Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylilaudan inceleistä tutkimus: "En ole käytännössä nähnyt naista seitsemään vuoteen"

Vierailija
14.11.2024 |

Elääkö nämä kirjaimellisesti komerossa?

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010832568.html

Kommentit (1660)

Vierailija
1021/1660 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incel = naisten toimesta luotu olkiukko. 

Vierailija
1022/1660 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin järjestään jo ajan ilmiö minkä miehet tunnistaa ja turha mistään ylilaudasta sitten tehdä syntipukkia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1660 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä terkkarin tytär, myös harppu. Tämä mies uhriutui nimenomaan siitä että on huono-osainen ja ei siksi ole opetettu perushygieniaa, ja se on se syy miksei voi muka opetella nyt aikuisenakaan. Väitti että muiden hygieniaosaaminen johtuu siitä että ovat syntyneet hyväosaisiksi. Mikä ei sitten ollutkaan totta.

Vierailija
1024/1660 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että ensimmäinen inceliksi julistautunut ihminen oli nainen? Sitten ajan myötä katkerat miehet ottivat termin käyttöönsä ja liittivät siihen naisvihaa ja katkeruutta.

Vierailija
1025/1660 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpito ilmeisesti myös näitä samoja syrjäytyneitä miehiä, jotka tekevät tätä hommaa etänä kotona ja valittavat naiset on ikäviä kun eivät tule kotoa hakemaan. 

Sen verran on saanut tämä keskustelu elää, että muuta syytä ei jää jäljelle. 

Vierailija
1026/1660 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minä en käsi sydämellä usko että tuo on tahdonalainen asia tuo sosiaalisten taitojen opettelu. Ei enää aikuisena ole. Ihminen on usein omalle käyttäytymiselleen ja tavalleen kommunikoida niin sokeutunut, ettei esim asiansa hoitava ja kunnollinen mies kerta kaikkiaan ymmärrä miksei kelpaa. Sitten alkaa syiden spekuloiminen ja lopulta katkeroituminen."

Totta kai tämmöinen vaatisi tiettyä kognitiivista kapasiteettia itsereflektiokykyä ja motivaatiota, joita ei kaikilta kerta kaikkiaan löydy. En silti käsitä, mikä järki on hakata päätä seinään sen sijaan, että edes yrittäisi olla mukava ihminen. 

Kyllä jokainen hikikomeromies saa KELA-terapian halutessaan ja Youtube on pullollaan self helpiä. Duuni on anyways tehtävä itse, niin me muutkin olemme tehneet. Ja ihan turha verrata itseään menestyjiin, siitä tulee ke

Ongelma on siinä, että he ajautuvat helposti haitallisen ja toksisen self "helpin" pariin. Esimerkiksi noita deittiguruja ei kiinnosta mikään muu kuin rahan nyhtäminen, heillä on vain karismaa joten voivat myydä huuhaataan epätoivoisille miehille täysin ilman mitään laatustandardeja. Naisten kuunteleminen siinä, mitä naiset itse toivovat, on tietenkin ihan poissuljettua kun pitäisi ensin päästä eroon siitä ajatuksesta, että naiset eivät ole edes ihmisiä vaan jotain objekteja joita pitää huijata saadakseen hyötyä heistä.

Siellä on myös ihan tervehenkistä self helpiä juuri tuolle kohderyhmälle tarjolla. Mieheltä miehelle. Mutta vain otettu lääke auttaa. Jos joku haluaa itselääkitä paskoilla tavoilla, paha siihen on kanssaeläjien puuttua.

Diagnostisesti tuolla on luultavasti monenlaista porukkaa. Osa on vain ajautuneita - masentuneita tai autisteja -  ja heidät olisi helpointa kuntouttaa. Estyneet ja ahdistuneet myös. Nuo katkerimmat ja kovaäänisimmät ja asennevammaisimmimmat lienee narsisteja, yleensä beyond help eli ehkä heistä on vähiten haittaa yhteiskunnalle siellä tynnyrissään kadehtimassa niitä menestyneempiä narsisteja, joita pitävät alfoina ja jollainen he haluaisivat itsekin olla.

Vierailija
1027/1660 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Täällä naiset vai oliko nyt sitten mies ehdottaa miehille homoilua ja vertaa sitä heteroseksiin."

Vastentahtoinen heteroseksi ei tunnu yhtään sen houkuttelevammalta heteronaiselle kuin sinulle homoilu.

Miksi sitten ehdotatte homoilua heteromiehille joilla on hankaluuksia saada naisia?

Vierailija
1028/1660 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoon ostaminen on masentuneelle ylivoimaista.  Jos jostain tukimaksusysteemistä huomataan, että joku on juuttunut kotiinsa tekemättä mitään, pitäisi sossujen ja psyk ah:n tehdä kotikäynti.

Vierailija
1029/1660 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää ketju ei kohta poistu, niin laitan tämän keskustelun eteenpäin ylläpidon esimiesten esimiehelle. Tämä on naurettavaa, että tällaista naisvihaa ja jopa rikoksiin yllyttämistä saa kylvätä ihan vapaasti. 

