Onko teillä Tonttuovi jo paikoillaan?
🥰 Oletteko jo hankkineet tai tehneet itse Tonttuoven kotiinne?
Mistä hankitte Tonttuoven? Niitä on nyt myynnissä eri marketeissa ja kaupoissa.
Tai onko edellis/ten vuosien Tonttuovi käytössä? Ehkä lisävarustelua siihen?
Kommentit (45)
Ei mitään joulu krääsää tule ennen 1. adventtia
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tontut paiskoivat ovea yöt kaiket ja se lähti kierrätykseen.
Olikohan salaportelli?
On. Johan ne tontut on liikkeellä, niin täytyyhän se ovikin olla niitä varten valmiina.
Ap täällä, siis mulla ei ole vielä Tonttuovea, katselen vaihtoehtoja kun olen kaupungilla.
Näitä on bongattu Rustassa, Tokmannilla, Prismassa, Citymarketissa. Veikkaan että Joulukuussa alkavat olla lopussa.
Joten nyt kannattaa katsastaa ja laittaa Joulun sistuksiin.
Jos sieltä tulee oikea tonttu, isä laittaa äkkiä oven pois? Jonnekin ulos.
En uskalla, ties mitä henkiä ja maahisia sieltä tulisi läpi.
Vierailija kirjoitti:
On. Johan ne tontut on liikkeellä, niin täytyyhän se ovikin olla niitä varten valmiina.
Samanhenkisyyttä siellä, juuri näin. :)
Nyt on muuten tullut entisen Hong Kongiin söpö pieni hiiriovi, oletko nähnyt. Mutta Tonttuovi on kuitenkin se, mitä Tontut tarvitsevat, joten en nyt tiedä mitä tehdä tuon hiirioven kanssa. :D
Omituinen ulkomailta omaksuttu joulutapa tämäkin.
Meillä mies pääsee kolkuttamaan tonttuoveen vasta ensimmäisenä adventtina!
Emännällä levahtanut tonttuovi levällään. Jätin.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä, siis mulla ei ole vielä Tonttuovea, katselen vaihtoehtoja kun olen kaupungilla.
Näitä on bongattu Rustassa, Tokmannilla, Prismassa, Citymarketissa. Veikkaan että Joulukuussa alkavat olla lopussa.
Saako sen tonttuoven auki? Minun joulujuttuuni sopisi sellainen. Ei ole tullut niitä koskaan katseltua, mutta tätä ketjua lukiessa sain idean.
Ei enää kun pukki tuli siitä karmit kaulassa.
Vierailija kirjoitti:
TEhtiin Hinttiovi
Se on vissiin sellainen pyöröovi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako sen tonttuoven auki? Minun joulujuttuuni sopisi sellainen. Ei ole tullut niitä koskaan katseltua, mutta tätä ketjua lukiessa sain idean.
Näitä mitä olen nähnyt ko marketeissa, niin niissä mun mielestä ovea ei saa auki, mutta olen netissä tai jossain nähnyt sellaisia avattavia ovia - on niitä olemassa. :)
Ei. Tontut paiskoivat ovea yöt kaiket ja se lähti kierrätykseen.