Olen tänään ehtinyt jo pesemään 2 koneelliista pyykkiä.
Sitten olen imuroinut ja tehnyt aamiais sämpylöitä. Rento aamu siis menossa. Pian lähden kauppaan hakemaan kori vichya.
Kommentit (32)
Kauan yksi koneellinen peseytyy? Mun kone pesee 2 h 15 min joten olisi pitänyt kuudelta aloittaa.
Eli ehdit heittämään pyykit koneeseen ja kone pesi, wow.
Miten paljon teillä sotketaan ja vaatteita vaihdetaan vai asuuko teitä lestaperhe, kun pyykkiä tulee noin mahdottomasti?
Meillä 2 alle 3v poikaa ja asutaan maalla eli pskaa ja rapaa riittää, mutta silti vain 3 koneellista viikossa + yks koneellinen lakanapyykkiä menee.
Vierailija kirjoitti:
Kauan yksi koneellinen peseytyy? Mun kone pesee 2 h 15 min joten olisi pitänyt kuudelta aloittaa.
Mulla on pesukoneessa ajastin, eli kone lähtee pyörimään vaikka klo 6 ja on valmis klo 8 maissa, ripustan pyykit ja aloitan työpäivän. Seuraava kone on valmis klo16 aikoihin ja sit ripustan se työpäivän päätteeksi. Ja niin on tehty 8h töitä JA pesty 2 koneellista pyykkiä klo 16.15 mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pesukoneessa ajastin, eli kone lähtee pyörimään vaikka klo 6 ja on valmis klo 8 maissa, ripustan pyykit ja aloitan työpäivän. Seuraava kone on valmis klo16 aikoihin ja sit ripustan se työpäivän päätteeksi. Ja niin on tehty 8h töitä JA pesty 2 koneellista pyykkiä klo 16.15 mennessä.
Et siis asu ainakaan kerros- tai rivitalossa.
Vieläkö niitä juomia myydään koreittain? Luulin että ne poistui jo 90-luvulla. Kesällä näin oranssin Mallasjuoman korin kirppiksellä.
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon teillä sotketaan ja vaatteita vaihdetaan vai asuuko teitä lestaperhe, kun pyykkiä tulee noin mahdottomasti?
Meillä 2 alle 3v poikaa ja asutaan maalla eli pskaa ja rapaa riittää, mutta silti vain 3 koneellista viikossa + yks koneellinen lakanapyykkiä menee.
Mulla on ollut jossain vaiheessa elämää 3 kpl alle kouluikäistä poikaa ja pyykkiä tuli sellainen 4 koneellista viikossa. Sittemmin pojat kasvoivat ja vaatekoko siinä mukana. Kun taloudessa oli 5 kpl aikuisen kokoisia vaatteita käyttäviä, pyykkiä pestiin 9-10 konetta viikossa. Toki tuossa oli mm. miehen työkauluspaidat, joita en pessyt samassa koneellisessa poikien farkkujen kanssa, vaan erikseen. Mutta pienten lasten kanssa itse asiassa sitä pyykkiä on koneissa mitattuna vähemmän kuin teinien.
Vierailija kirjoitti:
60 minuuttia mun kone pesee taii siinä on myös 15 minuutin ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Pienten lasten vaatteet on pieniä ja mahtuu vaikka kaikki parin päivän vaatteet yhteen koneelliseen. Ootapa kun ne sun poikasi on miehen kokoisia teinejä, ja vaatteet on aikuisen kokoa.
Paljon olet kyllä ehtinyt tekemään. Myös kirjoitusvirheiden määrä on ennätyksellistä luokkaa 👍
Vierailija kirjoitti:
Minä asun yksin. T: ap
Mä sain itseni vihdoin ja viimein ylös sängystä ja kävin suihkussa.
Ollaan me aikamoisia suorittajia sun kanssa, ap. Hyvä me.
Kävin aamulla hakemassa olutta kaverille ja sain hakista 30 euroa. Aika hyvä palkka puolen tunnin hommasta.
Mä katoin telkkaria ja pohdin pitääkö soittaa työpaikkahakemuksen perään vai ei. Ilmeisesti ei joten en soita. Nyt sit juoksulenkille ja sit vois kattoa löytyskö jotain haettavaa työtä. Aika turhaahan tämä työnhaku näin työttömänä on, mutta haen nyt silti. Sama ku loton kanssa, jos ei veikkaa, ei voi voittaa!
Käyn 2 kertaa viikossa kaupassa, pesen joka toinen päivä pyykkiä, teen joka päivä lämpimän ruoan ja siistin paikat sitä mukaan esim. astioiden pesu (perjantaisin teen kunnon siivouksen), käytän koiran ulkona muutaman kerran päivässä sekä kyyditsen kouluun kortitonta nuorisoa. Tämä siis sen lisäksi, että teen 8 tuntia päivässä palkkatyötä.
Vierailija kirjoitti:
Tulet hämmästymään vielä monesta asiasta (ennen) kun lapsesi ovat teini-iässä. Mikään pyykinpesu ja ruoan laitto ei tunnu riittävän.
Ja missä sanottiin oliko kahdessa koneellisessa ap:n päivän vai viikon pyykit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis asu ainakaan kerros- tai rivitalossa.
Taitaa asua ja on ehkä mun naapuri. Herään aika usein aamulla noin klo 6 siihen, että naapurissa ryskää pesukone helvetinmoisella metelillä ja sitä sitten kestää pari tuntia. Yritän välillä kostaa, mutta mulla on niin uusi pesukone, että se ei pidä tuollaista möykkää.
Vierailija kirjoitti:
Käyn 2 kertaa viikossa kaupassa, pesen joka toinen päivä pyykkiä, teen joka päivä lämpimän ruoan ja siistin paikat sitä mukaan esim. astioiden pesu (perjantaisin teen kunnon siivouksen), käytän koiran ulkona muutaman kerran päivässä sekä kyyditsen kouluun kortitonta nuorisoa. Tämä siis sen lisäksi, että teen 8 tuntia päivässä palkkatyötä.
Oho, arjen sankari. Saat papukaijamerkin.
Mitä on kori vichy?