Onko ihan oikeesti nyt niin että Tokmanni on muuttanut alennusten saamisen ehdolliseksi? Vain clubijäsenille alet?
Olin aivan Suu auki ja jätin ostokset tekemättä. Pakko suomi on ihan älytön.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis puhelinnumeronko ihmiset siinä kassalla sanovat? Ihmettelin viimeksi kun kävin, kaikki muut luettelivat jonkun numerosarjan.
Joo. En ymmärrä mikseivät kirjoita sitä johonkin lapulle tms.
No joo, ei tullut mieleenkään että numeroaan hokevat. En kyllä itse koskaan luettelisi puhelinnumeroani jossain ihmisvilinässä.
Mutta joo, en aio liittyä enkä kyllä muutenkaan yleensä Tokmannilla käy, ellei ole pakko. On niin epäsiisti kauppa.
Vierailija kirjoitti:
Mihinköhän käyttävät keräämiään ja analysoimiaan tietoja (markkinoinnin lisäksi)? Nykyään lähes joka paikkaan pitää antaa omia tietojaan (henkilötiedot, ostotiedot jne.) tai et saa sitä taikka tätä (tässä tapauksessa alennuksia).
Mitä väliä sillä on, muuta kuin itselle tulevat edut. Vai oletko jotenkin niin spesiaali tapaus ettet halua etuja. Ei ole olemassa ns ilmaisia lounaita.
Mene lidliin siellä on alennukset vain äppillä. Tokmannilla on muutamia alennuksia klubilaisille, suurin osa kaikille, etkä tarvitse muuta kuin puhelinnumeron et mitään äppejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis puhelinnumeronko ihmiset siinä kassalla sanovat? Ihmettelin viimeksi kun kävin, kaikki muut luettelivat jonkun numerosarjan.
No joo, ei tullut mieleenkään että numeroaan hokevat. En kyllä itse koskaan luettelisi puhelinnumeroani jossain ihmisvilinässä.
Mutta joo, en aio liittyä enkä kyllä muutenkaan yleensä Tokmannilla käy, ellei ole pakko. On niin epäsiisti kauppa.
Yrittäjänä jaan puhelinnumeroani kaikissa mahdollisissa tilanteissa. Hienoa, jos markkinointi onnistuu jopa Tokmannin kassajonossa.
Vierailija kirjoitti:
Mihinköhän käyttävät keräämiään ja analysoimiaan tietoja (markkinoinnin lisäksi)? Nykyään lähes joka paikkaan pitää antaa omia tietojaan (henkilötiedot, ostotiedot jne.) tai et saa sitä taikka tätä (tässä tapauksessa alennuksia).
Ei minua haittaa vaikka seuraavat mitä ostan, hyvähän se vain olisi että saisi henkilökohtaisia tarjouksia niistä mitä eniten ostan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen lause on niin totta. Siellä tulee fyysisestikin paha olo. :(
Vierailija kirjoitti:
Mä olen antanut keksityn numeron. Eivät tarkista ja aina saanut sillä alennukset.
Et ole.
Vierailija kirjoitti:
Mene lidliin siellä on alennukset vain äppillä. Tokmannilla on muutamia alennuksia klubilaisille, suurin osa kaikille, etkä tarvitse muuta kuin puhelinnumeron et mitään äppejä
Lidlissä on paljon tarjouksia kaikille. Ei mullakaan ole niiden äppiä, mutta silti pystyn hyödyntämään tarjouksia joka kerta, kun Lidlissä käyn.
Vierailija kirjoitti:
Jos asiasta ei ole tiedotusta, periaatteesa alet pitäisi silti antaa.
Missä ja kenen se tiedotus tulee antaa? Presidentin ja pääministerin ylimääräisessä uutislähetyksessä? Tällä hetkellä kun asiasta tiedotetaan tarjouksen yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen antanut keksityn numeron. Eivät tarkista ja aina saanut sillä alennukset.
Se numero pitää olla käytössä, eli annoit jonkun muun numeron, alennuksiin ei tosiaan vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu lähes joka paikassa. Ei luulisi yllättävän.
Kyllä se vastarannan kiisken yllättää ja rihvelitaulut pitäisi saada takaisin myös!
Pilkatkaa vaan, kaippa siitökin jonkin ilon saa:)
Kassa sanoi vain klubilaiset saavat mitään alennuksia..
Noh asiahan selvisi sitten, kassa oli kuin olikin väärässä ja asiakas oikeassa..
jopa on tokmanni mobilisoinut henkilöstönsä kehumaan järjestelmää. pitäkää krääsänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua haittaa vaikka seuraavat mitä ostan, hyvähän se vain olisi että saisi henkilökohtaisia tarjouksia niistä mitä eniten ostan
Mistä me tiedetään, että mihin niitä tietoja tullaan käyttämään? Esimerkkinä voisi olla niiden vaikutus vakuutusten, asunnon, opiskelupaikan tai työpaikan saantiin. Jotain Kiinan tyyliin siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää antaa puhelinnumero myyjälle jos ostan jotain, entä jos ei ole puhelinta.
Tokmanni ja lidl syrjii puhelittomia.
Joko sähkö-auton lataus onnistuu ilman puhelinta?
Ei ole pakko antaa puhelinnumeroa, ainoastaan jos sulla on klubituotteita ja haluat niistä alet. Eikä silloinkaan ole pakko, jos olet ladannut sovelluksen, voit näyttää vain sitä. Puhelimen oletan olevan jokaisella...
Itse en ole viitsinyt sovellusta ladata ja puhelinnumeron annan vain silloin, kun ostan klubituotteen eli aika harvoin. Vähän ehkä ärsyttää sen puhelinnumeron kysely, koska näkeehän ne sieltä kassasta, oliko asiakkaan ostoksissa klubituotteita. Mutta sitähän se on tehtävä, mistä työnantaja maksaa..
Teen itse samoin. Annan puhelinnumeron vain silloin, kun haluan ostaa jonkun klubitarjouksen. Muuten en viitsi numeroa luetella ja kysymyksiin "onko sinulla klubikorttia" ja "haluatko liittyä", vastaan aina kielteisesti. Meillä on vielä Tokmannilla yks niin rasittavan hidas ja ärsyttävä myyjä, että haluaa vaan äkkiä pois kassalta.
Aika törkee tuo Tokmanni. Ja kummia ne muijat, jotka kassalla kyselee puhelinnumeroita.
Nostan tän ketjun. Eilisen jälkeen nyt jo huvittaa. Tajusin myös se harmitus olisi pitänyt saada käsiteltyä siinä heti kassalla, kutsumalla päälikkö paikalle.
Oli vain sen verran pitkä jono etten halunnut olla tukkona ja niinpä vain lähdin.
Pientä tässä suuressa elämässä. Vaikkakin joskus joku asia on se, viimeinen korsi joka "katkaisee" selän.
Tomannin tulisi ottaa käyttöön erikoishintalaput tms joista huonompikin silmäinen vanhuskin näkee: ahaa tämä on nyt sitten vain niille klubilaisille.
ei. on siellä usein aleja jotka on clubittomillekin.
Pysy kotona, jos et ole oppinut odottamaan omaa vuoroaan. Haisetkin varmaan pahalta.