Vierailija
1030/1660 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan roppakaupalla sympatiaa tällaisia syrjäytyneitä miehiä kohtaan, PAITSI jos ongelmista aletaan syyttämään naisia tai muita ulkopuolisia. On täysin ok harmitella sitä, että on saanut huonommat kortit elämässä ja kokea harmitusta siitä, että ei ole fyysisesti viehättävä, mutta se ei ole oikeastaan kenenkään syytä.

Mä olen ruma nainen ja toisinaan harmittaa, etten tule elämässäni kokemaan sellaista "rakkautta ensisilmäyksellä"-tyyppistä molemminpuolista ihastusta tai intohimoa, mutta se vain on asia, jonka kanssa elän. Toisaalta en ole antanut luotaantyöntävän ulkonäköni vaikuttaa siihen miten noin muuten elän elämääni ja mulla on noin muutoin asiat ihan mukavasti, vaikka olen älyllisestikin niin keskiverto, että en voi kompensoida ulkonäköäni millään huippu-uralla tai -tuloilla. Elämäni on silti ihan mukavaa. 

Vierailija
1031/1660 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shampoon ostaminen on masentuneelle ylivoimaista.  Jos jostain tukimaksusysteemistä huomataan, että joku on juuttunut kotiinsa tekemättä mitään, pitäisi sossujen ja psyk ah:n tehdä kotikäynti.

Jos shampoon ostaminen ei onnistu, miten onnistuu vuokranmaksu tai edes tukien hakeminen? Ruoan ostaminen/tilaaminen? Nettiin kirjottelu? Kela kyllä ohjaa sossulle ja lääkäriin jos talouden hoitamisessa ongelmia. Sinne voi ja kannattaa myös itse hakea, vaikka sitten huoli ilmolla. Jos ei pysty itse edes kävelemään niin soittaa apua, hätänumeroon voi soittaa jos on liikuntakyvyttömyyden takia nääntymässä kotona nälkään. Ei sieltä väkisin kukaan tule pelastamaan, sinun täytyy myös suostua ottamaan apu vastaan.

Vierailija
1032/1660 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan roppakaupalla sympatiaa tällaisia syrjäytyneitä miehiä kohtaan, PAITSI jos ongelmista aletaan syyttämään naisia tai muita ulkopuolisia. On täysin ok harmitella sitä, että on saanut huonommat kortit elämässä ja kokea harmitusta siitä, että ei ole fyysisesti viehättävä, mutta se ei ole oikeastaan kenenkään syytä.

Mä olen ruma nainen ja toisinaan harmittaa, etten tule elämässäni kokemaan sellaista "rakkautta ensisilmäyksellä"-tyyppistä molemminpuolista ihastusta tai intohimoa, mutta se vain on asia, jonka kanssa elän. Toisaalta en ole antanut luotaantyöntävän ulkonäköni vaikuttaa siihen miten noin muuten elän elämääni ja mulla on noin muutoin asiat ihan mukavasti, vaikka olen älyllisestikin niin keskiverto, että en voi kompensoida ulkonäköäni millään huippu-uralla tai -tuloilla. Elämäni on silti ihan mukavaa. 

Hei, varoituksen sana. Voit kyllä kokea, mutta se on luonnevikainen vedättäjä rakkauspommituksineen. Haaveile mielummin hitaasti rakentuvasta hyvästä parisuhteesta.

Vierailija
1033/1660 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos shampoon ostaminen ei onnistu, miten onnistuu vuokranmaksu tai edes tukien hakeminen? Ruoan ostaminen/tilaaminen? Nettiin kirjottelu? Kela kyllä ohjaa sossulle ja lääkäriin jos talouden hoitamisessa ongelmia. Sinne voi ja kannattaa myös itse hakea, vaikka sitten huoli ilmolla. Jos ei pysty itse edes kävelemään niin soittaa apua, hätänumeroon voi soittaa jos on liikuntakyvyttömyyden takia nääntymässä kotona nälkään. Ei sieltä väkisin kukaan tule pelastamaan, sinun täytyy myös suostua ottamaan apu vastaan.

Ei sinne kotiin kyllä ole mitenkään helppoa saada apua. Vakavan masennuksen diagnoosilla soitin jonnekin ja kerroin, etten selviä kotona yksin. Ei ole yhteiskunnalla tarjota apua. Mielummin maksavat kalliit päivärahat kuin auttavat jaloilleen. Nainen olen enkä katkera, totean vain miten asiat ovat. Hyvä, jos jossain on paremmin.

Vierailija
1034/1660 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä pro tip tulee siis syrjäytyneeltä masentuneelta naiselta. Ei ole mikään just be confident bro ohje, vaan pohjan kautta pintaa kohti opittu.

Vierailija
1035/1660 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on elämässä arvoa jos hänellä on huippugeenit, jos hänellä on paljon rahaa tai huippusaavutuksia, muut miehet ovat pelkkää paskaa naisten silmissä, jotka kelpaavat korkeintaan elättäjäksi, rahapussiksi ja kuskaamaan vilipetteriä futistreeneihin. Naisella on elämässä arvoa jos hänellä on pulssi. Ja luultavasti löytyy muutamia miehiä joille pulssin puutekaan ei ole este.

