sossu nostaa kädet pystyy, sanoo että mun pitäis vaan olla syömättä 2,5 viikkoa joulukuun alkuun kunnes saan kelasta rahaa. 0,00e tilillä
Miten selviän 2,5 viikkoa syömättä? Ei ole edes mitään vitamiineja.
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Eikö vankilassa saa ruokaa ihan joka päivä? Ei sun tartte mitään oikeasti pahaa tehdä, mutta varmaan sinne joutuu aika helposti. Siitä vaan ihan kaikki joilla sama tilanne niin ehkä päättäjät jossain vaiheessa huomaa virheensä.
Suomessa voi vaikkaa tappaa jonkun ja saa ehdollista, ettei valtion vaan tarvitse maksaa vankeinhoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herään joka aamu pyöräilemään töihin. Joka penni menee elämiseen ja verot sun elättämiseen. Kun pyöräilen töihin pimeässä, ajattelen sinua ja nälkääsi. Sillä välin sinä käännät kylkeä lämpimässä.
Parempi sinun on fillaroidessa, kuin sen, joka näkee nälkää. Olet kuvottava.
Sä olet täysi idiootti joka ei vieläkään tajua, että ap on täällä jo pitkään jankuttanut trolli.
Mene kaupungin keskustaan kerjäämään ihmisiltä rahaa. Auttaahan joku parikin euroa taas eteenpäin.
Olisit selvinnyt, jos rahat saatuasi olisit kaupasta ostanut ensimmäisensä kaikista halvinta ruokaa kuukaudeksi. Siis hernekeittoa, juureksia, kuivattuja papuja tai linssejä. Ihan vain sen vuoksi, että sitten ei ainakaan ruoka lopu. Sen jälkeen muut pakolliset laskut ja sitten loput rahat käyttöön vasta kun on pakko ja elämälle välttämätöntä. Ilmiselvästi olet tuhlannut rahasi johonkin, koska ne on nyt loppu - toimeentulotuki kyllä riittää, jos käyttää rahat taiten.
(ja aina sinulta tuo sama valitus, kuukaudesta toiseen. Etkö voisi jo luovuttaa ja hakea itsellesi edunvalvojan tai antaa äitisi hoitaa rahalikkenteesi. Sitten siinä sivussa opettelet käyttämään rahaa ja elämään sen mukaan mitä sinulla on käytössä.)
Minulla on kroonin pula ajasta ja joka kuukauden lopussa huomaan ettei aika vaan ole riittänyt. Silti en saa mistään lisäaikaa vuorokausiin, tai ylimääräistä päivää viikkoon. Ei ole auttanut muu kuin opetella tehostamaan omaa ajankäyttöä ja luppumaan kaikesta sellaisesta mitä ei ole ehdottoman pakko tehdä. En haluaisi elää näinn, mutta pakko elää, jos haluaa saada edes välttämättömän hoidettua.
Vierailija kirjoitti:
No jos ei ole rahaa, sopeutaan menot sen mukaan.Ja tukipäivänä ostat kaurapuuroa ja makaronia kaappiin hätävaraksi.
Miten laissa määritellystä ja lasketusta minimitoimeentulosta, eli toimeentulotuen perusosasta enää sopeutetaan?
Voidaanko samaa sanoa aina vaan, riippumatta siitä miten pieni käytettävissä oleva raha on? Vai missä menee raja?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee sama kuin viime kuussa, sitä edeltävä ja sitä edeltävänä. Hyvin on toiminut aiemminkin, joten sulla on hyvä konsepti pärjätä ja aiempaa kokemusta!
Enää ei kaverit lainaa, ja nyt rahat loppuu koko ajan aiemmin ja aiemmin kun vajetta syntyy joka kk 180e
apLopeta siellä ylihintaisella kuntosalilla käyminen helvetin va jakki. Etkä tarvitse päivässä 3000-4000 kaloria. Vi tun paskapäätrolli.
Tänään olen syönyt 70 kaloria. Miltä se kuulostaa?
ap
Paskanvitut. Älä valehtele. Olet niin paska trolli.
Googlaa vaasan ruispalaviipaleen kalorit, se oli jäljellä tälle päivälle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sossu jakaa sen rahan miten kaaviota määrää sen jaettavan.
Koska lapsen tilillä rahaa. Ei tipu 382 euroa. Koska kämppä satasen liian kallis ei tipu satasta. Kun lapsen rahat tuhlattu. Saadaan joka kuu 382 tukea.
Ei tuhlata lapsen rahoja. Pärjätään tällä 482 euron vajeella. Eikä kettuuntuneena aleta 15 euron toimeentulotukea hakemaan. Tänäänkin lenkillä löytyi 2 euron edestä pulloja.
Ja osaan laittaa halpaa monipuolista kotiruokaa.
Ota ap ne sun menot ja tulot ylös. Jos sulle jää 200 ruokaan joka kuu. Sun pitää osata säännöstellä se koko kuulle. On turha inistä kuluista ja menoista. Kun ainoat mitä on pakko maksaa on katto pään päälle,sähkö, jos vaadittu sopparissa kotivakuutus ja ruoka.
Muun voi jättää vaikka vuoden ostamatta.
Perustoimeentulotukilaskelmassa on määritelty ravintomenoihin 290e/kk yksin asuvalle.
Jaa nytkö viimein tililläsi ei ole enää euron latia? Kauan siihen menikin, varmaan ainakin yli puoli vuotta.
Mulla on tilillä 1,55€. Huomenna tulee 35€ ja risat jotakin maksamatta jääneitä lisätyökorvauksia. Siitä seuraava raha olisi sitten 2.12 opintoraha. Silti mulla on aina ruokaa kaapeissa ja pakastimessa.
Vierailija kirjoitti:
Rasvaprosenttisi on varmasti yli 10 joten et sä siihen syömättömyyteen kuole. Pääset vain vähän lähemmänsi ihmisen mittoja.
Itse asiassa se on noin 9%
ap
Ei muuta kuin mato-ongelle sitten vaan. Suppilovahveroita on vielä metsässä. Kesällä olisi ollut mustikoita, mutta ethän sä silloinkaan mitään viitsinyt tehdä asioidesi eteen. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne anna edes jotain pienehköä maksusitoumusta ruokakauppaan? Aikanaan ainakin mulle on antanut. Nyt olen töissä, mutta rahat silti loppu, tilillä 0,09e.
Ei anna. Sanon että 2,5 viikon päästä saan ehkä rahaa. Silti levittelevät käsiään ja sanoo voivoi
ap
Ota yhteys seurakunnan diakoniatyöhön
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa tuota, kun olen kaupan kassana töissä olleena nähnyt miten pahassakin jamassa olleet ihmiset ovat saaneet maksusitoumuksella ruokaa.
Ehkä tämä on sitten jonkinlainen ajojahti ja tarkoituksellinen projekti heille? Saattaa minut nälkiintymään?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee sama kuin viime kuussa, sitä edeltävä ja sitä edeltävänä. Hyvin on toiminut aiemminkin, joten sulla on hyvä konsepti pärjätä ja aiempaa kokemusta!
Enää ei kaverit lainaa, ja nyt rahat loppuu koko ajan aiemmin ja aiemmin kun vajetta syntyy joka kk 180e
apLopeta siellä ylihintaisella kuntosalilla käyminen helvetin va jakki. Etkä tarvitse päivässä 3000-4000 kaloria. Vi tun paskapäätrolli.
Tänään olen syönyt 70 kaloria. Miltä se kuulostaa?
ap
Paskanvitut. Älä valehtele. Olet niin paska trolli.
Googlaa vaasan ruispalaviipaleen kalorit,
Vähä-älyinen idioottipaska et tajua, etten usko sua. Et sä oikeasti ilman rahaa ja ruokaa ole. Kunhan vain pakkomielteiseti jauhat tätä paskaa tänne.
Vierailija kirjoitti:
Kuulutko ev.lut. kirkkoon? Jos kuulut, niin sieltä kysyä lahjakorttia ruokakauppaan.
Ei tarvitse kuulua kirkkoon, jotta saa apua diakoniatyöstä. Antavat ruoka-apua , tai lahjakortin, voi olla seurakunnan ruokailu yms.
Ja mitenköhän sinun tuhlaajan toimeentulosi on millään tavalla yhteiskunnan vastuulla? Myy vaikka itseäsi tai tee käsitöitä tms.
Jännä seurata kuinka pitkälle ap vie trollauksensa. Kuinka hän selviää joulusta?!Mikä on tilanne puolen vuoden päästä? Näpytteleekö hän silloin viimeisillä voimillaan vielä viestejä tänne?
On Suomenmaassa ennenkin nälkään näännytetty, lukekaa Tuulikki Pekkalainen Punavankileirit. Kylmästi teloitettiin pikkutyttöjä ja äitejä lapsineen raiskailtiin, tapettiin nälkään eli jatkumoa on tämä. Samat demonit riivaa bettrefolkkia.
t.Työtön FM
JANKUTTAJAHULLU POISTOON