kuuden uutisissa se nyt oli sitten
päiväkotipaikkoja aletaan karsimaan reilusti justiin niiltä joiden lapsi hoidossa ja jompikumpi vanhempi kotona. AIVAN OIKEIN. saavat ne jotka todella paikkaa tarvitsevat lapsensa hoitoon (tarkoitan että molemmat vanhemmat TÖISSÄ). joku järjestys ja laki tohon asiaan pitää jo tullakin...
Kommentit (10)
ap uutisoi nyt mielipidetiedustelun tulosta.
Laki on laki.
Vielä pahempi epäkohta laissa on se, että ryhmäkokoa saa huoletta ylittää vähän väliä. Ei mammoilla riitä sen muuttamiseen energia, vain toistensa tökkimiseen. Tyypillistä.
joku järjestys ja laki tohon asiaan pitää jo tullakin...
[/quote]
tarhapaikan? Itsekin saan kun pyydän, sen tiedän. Taidanpa liittää hakemukseen mukaan josko ensi syksystä vaikea saada paikkaa. Kuinka pian tuo tulee voimaan? Nythän tarhapaikka on vielä järjestettävä.
subjektiivinen päivähoito-oikeus on vielä olemassa. ja jos lakia alettaisiin muuttaa niin sen pitäisi käydä iiiisot lausuntokierrokset. eikä se ihan salaa tapahdu...
ratkaistua. En ole kuunnellut uutisia :) Mielipiteitähän nyt maailmaan mahtuu. Ja kateushan täällä kukoistaa...
17
tarhapaikkaan?
Mä ainakin ylpeilen,että mulla on kaksi tervettä lasta,jotka olen hoitanut itse kotona ilman virikehoitoa.
Sun erityislapsi on varmaan ihan oikeassa paikassa kun on hoidossa.
Minäkin makaan päivät pitkät kotona ja uhmaikäinen esikoinen hoidossa 3pv/viikko.
Siis todellakin makaan ne päivät, kun en supistelujen takia saisi muuta tehdä.
Kusessa olisin jos en saisi lasta hoitoon koska olen itse kotona.
puhelimitse tyypillistä opettajansijaisuutta, joka kestää tällä kertaa ma-ke. Sanooko se sitten, että: Ei kiitos. Ei voi lähtee töihin kun lapsella ei ole tarhapaikkaa enää.