Onko teillÀ Tonttuovi jo paikoillaan?
đ„° Oletteko jo hankkineet tai tehneet itse Tonttuoven kotiinne?
MistÀ hankitte Tonttuoven? NiitÀ on nyt myynnissÀ eri marketeissa ja kaupoissa.
Tai onko edellis/ten vuosien Tonttuovi kÀytössÀ? EhkÀ lisÀvarustelua siihen?
Kommentit (45)
Ei mitÀÀn joulu krÀÀsÀÀ tule ennen 1. adventtia
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tontut paiskoivat ovea yöt kaiket ja se lÀhti kierrÀtykseen.
Olikohan salaportelli?
On. Johan ne tontut on liikkeellÀ, niin tÀytyyhÀn se ovikin olla niitÀ varten valmiina.
Ap tÀÀllÀ, siis mulla ei ole vielÀ Tonttuovea, katselen vaihtoehtoja kun olen kaupungilla.
NÀitÀ on bongattu Rustassa, Tokmannilla, Prismassa, Citymarketissa. Veikkaan ettÀ Joulukuussa alkavat olla lopussa.
Joten nyt kannattaa katsastaa ja laittaa Joulun sistuksiin.
Jos sieltÀ tulee oikea tonttu, isÀ laittaa ÀkkiÀ oven pois? Jonnekin ulos.
En uskalla, ties mitÀ henkiÀ ja maahisia sieltÀ tulisi lÀpi.
Vierailija kirjoitti:
On. Johan ne tontut on liikkeellÀ, niin tÀytyyhÀn se ovikin olla niitÀ varten valmiina.
SamanhenkisyyttÀ siellÀ, juuri nÀin. :)
Nyt on muuten tullut entisen Hong Kongiin söpö pieni hiiriovi, oletko nÀhnyt. Mutta Tonttuovi on kuitenkin se, mitÀ Tontut tarvitsevat, joten en nyt tiedÀ mitÀ tehdÀ tuon hiirioven kanssa. :D
Omituinen ulkomailta omaksuttu joulutapa tÀmÀkin.
MeillÀ mies pÀÀsee kolkuttamaan tonttuoveen vasta ensimmÀisenÀ adventtina!
EmÀnnÀllÀ levahtanut tonttuovi levÀllÀÀn. JÀtin.
Vierailija kirjoitti:
Ap tÀÀllÀ, siis mulla ei ole vielÀ Tonttuovea, katselen vaihtoehtoja kun olen kaupungilla.
NÀitÀ on bongattu Rustassa, Tokmannilla, Prismassa, Citymarketissa. Veikkaan ettÀ Joulukuussa alkavat olla lopussa.
Saako sen tonttuoven auki? Minun joulujuttuuni sopisi sellainen. Ei ole tullut niitÀ koskaan katseltua, mutta tÀtÀ ketjua lukiessa sain idean.
Ei enÀÀ kun pukki tuli siitÀ karmit kaulassa.
Vierailija kirjoitti:
TEhtiin Hinttiovi
Se on vissiin sellainen pyöröovi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako sen tonttuoven auki? Minun joulujuttuuni sopisi sellainen. Ei ole tullut niitÀ koskaan katseltua, mutta tÀtÀ ketjua lukiessa sain idean.
NÀitÀ mitÀ olen nÀhnyt ko marketeissa, niin niissÀ mun mielestÀ ovea ei saa auki, mutta olen netissÀ tai jossain nÀhnyt sellaisia avattavia ovia - on niitÀ olemassa. :)
Ei. Tontut paiskoivat ovea yöt kaiket ja se lÀhti kierrÀtykseen.