Huippugeeneillä oletettavasti viitataan vain ulkonäöllisiin seikkoihin, mikä kertoo paljon kirjoittajan pinnallisuudesta. Itse henkilökohtaisesti pitäisin huippugeenejä omaavia yksilöitä sellaisina, joiden suvussa ei esiinny perinnöllisiä sairauksia, mielenterveysongelmia tai alkoholismia. 

Naisellahan ei ole elämässään arvoa vain jos on pulssi. Naistenkin pitää todistaa itseään deittimarkkinoilla, tosin vähän eri tavoin kuin miesten. Se, että löytyy miehiä, joille "pulssin puutekaan ei ole este", ei ole hyvä asia eikä kerro niinkään naisten arvosta vaan siitä, että tällaiset miehet ovat syystä tai toisesta todella epätoivoisia.

Vierailija
1036/1660 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne kotiin kyllä ole mitenkään helppoa saada apua. Vakavan masennuksen diagnoosilla soitin j

Mitä apua sinne kotiin tarvitset? Siivousapuako, ruoan laittoa? Jos syy on masennus niin osastolle hoitoon. Terapeutit eikä lääkärit eivät tee kotikäyntejä vaan sinne pitää hakeutua, lanssilla pääsee sairaalaan jos jalat on halvaantuneet. Jos kyseessä on vamma niin vammaispalvelut auttaa. Jos näidenkään järjestäminen ei itseltä onnistu niin ota sossuun yhteyttä niin he hoitavat. Eivät he voi tietää että tarvitset apua jos et siitä itse ilmoita. Kelatukia pystyt hakemaan niin voit jopa heille ilmoittaa sivumennen että toivot sossukontaktia, he tekevät työtä tiiviisti yhdessä.

Vierailija
1037/1660 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, varoituksen sana. Vo

Kiitos varoituksesta!

Mun kohdalle tällaisia rakkauspommittajia ei ole osunut, mutta olen sen verran kyyninen, että tiedän mistä on kyse jos joku mies vaikuttaa turhan kiinnostuneelta.

Haaveilen kyllä ennen kaikkea hyvästä ja vakaasta parisuhteesta, toki tiedostaen, että en ulkonäköni puolesta ole ollut tai tule olemaankaan kenenkään intohimon kohde. Nuorempana vajosin itsesääliin asian takia, mutta en nykyään.

Vierailija
1038/1660 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että ensimmäinen inceliksi julistautunut ihminen oli nainen? Sitten ajan myötä katkerat miehet ottivat termin käyttöönsä ja liittivät siihen naisvihaa ja katkeruutta.

Eli luotu olkiukko.

Vierailija
1039/1660 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on elämässä arvoa jos hänellä on huippugeenit, jos hänellä on paljon rahaa tai huippusaavutuksia, muut miehet ovat pelkkää paskaa naisten silmissä, jotka kelpaavat korkeintaan elättäjäksi, rahapussiksi ja kuskaamaan vilipetteriä futistreeneihin. Naisella on elämässä arvoa jos hänellä on pulssi. Ja luultavasti löytyy muutamia miehiä joille pulssin puutekaan ei ole este.

Huippugeeneillä oletettavasti viitataan vain ulkonäöllisiin seikkoihin, mikä kertoo paljon kirjoittajan pinnallisuudesta. Itse henkilökohtaisesti pitäisin huippugeenejä omaavia yksilöitä sellaisina, joiden suvussa ei esiinny perinnöllisiä sairauksia, mielenterveysongelmia tai alkoholismia. 

Naisellahan ei ole elämässään arvoa vain jos on pulssi. Naistenkin pitää todistaa itseään deittimarkkinoilla, tosin vähän eri tavoin kuin miesten. Se, että löytyy miehiä, joille "pulssin puutekaan ei ole este", ei ole hyvä asia eikä kerro nii

Kuten todettu, narsisteja. Ja heistä on paljon vähemmän haittaa, kun pysyvät kodeissaan eivätkä kulje rikkomassa viattomien ihmisten mielenterveyttä ja jatka geenejään.

Vierailija
1040/1660 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat fyysisesti vahvempia ja nopeampia koska biologia. Nainen synnyttää, joka on biologian kannalta tärkeämpää (ja vaikeampaa) kuin miehen osa lisääntymisessä. Eli naisilla on biologian mukaan enemmän arvoa kuin miehillä. 

Tutkitusti lasten eloonjäämiseen vaikuttaa eniten äidit, ajatellen siis historiaa jostain luolassa asumisesta asti. Lapsi jää todennäköisimmin eloon jos hänellä on elossa äiti ja vielä todennäköisemmin jos elossa on myös äidinäiti. Siksi vaihdevuodetkin on ollut hyvä asia, äidinäiti pysyy paremmin hengissä kun ei enää synnytä.

Biologiaa.

Muillakin eläimillä naaras on yleensä se joka valitsee sopivimman kumppanin, uros/koiras vaan lisääntyy minkä tahansa kanssa vaikka geenit ei sopisi yhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme