Pikkujouluihin on tarkoitus viedä L:ll alkava lahja.
Pikkujouluihin on tarkoitus viedä 5 - 10e L:ll alkava lahja. Mitä haluaisit itse saada ?
Kommentit (84)
Laastaripaketti
Liimapuikko
Lakupussi
Nuo olisi kaikki itselle oikein mieluisia pikkujoululahjoja sekä antaa että saada, mutta ehkä mä vaan olen kummallinen.
Luumusosetta torttuja varten. Osta 2 purkkia ja tyhjennä ne yhteen kauniimpaan lasipurkkiin, sido nätisti nauhalla ja kirjoita pieni kortti mukaan.
Veisin pari tölkkiä Lapin Kultaa meidän miesvoittoiseen porukkaan.
Just joku tuollainen luokkaa laastaripaketti, leivinpaperi tms, mikä kuluu kotona.
Syötävät on myös hyvä idea, kun voi antaa eteenpäin, jos ei itselle maistu.
Laastarit parhaat. Kaikki tarvii niitä joskus, mutta aina unohtaa ostaa kaupasta.
Lahjakortti paras idea. Esim s-ryhmän lahjakortti käy moneen kauppaan ja saaja voi ostaa sillä sitten mitä haluaa
Vierailija kirjoitti:
Lapanen.
Sille Petterille.
-winner-
Työttömän ainut ilo on pakkomielteinen kommentointi.
Lakana
Lumilapio
Lautanen
Lusikka
Lasi
Lyhty
Lakritsia
Laturi
Lapaset
Liivit
Itse en haluaisi saada täällä ehdotetuista lahjoista mitään muuta kuin lahjakortin. Varsinkin tuo paljon yläpeukkuja saanut luumusose lasipurkissa olisi niin turha lahja. Samoin leivinpaperi, laastari ja lakut.
Ja ei, kaikki eivät tarvi leivinpaperia ja laastareita voi olla ihan tarpeeksi jo valmiina. Tiesittekö että laastareissa on parasta ennen päiväys? Se liima heikkenee ajan kuluessa.
Leipä voisi olla sellainen saaristo limppu aines, eli valmispaketti, johon lisätään vain vesi? Luulisi kelpaavan, jos ei saajalle jollekin tuttavalle
Löylytuoksu, löylykauha, lyhty, lamppu (vaikka otsalamppu), lapaset, lautanen, lusikka (esim. iso puinen), leikkuulauta, leipäkori, led-kynttilä, lankakerä, lontoon rakeita tai lontoonrae-suklaata, jne...
Vierailija kirjoitti:
Luumusosetta torttuja varten. Osta 2 purkkia ja tyhjennä ne yhteen kauniimpaan lasipurkkiin, sido nätisti nauhalla ja kirjoita pieni kortti mukaan.
Nehän menee heti pilalle kun ne on avattu! Itse heittäisin roskiin jonkun lähmimät soseet.
Lasolt-pullo.