Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tänään ehtinyt jo pesemään 2 koneelliista pyykkiä.

Vierailija
14.11.2024 |

Sitten olen imuroinut ja tehnyt aamiais sämpylöitä. Rento aamu siis menossa. Pian lähden kauppaan hakemaan kori vichya.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä a bimp

Vierailija
22/32 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova homma laittaa pyykit koneeseen ?? Toista se oli ennenvanhaan kun ensin piti kantaa vesi kaivosta, keittää sitten vesi ja hinkata pyykit pyykkilautaa vasten, lopuksi kannettiin pyykit kuivumaan. Auta armias jos joutui vielä silittämään !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen pyykkiä 5 kertaa viikossa vähintään ja asun yksin. Pykkiä tulee vaan, kalsareita pitää pestä lähes joka päivä.

Vierailija
24/32 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova homma laittaa pyykit koneeseen ?? Toista se oli ennenvanhaan kun ensin piti kantaa vesi kaivosta, keittää sitten vesi ja hinkata pyykit pyykkilautaa vasten, lopuksi kannettiin pyykit kuivumaan. Auta armias jos joutui vielä silittämään !

Näin oli eikä kenelläkään tullut mieleenkään ruveta luettelemaan naapureille ja ystäville mitä kaikkea on aamupäivän aikana tehnyt. Mitä nää työluettelot oikein meinaa, onko jollekin niistä jotain hyötyä tai iloa? 

Vierailija
25/32 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin oli eikä kenelläkään tullut mieleenkään ruveta luettelemaan naapureille ja ystäville mitä kaikkea on aamupäivän aikana tehnyt. Mitä nää työluettelot oikein meinaa, onko jollekin niistä jotain hyötyä tai iloa? 

Miksi ei saa olla iloinen, että on sanut jotain aikaan. Ap voi olla vaikka jollain tapaa sairas ja koneellinen pyykkiä useimpina päivinä on ylivoimainen. Miksi pitää joka asiasta piikitellä KESKUSTELUPALSTALLA? ei ap.

ps: kaiken maailman pupat ja pervot saa kyllä riehua

Vierailija
26/32 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Mä sain itseni vihdoin ja viimein ylös sängystä ja kävin suihkussa. Ollaan me aikamoisia suorittajia sun kanssa, ap. Hyvä me.

Minäpä ehdin vielä vauvapalstallekin. Se on jo jotain.

Vierailija
27/32 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauan yksi koneellinen peseytyy? Mun kone pesee 2 h 15 min joten olisi pitänyt kuudelta aloittaa.

Mulla on pesukoneessa ajastin, eli kone lähtee pyörimään vaikka klo 6 ja on valmis klo 8 maissa, ripustan pyykit ja aloitan työpäivän. Seuraava kone on valmis klo16 aikoihin ja sit ripustan se työpäivän päätteeksi. Ja niin on tehty 8h töitä JA pesty 2 koneellista pyykkiä klo 16.15 mennessä. 

Et siis asu ainakaan kerros- tai rivitalossa.

Mitä jos asun? Runkoääniä voi syntyä kun kone linkoaa ja se tapahtuu vasta klo 7 jälkeen. Tosin oma kone on tasapainotettu, eikä runkoääniä synny edes linkouksen aikana.

Vierailija
28/32 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn 2 kertaa viikossa kaupassa, pesen joka toinen päivä pyykkiä, teen joka päivä lämpimän ruoan ja siistin paikat sitä mukaan esim. astioiden pesu (perjantaisin teen kunnon siivouksen), käytän koiran ulkona muutaman kerran päivässä sekä kyyditsen kouluun kortitonta nuorisoa. Tämä siis sen lisäksi, että teen 8 tuntia päivässä palkkatyötä.

Toivott. olet opettanut sen nuorisosikin koiran ulkoiluttamiseen ja kotitöiden tekoon. Kerrot kaiken 'minä'- muodossa.

Vierailija
29/32 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ilmoituksesta. Luin sen tänään aiemmin, ja minulle tuli huono omatunto kun makasin vielä sängyssä läppärin kanssa, enkä ollut saanut mitään aikaan. En oikeita töitä enkä edes kotitöitä. Pomppasin ylös, nyt on kerätty pyykit ja astiat pitkin taloa, pyykkikone ja astianpesukone ovat nyt molemmat päällä, ja sain yhden työhommankin kasaan.

Vierailija
30/32 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten paljon teillä sotketaan ja vaatteita vaihdetaan vai asuuko teitä lestaperhe, kun pyykkiä tulee noin mahdottomasti? 

Meillä 2 alle 3v poikaa ja asutaan maalla eli pskaa ja rapaa riittää, mutta silti vain 3 koneellista viikossa + yks koneellinen lakanapyykkiä menee.

Minä asun yksin. T: ap

Hyvä, peset pyykkiä harvoin ja täysiä koneellisia? Itse saatan kerätä pyykkiä 3 viikkoa, että saan pestyä valkeat, tummat ja punasävyiset erikseen. Kahden hengen talous.

Vierailija
31/32 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti töitä et tee?

Vierailija
32/32 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä