Helsinki mitä baareja +35 vuotiaille?
Tänään olis mahdollisuus lähteä yöelämään niin mihin kannattaa suunnata?
Voi olla nuorempiakin juhlijoita kunhan ei ihan K18 teinipaikka pelkästään olisi.
Kommentit (46)
Karaokebaareissa on aina hyvä meininki ja sinne sopii kaiken ikäiset..
Yli nelikymppinen menomestoja on lähinnä tanssilavat Matti ja Teppo säestyksellä
Vierailija kirjoitti:
-35v ei baareja kaipaakaan.
Ihanaa, kun alle 40-vuotias istuu kotona ja odottaa kuolemaa. 😂
Ps. Minulla oli yksi heila jo alaikäisenä, joka oli asiasta samaa mieltä. Kun jätin sen, niin lähti kuitenkin jälleen baariin etsimään uutta kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Toi Kaarle kiinnostelis ehkä. Onko siellä vaan pukumiehiä?
Kaarle XII ei ole pukupaikka, vaikka voi sinne puku päälläkin mennä eikä kukaan ihmettele, siellä niin suurella osalla porukasta on hyvät tulot tai rahaa, että kaikilla ei ole tarvetta pukeutua. Kallessa isketään naisia tai miehiä sosiaalisella pääomalla, ei viimeisen päälle kuteilla.
Kalle on Helsingissä isolla erolla se yökerho, jossa asiakkailla on keskimäärin eniten rahaa. Ei se Kallen jonossa ulkoa näy, kun Suomessa raha ei useinkaan näy.
Kalle on aika eltaantunut mesta...yökerhot on jo muutenki out.
Meidän kaveriporukka myös reilu 30v ja samaa mietitään joka kerta ku lähdetään juhlimaan. Kalle oli ennen useimmiten kiva, mutta korona-ajan jälkeen siellä on ollut suurin osa nuorempaa porukkaa/opiskelijoita, epäkohteliasta käytöstä sekä muilta asiakkailta että hlökunnalta ja lonkerokin on nykyään pahaa (ja kallista). Apollossa on ollut joka kerta tylsää. Rymy-Eetu on todella arvaamaton, joskus voi olla tosi kivaa ja joskus taas ihan kauheita (ahdistelevia) tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Kalle on aika eltaantunut mesta...yökerhot on jo muutenki out.
No sitten Karaokebaariin.....
Vierailija kirjoitti:
Rymiksessä (RymyEetussa) oon ollutkin pari kertaa lauantaina ja siellä on ollut kivasti kaiken ikäisiä. Paljonkohan sinne on ikäraja perjantaisin, että onkohan silloin enemmän nuorempia.
Zetorissa oli kyllä liian maalaismeininki kun olin syksyllä.
Toi Kaarle kiinnostelis ehkä. Onko siellä vaan pukumiehiä?
Apollossa oli todella vähän porukkaa kun pari kuukautta sitten eksyin sinne.
Terveisin,
ap
ps. sinkku olen eli miestä yritän metsästää, mutta aika hankalaa tuntuu olevan löytää täysjärkinen ja ihan ok näköinen mies :D
Älä nyt hyvä nainen baarista miestä etsi. Miehet menevät kaveriporukalla baariin tarkoituksena vetää kännit. Ei todellakaan katsella mitään naisia. Ei siis loukkauksena vaan fakta koska tietoa on. Deittiä voi etsiä vaikka netistä, T. M43
35-vuotias menee nuoresta. Onko yhteisiä tanssipaikkoja enää ollenkaan? Ihan vaan tavallisiin rivihakuihin. Vai pitääkö lähteä Hesan ulkopuolelle. Jos on auto niin mikäs siinä. Niillä reissuilla tanssitaan ei tietenkään juoda.
Minusta ravintolaelämä on tullut tunkkaiseksi. Monesti vain yhden illan hakuja.
Mutta mene vaan virkistää nähdä muita ihmisiä. Vieläkö rafloissa tanssitaa,
Vierailija kirjoitti:
35-vuotias menee nuoresta. Onko yhteisiä tanssipaikkoja enää ollenkaan? Ihan vaan tavallisiin rivihakuihin. Vai pitääkö lähteä Hesan ulkopuolelle. Jos on auto niin mikäs siinä. Niillä reissuilla tanssitaan ei tietenkään juoda.
Kannattaa lähteä autolla tanssilavoille johonkin mahdollisimman kauas Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaveriporukka myös reilu 30v ja samaa mietitään joka kerta ku lähdetään juhlimaan. Kalle oli ennen useimmiten kiva, mutta korona-ajan jälkeen siellä on ollut suurin osa nuorempaa porukkaa/opiskelijoita, epäkohteliasta käytöstä sekä muilta asiakkailta että hlökunnalta ja lonkerokin on nykyään pahaa (ja kallista). Apollossa on ollut joka kerta tylsää. Rymy-Eetu on todella arvaamaton, joskus voi olla tosi kivaa ja joskus taas ihan kauheita (ahdistelevia) tyyppejä.
Minä olen ravintolat kokenut niin, että sillä istutaan ja ehkä valikoidaan. Mutta minusta hauskaa voi pitää juttelemalla. Mutta kun baareissa ei jutella, edes siinä teekillä pyörittäessä.
Minä olen aloittanut jutun, mutta jotkut kääntää pään. Olen kyllä tosi rohkea enkä vähästä loukkaannu, mutta haluan vain jutella hauskoja.
Istuttiin tyttöjen kanssa, siis aikuisia ollaan reilusti, jamiehet istu toisessa reunassa. Ulkomailla kokoonnutaa viereisiin pöytiin ja täytetään siitä eteenpäin. Kontaktia eisaa jos istutaan toisella puolella salia. Voi harmi.
Mihin ap päätyi tänään? Tai te muut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lähteä autolla tanssilavoille johonkin mahdollisimman kauas Helsingistä.
Ei kannata...
Eikö tanssipaikoissa ole kauhea meteli? Miten siellä pystyy muka kehenkään tutustumaan?
Menisin ennemmin vaikka jonnekin pubiin, missä heitetään tikkaa. Jos nyt välttämättä siis haluaa itselleen kapakoissa viihtyvän miehen.
Aivan kaikki baarit ovat avoinna 35+ vuotiaille. Asenteesta kiinni. Nelikymppisenäkin vielä minut hurmattiin kakskymppisten toimesta.
Käytiin yö yhdessä. Aamukahvit, ja moi.
Ja tämä tapahtui useasti.
Entä Turussa? Kehtaako Bloody Maryyn mennä viisikymppisenä?
Vierailija kirjoitti:
Mihin ap päätyi tänään? Tai te muut?
Istun kalsareissani asuntoni lattialla, just menossa nukkumaan ja mietin onko pakko alkaa käymään baareissa jos haluaa löytää miehen 😅
t. kilttis, n32
Vierailija kirjoitti:
Käykö joku +35 v baareissa? Siis ei pultsari slash kassialma?
No mainitse muutama +35 v baari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-35v ei baareja kaipaakaan.
Alle 35-v ei baareja kaipaakaan? No kuka sitten?
Kallessa on viime aikoina joka kerta ollu tosi nuorta porukkaa! Ei taida olla K-24 enää?