sossu nostaa kädet pystyy, sanoo että mun pitäis vaan olla syömättä 2,5 viikkoa joulukuun alkuun kunnes saan kelasta rahaa. 0,00e tilillä
Miten selviän 2,5 viikkoa syömättä? Ei ole edes mitään vitamiineja.
Kommentit (225)
Rasvaprosenttisi on varmasti yli 10 joten et sä siihen syömättömyyteen kuole. Pääset vain vähän lähemmänsi ihmisen mittoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee sama kuin viime kuussa, sitä edeltävä ja sitä edeltävänä. Hyvin on toiminut aiemminkin, joten sulla on hyvä konsepti pärjätä ja aiempaa kokemusta!
Enää ei kaverit lainaa, ja nyt rahat loppuu koko ajan aiemmin ja aiemmin kun vajetta syntyy joka kk 180e
apLopeta siellä ylihintaisella kuntosalilla käyminen helvetin va jakki. Etkä tarvitse päivässä 3000-4000 kaloria. Vi tun paskapäätrolli.
Tänään olen syönyt 70 kaloria. Miltä se kuulostaa?
ap
Hyvä. Viimein laihdut.
No voi harmin paikka, eikö sitä rahaa tipukaan kun on kaikki pistänyt menemään. On se köyhää ettei edes puuropakettia saanut ostettua silloin kun rahaa oli. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee sama kuin viime kuussa, sitä edeltävä ja sitä edeltävänä. Hyvin on toiminut aiemminkin, joten sulla on hyvä konsepti pärjätä ja aiempaa kokemusta!
Enää ei kaverit lainaa, ja nyt rahat loppuu koko ajan aiemmin ja aiemmin kun vajetta syntyy joka kk 180e
ap
Käytä rahasi niin ettei vajetta synny.
Te jotka täälläkin kovasydämisinä pakanoina panettelette ja kiroatte köyhää ette ole lukeneet Raamattua, esim.psalmeja tai Jeesuksen vertaista köyhästä Lasaruksesta joka kerjäsi rikkaan miehen portilla, ettekä pahuudessanne ja yksinkertaisuuttanne ymmärrä että tällaisista puheista saatte rangaistuksen mahdollisesta jo tässä elämässä JA tulevassa, mikä suurimmalla osalla on helvetti. Siellä on sitten erilaisia tyrmiä ja osastoja riippuen syntien suuruudesta. MOTB oikeuttaa pääsyn tuliseen järveen.
Etkö osaa säännöstellä rahaa ja ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Te jotka täälläkin kovasydämisinä pakanoina panettelette ja kiroatte köyhää ette ole lukeneet Raamattua, esim.psalmeja tai Jeesuksen vertaista köyhästä Lasaruksesta joka kerjäsi rikkaan miehen portilla, ettekä pahuudessanne ja yksinkertaisuuttanne ymmärrä että tällaisista puheista saatte rangaistuksen mahdollisesta jo tässä elämässä JA tulevassa, mikä suurimmalla osalla on helvetti. Siellä on sitten erilaisia tyrmiä ja osastoja riippuen syntien suuruudesta. MOTB oikeuttaa pääsyn tuliseen järveen.
Ap on jo varmaan vuoden jankuttanut tätä trolliaan. Aivan oikein kun vastataan tuolle paskalle rumasti.
Vaikea uskoa tuota, kun olen kaupan kassana töissä olleena nähnyt miten pahassakin jamassa olleet ihmiset ovat saaneet maksusitoumuksella ruokaa.
Mene v i t u n l o i n e n töihin!
Eikö vankilassa saa ruokaa ihan joka päivä? Ei sun tartte mitään oikeasti pahaa tehdä, mutta varmaan sinne joutuu aika helposti. Siitä vaan ihan kaikki joilla sama tilanne niin ehkä päättäjät jossain vaiheessa huomaa virheensä.
Herään joka aamu pyöräilemään töihin. Joka penni menee elämiseen ja verot sun elättämiseen. Kun pyöräilen töihin pimeässä, ajattelen sinua ja nälkääsi. Sillä välin sinä käännät kylkeä lämpimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa tuota, kun olen kaupan kassana töissä olleena nähnyt miten pahassakin jamassa olleet ihmiset ovat saaneet maksusitoumuksella ruokaa.
Ei sitä saa jos on tuhlannut rahansa turhuuksiin
Vierailija kirjoitti:
Tiedät ja käytkin leipäjonossa niin kuin minäkin. Älä kuseta!
Kaikissa kaupungeissa ei ole leipäjonoja mihin mennä.
Minä tein diabeteslapun rintaan ja menin kaatumaan tk:n portaille. Aioin kyllä, hyvät persupotvarit, mennä ennemmin töihin mutta kun on vain yksi käsi, vasen. Sitä tarvitse pysyäksenI tasapainossa ja pystyssä sekä ovien aukomiseen. Tartu siinä sitten itseäsi niskasta ! Turvallas oot jotta kopsahtaa. Eli on parasta tehdä se ensiavun oven läheisyydessä.
Edelliseen siis lisätäkseni, ei ole jotain sossua joka elättää. Me muut teemme sen rahan joka annetaan sinulle
Kuulutko ev.lut. kirkkoon? Jos kuulut, niin sieltä kysyä lahjakorttia ruokakauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Herään joka aamu pyöräilemään töihin. Joka penni menee elämiseen ja verot sun elättämiseen. Kun pyöräilen töihin pimeässä, ajattelen sinua ja nälkääsi. Sillä välin sinä käännät kylkeä lämpimässä.
Parempi sinun on fillaroidessa, kuin sen, joka näkee nälkää. Olet kuvottava.
Olen myös työtön mutta Herran pyhiä, synnynnäisellä sydänvialla, tahdistimella, saan sen alle 600kk. Jos kiroaisitte ap:n sijasta vaihteeksi minua niin lähetän kiroukset heti teille takaisin, OK?
Ministeriö nuo päättää ja systeemi ulkomailla, sekä Suomessa. Äänestäjät. Ihmisillä on liian pieni raha. Olisiko edes diakonista apua, on kurjaa että ihmisten pitää mennä kauas kirkolle anelemaan, osa ei sinne pääse.