Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Velkaa ja kierteessä eläminen

Vierailija
15.11.2024 |

Joo aika pitkältä matkalta tämä tuntuu, velkaa on tullut noin 40 tuhatta euroa ja 3 eri lainaa maksan ja isot korot, siksi ei lainat oikein lyhene, on vakituinen työ, mutta tuntuu jotenki ihan turhaltaki tehdä töitä kun ei velka lyhene, epätoivonen olo ja ahdistaa kokoajan kun miettii töissäki velkaa. Välil miettiny miten kauan sitä jaksais tehdä töitä tässä vielä. Olen kokeillut apuja saada että vois maksaa vaiin 1 lainaa, mutta ei kukaan auta, lainaakaa en saa olen kokeillut.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jatkan tekemällä töitä välillä kausittain lisävuoroja.. lyhennän mitä pystyn kattoo sitte.

Vierailija
62/69 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menot tiukille. Yksinkertaisesti maksat vain vuokran, sähkön ym pakkokulut. Ota kaikkein halvin puhelinliittymä ja laitat viikon kauppabudjetiksi max 50e eli sillä rahalla ruoka ja hygienia. Ota lisätyö ja maksat kunnolla lainoja pois. Panosta pienimpään lainaan isoimmalla summalla, jotta saat sen pois niin sitten siitä lainasta ei ole enää huolta.

En tiedä tulojasi, mutta ei sinulla oikein vaihtoehtoja ole. 

Juuh yritän niin ajattelin jos selviäisi vaikka 40 € viikko ruoat.. mutta vaikeeta tulee olemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velkajärjestely

Joo kuten sanoin olen yrittänyt, eivät myönnä mistään lainaa

Ei enää lainaa vaan yksityishenkilön velkajärjestely.

Tapahtuu niin, että otat yhteyttä oikeusaputoimiston talous- ja velkaneuvontaan, joka auttaa sinua sen hakemisesssa.

En saa sitä koska maks laina pitää olla 34 tuhatta ei yli

Vierailija
64/69 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kai tässä pitää maksella vaan, ei tässä ole keinoja kun ei kukaan tahto halua auttaa minua.

Sinua on tahtonut auttaa tähän mennessä aika moni. Jos kuitenkin jatkat sekä pelaamista että törsäämistä, avusta ei ole sinulle mitään hyötyä.

Oikeusaputoimistojen velkaneuvojat auttavat aivan työkseen sinun kaltaisiasi. Voit ottaa sinne yhteyttä vaikka heti täällä 

https://oikeus.fi/talousjavelkaneuvonta/fi/index/apuatalousvaikeuksiin_… . Ehkä jo maanantaina joku vastaa sinulle.

Olen ottanut yhteyttä, en jatka velkaantumista enää yhtään

Vierailija
65/69 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velkajärjestely

Tapahtuu niin, että otat yhteyttä oikeusaputoimiston talous- ja velkaneuvontaan, joka auttaa sinua sen hakemisesssa.

Miksi valehtelet? Kuten jo aiemmin on kirjoitettu, ei velkajärjestelyveloille ole ylä- eikä alarajaa. Varma tieto, etkä sinäkään löydä mistään euromääriä.

Sekoitat tuon Takuusäätiön takaukseen, joka on aivan eri asia.

Vierailija
66/69 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kömäy kaikki pankit läpi, ja pyydä yhtä lainaa näille veloille. Kannattaa sopia aika ja mennä keskustelemaan asiasta kuhunkin pankkiin.

Vierailija
67/69 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velkajärjestely

Sun pitää keksiä nyt joku 6000 euron tienesti, jolla lyhennät lainaa, jotta pääset sinne velkaneuvontaan. Jotain lisätyötä hanttihommia on keksittävä. Vuodessa jollain sivutienestillä on mahdollista saada summa kasaan. 

Vierailija
68/69 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velkajärjestely

Sun pitää keksiä nyt joku 6000 euron tienesti, jolla lyhennät lainaa, jotta pääset sinne velkaneuvontaan. Jotain lisätyötä hanttihommia on keksittävä. Vuodessa jollain sivutienestillä on mahdollista saada summa kasaan. 

Velkaneuvontaan ja velkajärjestelyynkin voi päästä, vaikka ei olisi  mitään muuta tuloa kuin toimeentulotuki.

Miksi tähän ketjuun kirjoittaa niin moni, joka ei edes ymmärrä, mistä velkajärjestelyssä on kyse?

Vierailija
69/69 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset ruvetko tämän jauhiksen kanssa millekään, jäätte aina häviölle, koska hän torppaa kaikki neuvonne.

Antaa hänen jaaritella täällä omiaan, lopettaa sitten taas kun äiti on käynyt antamassa iltalääkkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme