Ideoita herkkukoreihin
Erilaisia teemoja, kuten joku eilen jo kirjoitti herkkukoriketjuun.
-jokin lahjan saajan lempiherkku jonka mukaan suunnittelee sisällön kuten vaikka se eilinen sitruuna: sitruunamarmeladi, sitruunainen saippua, sitruunoita jne. Tai vaikka lakritsi/salmiakki; erilaisia salmiakkeja, salmiakkikossua (!), lakritsikastikkeella kuorrutettu kuivakakku, salmiakkikuvioisia asusteita ja mitä nyt keksiikään.
-jokin muu lempiasia, kuten vaikka lempimatkailukohde: italialaista viiniä, italilailaisia leivonnaisia, se italialainen kuivakakku mikä se nyt olikaan, cantuccini-keksejä jne.
Kommentit (19)
Mulle erilaisia suklaajuttuja
t. Suklaahullu
Minulle laku ja/tai salmiakkikori!
Vierailija kirjoitti:
Mulle erilaisia suklaajuttuja
t. Suklaahullu
Minulle sama 😋
Vierailija kirjoitti:
Mulle korillinen kaljaa.
Ou nou 😀 Ehkä adventtikalenteriksi, kun niitä ainakin ennen korissa 24 kpl 😀
Vierailija kirjoitti:
Mulle korillinen kaljaa
Adventtikalenteri siis.....
Herkkusieniä ja herkkumaksamakkaraa.
En nyt löydä nettisivua (mitä ei välttä ole enää olemassakaan), missä oli vinkkejä 101 lahjakoriin. Täytyykin käynnistellä meidän antiikkipöytäkone joku päivä, sieltä voisi linkki yhä löytyäkin, jos ei jopa itse sivuakin talletettuna. Harvassa oli edes mitään koria, mutta ne olivat kaikki rakennettuna jonkin teeman ympärille. Siinä oli mm. leivontakulhoon pakattuna kaikenlaista herkkujen leivontaan, joku oli pastaan liittyvä juttu, erilaisia pastakastikkeita purkissa, pastoja yms.
Emme harrasta mokomaa hölöpölöjuhlaa.
Salmiakkikoriin oli ainakin ennen saatavilla myös salmiakki-saunatuoksu, sekin olisi hauska siihen koriin!
Savuluumuja ja rekkamiehenpastilleja.
Jaahas, tämäkin ketju pitää saada pilattua trollauksella. Liekö tulossa herkkukoria trollille.
Välimerellinen herkkukori: säilykkeitä löytyy monenlaisia, kuten (lasipurkissa) katkarapuja, viininlehtikääyleitä, minikevätrullia, tomaatti- ja chilikastikkeita, simpukoita, pastaa, kaprista, pähkinöitä, goudaa, pizzamaustettuja sipsejä jne. Juomaksi viiniä, outzoa tai Alkon minimaistelupulloja, eri makuja.
Vierailija kirjoitti:
Välimerellinen herkkukori: säilykkeitä löytyy monenlaisia, kuten (lasipurkissa) katkarapuja, viininlehtikääyleitä, minikevätrullia, tomaatti- ja chilikastikkeita, simpukoita, pastaa, kaprista, pähkinöitä, goudaa, pizzamaustettuja sipsejä jne. Juomaksi viiniä, outzoa tai Alkon minimaistelupulloja, eri makuja.
Tämä voisi olla kiva jollekin, joka ei tykkää makeasta.
Näihin voisi piilottaa myös jotakin vitsikästä, vaikka sitruunakoriin jonkin sitruunantuoksuisen pesuaineen tyyliin Ajax :D
Värin mukaan: tummia viinirypäleitä, tuoreita luumuja (paitsi ettei taida saada joulun aikaan?), pikkelöityjä punasipuleita, violetiksi koristeltuja piparkakkuja, violetteja servettejä.
Ehkä jostain toisesta väristä keksisi helpommin, mutta kuitenkin ideana kori sävy sävyyn.
Mulle erilaisia juustoja ja viinejä