Velkaa ja kierteessä eläminen
Joo aika pitkältä matkalta tämä tuntuu, velkaa on tullut noin 40 tuhatta euroa ja 3 eri lainaa maksan ja isot korot, siksi ei lainat oikein lyhene, on vakituinen työ, mutta tuntuu jotenki ihan turhaltaki tehdä töitä kun ei velka lyhene, epätoivonen olo ja ahdistaa kokoajan kun miettii töissäki velkaa. Välil miettiny miten kauan sitä jaksais tehdä töitä tässä vielä. Olen kokeillut apuja saada että vois maksaa vaiin 1 lainaa, mutta ei kukaan auta, lainaakaa en saa olen kokeillut.
Kommentit (69)
Mikäs ihme ihmisiä nyt vaivaa, kaikki ovat hiljaisia...
Vierailija kirjoitti:
Velkajärjestely
Joo kuten sanoin olen yrittänyt, eivät myönnä mistään lainaa
En tiedä mitä minun tiedoissani on vialla kun eivät myönnä lainaa ollenkaan. en ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Velkajärjestely
No varmaan siinä selvisi miksei. Ei kai täällä kukaan paremmin tiedä kuin ne, jotka tutki sun tilanteesi huolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Velkajärjestely
No varmaan siinä selvisi miksei. Ei kai täällä kukaan paremmin tiedä kuin ne, jotka tutki sun tilanteesi huolella?
Lainan saantiki nykyää menny vaa pahempaa suuntaa mitä oli ennen
ihmiset maksaa korkoja vaan ja käy töissä vähän kun turhasta heittäis rahaa roskiin
Eivätkö mainosta jotain yhdistelylainaa, jolloin jää käteen enemmän.Kysy mutta älä ota lisää lainaa kuitenkaan vaikka saisit.
No tällästä rankkaa tää elämä on välillä
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö mainosta jotain yhdistelylainaa, jolloin jää käteen enemmän.Kysy mutta älä ota lisää lainaa kuitenkaan vaikka saisit.
No niin jäisikin, mutta eivät mistään myönnä sitä.. en tiedä mitä mun tiedoissa on pilalla..
Ei tässä touhussa vain tullu olevan mitään järkeä!!!
En tiedä kun en ole koskaan ottanut lainaa. Aina on pärjätty pienillä tuloilla ja nyt oma talo, kesämökki sekä 200 000 pahan päivän varalle pankissa. Ei tässä nyt ainakaan nälkään kuolla.
Mitä ihmiset ovat noin hiljasia eivät kirjota tänne mitää, toiset nauttii tuola rahaa on tilillä ja hienot autot
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kun en ole koskaan ottanut lainaa. Aina on pärjätty pienillä tuloilla ja nyt oma talo, kesämökki sekä 200 000 pahan päivän varalle pankissa. Ei tässä nyt ainakaan nälkään kuolla.
Joo joo hyvä vitsi.. taidat olla aika kusettaja
Kysy voisiko Takuusäätiö sinua auttaa. Tarpeeksi pitkä yhdistelylaina järkevällä korolla. 40 000 ei ole paljon. Voit saada vielä elämästä kiinni.
No kai tässä pitää maksella vaan, ei tässä ole keinoja kun ei kukaan tahto halua auttaa minua.
Velkajärjestely ei ole laina!
https://www.takuusaatio.fi/selviydy-veloistasi/velkojen-maksukeinot/yks…
Vierailija kirjoitti:
Kysy voisiko Takuusäätiö sinua auttaa. Tarpeeksi pitkä yhdistelylaina järkevällä korolla. 40 000 ei ole paljon. Voit saada vielä elämästä kiinni.
Eivät auta minua koska velkaa on niin paljon ja kai pitäisi olla isommat tulot.
En tiedä tilanne on paha, ja tulevaisuudes tätä menoa ei voi hankkiakkaan mitään