Onko ihan oikeesti nyt niin että Tokmanni on muuttanut alennusten saamisen ehdolliseksi? Vain clubijäsenille alet?
Olin aivan Suu auki ja jätin ostokset tekemättä. Pakko suomi on ihan älytön.
Kommentit (104)
Osa tarjouksista on kubilaisille, osa ei vaadi jsenyyttä. Tarkkana saa olla.
Ilmoitin työpuhelimen numeron ja työsähköpostin. Siinäpä sitten analysoivat. Pääasia että saan tarjoukset. Oma elämä pysyy puhtaana urkinnasta.
Älytön konsepti. Kassalla kysellään puhelinnumeroa, jota ihmiset koettavat supattaa kassalle ettei muut kuulisi sitä. Eihän kassa sitä kuule vaan se pitää sanoa uudestaan. Loppujen lopuksi se on sanottu niin monta kertaa, että se jää takana olevan asiakkaan mieleen halusi sitä tai ei.
Julassa kysyi kantasiakkuutta. Sanoin että löytyy ja maksoin vaan ostoksen. Kassa huuli pyöreänä odotti että kailotan puhelinumeroni kaikille. Toki sen voi antaa myös lapulla.
S kaupassa kysyvät että löytyykö bonuskortti. Vastaan reheellisesti että löytyy. Se että käytänkö sitä on taas ihan eri juttu.
Kuinkahan "vain äpillä lidl" toteuttaa tasa-arvoa. Jotenkin epäilen että seniorit puljaa sovellusten kanssa..
-Valpakka & Flankkumäki Oy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää antaa puhelinnumero myyjälle jos ostan jotain, entä jos ei ole puhelinta.
Tokmanni ja lidl syrjii puhelittomia.
Joko sähkö-auton lataus onnistuu ilman puhelinta?
Sähkö-auto🤦🏼🤦🏼 Kyllä on niin maan perusteellisen surkealla tolalla tämä ihmisten kirjoitustaito nykyään.
Linjauto, kuormauto,tilauto, tasarvo.
HÄH?
-Kylmät kädet Ry
Ei oo suuri vaiva kantaa klubikorttia lompakossa ja ojentaa kassalle saadakseen tarjoukset :) ja kortin saamiseksi tarvii antaa vain kerran oma puhelinnumero, jonka siis kirjottaa sinne kortin taakse. En ainakaan itse koe ongelmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo suuri vaiva kantaa klubikorttia lompakossa ja ojentaa kassalle saadakseen tarjoukset :) ja kortin saamiseksi tarvii antaa vain kerran oma puhelinnumero, jonka siis kirjottaa sinne kortin taakse. En ainakaan itse koe ongelmaksi.
Paljonko bonusjärjestelmän ylläpitäminen maksaa? Paljonko sinä maksat sitä hintaa tuotteissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko bonusjärjestelmän ylläpitäminen maksaa? Paljonko sinä maksat sitä hintaa tuotteissa?
Ei varmaan ne pahviläpyskät paljon maksa. Onhan ne bonuskortit myyntikikka, että nyt kun otat tän kortin, saat enemmän tarjouksia kuin jos et ota. Ja onhan ihan hyviäkin tarjouksia ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen antanut keksityn numeron. Eivät tarkista ja aina saanut sillä alennukset.
Tuo ei pidä paikkaansa.
Clubijäsen? Se on klubijäsen. Et osaa äidinkieltäsi. Lue edes yksi kirja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan ne pahviläpyskät paljon maksa. Onhan ne bonuskortit myyntikikka, että nyt kun otat tän kortin, saat enemmän tarjouksia kuin jos et ota. Ja onhan ihan hyviäkin tarjouksia ollut.
Ei bonusjärjestelmä ole pelkkä pahviläpyskä. Se on järjestelmä jota pyöritetään palvelimilla ja se vaatii päivityksiä sekä työntekijöitä. Niin koodaajia kuin lakimiehiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää antaa puhelinnumero myyjälle jos ostan jotain, entä jos ei ole puhelinta.
Tokmanni ja lidl syrjii puhelittomia.
Joko sähkö-auton lataus onnistuu ilman puhelinta?
Ei mun vaan tarvi antaa puhelinnumeroa kun on Tokmanni -sovellus luurissa. Riittää että kassalla kaivaa sovelluksesta klubikortin esille. Ja klubitarjoukset koskee vaan klubilaisia. Muillekin on tarjouksia vaikka kuinka vaikkei samoja olekaan.
Onko tää App käyttö maksullinen? Huomasin juuri että puhelinlaskussa oli Tokmannin app veloituksia vaikka en ole ostanut sen kautta mitään kun vasta juuri asensin? Olen laittanut Tokmannille asiasta sähköpostia mutta vastausta ei ole kuulunut.
Ei siinä muuta, mutta minullekin kävi niin että tein ostopäätöksen hintalapun perusteella, ja vasta kassalla selvisi että kyse olikin clubilaisten alennushinta. Lapussa ei asiasta ollut mainintaa. En ostanu sitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hidastaa asioimista, kun asiakkaat kaivelevat ja näpräävät puhelimiaan. Siksi en käy Lidlissä kuin hätätapauksessa. Piruuttani voisin siellä käydessäni alkaa asentaa jotain appia, kun on kymmenen ihmistä jonossa. Tokmannilla on yleensä lyhyet jonot, ja harvoin niitä erikoistarjouksia vain kanta-asiakkaille. S- ja K-kaupoissa on onneksi kortti, jonka vilautus riittää. Tietysti niissäkin on usein lyhimmällä kassalla joku puhelinta räpeltävä, jonka sovellus tai käyttötaito ei toimi.
S-sovelluksen tarjouskuponkien käytön hitaus kyllä johtuu ihan S-ketjusta itsestään. Miten voi olla niin antiikkinen systeemi, että se kuponki (ja sen lunastus) pitää näyttää kassahenkilölle. Kun niitä kuponkeja on monta, niin siinä kuluu aikaa. Lisäksi siinä sovelluksessa on ollut vikaa, ne kupongit eivät aktivoidukaan ja sen joutuu tekemään monta kertaa. Joskus oli niin,
Tää on kyllä niin syvältä rektumista. Miksei niitä appi-tarjouksia voi linkata suoraan S-etukorttiin, olis paljon helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei bonusjärjestelmä ole pelkkä pahviläpyskä. Se on järjestelmä jota pyöritetään palvelimilla ja se vaatii päivityksiä sekä työntekijöitä. Niin koodaajia kuin lakimiehiäkin.
Ei olekaan pelkkä pahviläpyskä. Markkinoinnille on varattu yrityksessä oma summa, millä sitä hoidetaan. Ihan kuten työntekijöiden palkat ym.
Olen tokmanni clubilainen ja olen saanut aika kovat alennukset. Ostin talvikengät niin hyllyssä hinta oli 59.90 mutta kassalla maksoin niin hinta olikin 26,90. Paidastakin sain 11 euron alennuksen kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap vaikeuksia ymmärtää sana klubitarjous?
minulle tuo on sama kuin kusetustarjous. ei kiinnosta mitkään bonuskortit, apit ja muut vakoilut ja kyttäämiset
eri
toivottavasti et omista älypuhelinta
Kakussa kaupoissa on sama. S-ryhmässä on tarjouksia s-kortin omistaville, K-ryhmän kaupoissa plussa-tarjouksia. Lidlissäkin nykyisin osa tarjouksista vain Lidlin etuasiakkaille. Rustassa on Rusta-klubin tarjoukset. Tokmannilla on ollut jo pitkään klubi-tarjouksia, mutta niitä on määrällisesti vähemmän kuin muissa kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Lompakossa? Suurimmalla osalla ihmisiä ei ole lompakkoa enää. Itselläni on vain kännykkä. Pankkikortti löytyy, on kännykän kuoressa, samoin pieni hätävararaha. En kanna mukana bonuskortteja.
Sitten itketään ympäri nettien keskustelupalstoja, että miksi puhelinmyyjät kiusaa just mua jatkuvasti
Ne numerothan on ihan rahanarvoista kauppatavaraa. Jakakaa pois vaan joka paikkaan ja osallistukaa jokaiseen arvontaan minkä näette