käyttää. Sose hyvää ilman sokerin lisäämistäkin 2 pussia luumuja 4 dl vettä ja keitetään hiljalleen kunnes luumut ovat ihan hajonneet.
Lottokuponkia ei voi antaa, koska täytyy olla nykyään tunnistautunut. Tyhjän kyllä toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luumusosetta torttuja varten. Osta 2 purkkia ja tyhjennä ne yhteen kauniimpaan lasipurkkiin, sido nätisti nauhalla ja kirjoita pieni kortti mukaan. Ei kannata ostaa purkkia vaan ostaa kaksi pussia sunsweet luumuja ja keittää niistä soseen kauniiseen purkkiin. Sokeria ei kannata lisätä,k jos vaikka sattuu sellaiselle lahja, joka ei voi sokeria käyttää. Sose hyvää ilman sokerin lisäämistäkin 2 pussia luumuja 4 dl vettä ja keitetään hiljalleen kunnes luumut ovat ihan hajonneet.
En söisi mitään epämääräisiä soseita joista ei tiedä miten on tehty ja kuka
Vierailija kirjoitti:
Läntisen Tommi keikalle.
Ei mahda Tommi lähteä alta kympin keikalle, eikä kukaan muukaan muusikko. Joku raja sentään hyväntekeväisyydelläkin.
Lumilapio, lyhty, lelu