Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan oikeesti nyt niin että Tokmanni on muuttanut alennusten saamisen ehdolliseksi? Vain clubijäsenille alet?

Vierailija
15.11.2024 |

Olin aivan Suu auki ja jätin ostokset tekemättä. Pakko suomi on ihan älytön.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Tokmannilla pitkästä aikaa. Ostin fleecetakit ja housut. Kyllä tarkenee.

Vierailija
102/104 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää antaa puhelinnumero myyjälle jos ostan jotain, entä jos ei ole puhelinta.

Tokmanni ja lidl syrjii puhelittomia.

Joko sähkö-auton lataus onnistuu ilman puhelinta?

Sähkö-auto🤦🏼🤦🏼 Kyllä on niin maan perusteellisen surkealla tolalla tämä ihmisten kirjoitustaito nykyään.

Linjauto, kuormauto,tilauto, tasarvo.

HÄH?

-Kylmät kädet Ry 

Tässä toinen järjen jättiläinen. Huomaatko itse mikä ero on antamissasi esimerkeissä ja sanassa sähköauto? Ai, et vai? Ei yllätä minua. Tällaista on opetuksen taso suomessa. Surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mr Tokmanni neuvotteli ehdot uusiksi

Vai olisiko koko Mr. Tokmanni vaihtunut ja sen myötä koko ideologia?

Tuskin, kyllä niillä vielä pari päivää sitten oli sekä klubi- että tavallisia tarjouksia.

Vierailija
104/104 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihinköhän käyttävät keräämiään ja analysoimiaan tietoja (markkinoinnin lisäksi)? Nykyään lähes joka paikkaan pitää antaa omia tietojaan (henkilötiedot, ostotiedot jne.) tai et saa sitä taikka tätä (tässä tapauksessa alennuksia).

Ei minua haittaa vaikka seuraavat mitä ostan, hyvähän se vain olisi että saisi henkilökohtaisia tarjouksia niistä mitä eniten ostan 

Mistä me tiedetään, että mihin niitä tietoja tullaan käyttämään? Esimerkkinä voisi olla niiden vaikutus vakuutusten, asunnon, opiskelupaikan tai työpaikan saantiin. Jotain Kiinan tyyliin siis.

Tokmannin klubikortilla yhteys työpaikan tai vakuutuksen saantiin? Mistä ihmeestä te keksitte näitä tai kuka teille kertoo näitä satuja?

Kiina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän