Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä ei ole minkään sortin lupaus seksistä: Tuletko kahville tai teelle? Sotkette asioita - kamalaa jos ei voi mennä ilman paineita seksiin!

Vierailija
14.11.2024 |

Tämä ei ole minkään sortin lupaus seksistä: Tuletko kahville tai teelle? Sotkette asioita - kamalaa jos ei voi mennä ilman paineita seksiin!

Tämä oli päätynyt ketjuun jossa iskurepliikkejä ja kutsuja seksiin.

Puhdistakaa tämä sanonta seksihoukutuksesta!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo....Ihan vaan kahville? lol

Vierailija
2/21 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ystävyyssuhdetta ei kannata pilata huonolla seksillä. Minä käyn ystäväni luona kahvilla, tai viinilasilla, ja hän käy luonani samoin. Ei meillä koskaan ole ollut seksiä keskenämme. Olemme kumpikin heteroita ja seksuaalisesti aktiivisia, mutta emme keskenämme sekstaile. Mies ja nainen voi olla keskenään ystäviä ilman panemistakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuletko kahville, tuo kermat tullessasi?

Vierailija
4/21 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä kermaa ja sinähän olet jo kuorinut vuosien mittaan kaikki kermat sydämenmuotoisesta kakustani ja nyppinyt pois rusinatkin. Vain pohja ja hillo on jälkellä. Voin tuoda kermaa joka vispataan ja lätätään tuon pannukakuksi muuttuneen kakun päälle. Yksi mahdollisuus olisi jäätelöpaketti tai pieni voileipäkakku (Fazeriltako vai mistä - hanki sä jos haluat, mä en oikein tartte mitään). Jäätelöistä ostan nykyaan 'Wanhan ajan vaniljaaä (beige paketti).

Vierailija
5/21 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää ystävyyssuhdetta ei kannata pilata huonolla seksillä. Minä käyn ystäväni luona kahvilla, tai viinilasilla, ja hän käy luonani samoin. Ei meillä koskaan ole ollut seksiä keskenämme. Olemme kumpikin heteroita ja seksuaalisesti aktiivisia, mutta emme keskenämme sekstaile. Mies ja nainen voi olla keskenään ystäviä ilman panemistakin.

Niin voi mutta seksin kanssa se ystävyys on paljon kivempaa ja jännempää.

Vierailija
6/21 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen aikuinen ymmärtää ettei kahvi siinä ole pääasia, vaan sitä käytetään verukkeena etenemiseen kohti pääasiaa.

Vierailija
7/21 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo muistan elävästi sen hetken kun työkaverin kanssa päädyttiin sekstailemaan. Pitkään oltiin käyty lounailla ja kahvittelemassa, kunnes sitten kerran hän (nainen) aivan yllättäin otti minua kädestä kiinni, katsoi silmiin ja alkoi suutelemaan. Kumpikin oli riisuuntunut ilman että suuteluun tuli taukoa. Niinpä sitten naitiin useita kertoja peräkkäin. Tämä siis tapahtui hänen asunnollaan, jonne olimme menneet lounastauolla. "Yllättäen" sinä päivänä ei palattu enää töihin. Tätä,sitten harrasteltiin useita kertoja viikossa ruokatunneilla, joiden jälkeen palattiin töihin ja samoihin palavereihin istumaan. 

Olihan siinä vähän erilainen tunnelma istua samassa paltsussa, kun juuri hetki sitten oltiin naitu. Yhteiset työmatkat olivat ihan villejä naintikeikkoja. Parhaillaan viikon työreissulla toisen huone oli muuten koskematon, mutta käytiin pöyhimässä sänkyä, että edes siivoojille näytti siltä että huoneessa yöpyisi joku. Kylläpä noita työmatkoja aina odotettiinkin 😘

Vierailija
8/21 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee...oujee 😂

Vierailija
9/21 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mut kutsuu kahville tai teelle, panen aina vaikka väkisin, oli kyseessä mies tai nainen.

M.38v

Vierailija
10/21 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen aikuinen ymmärtää ettei kahvi siinä ole pääasia, vaan sitä käytetään verukkeena etenemiseen kohti pääasiaa.

Kun saa naisen tarjoilemaan kahvit alasti niin siinä on esileikkiä samalla. 

Vierailija
11/21 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo muistan elävästi sen hetken kun työkaverin kanssa päädyttiin sekstailemaan. Pitkään oltiin käyty lounailla ja kahvittelemassa, kunnes sitten kerran hän (nainen) aivan yllättäin otti minua kädestä kiinni, katsoi silmiin ja alkoi suutelemaan. Kumpikin oli riisuuntunut ilman että suuteluun tuli taukoa. Niinpä sitten naitiin useita kertoja peräkkäin. Tämä siis tapahtui hänen asunnollaan

Ihana rakkaustarina vai oliko tuo vaan pelkköä himoa?

Vierailija
12/21 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen nuoren kaunottaren kotiin vain jos kutsu on seksuaalinen. En mene ikänaisen tai wanhusnaisen kotiin missään tapakusessa, koskaan.

Vierailija
13/21 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukuun ottamatta kaikki wanhentuneet naiset.

Itse asiassa kaikki ihmiset, jotka ovat hedelmällisiä, ymmärtävät.

Vierailija
14/21 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo muistan elävästi sen hetken kun työkaverin kanssa päädyttiin sekstailemaan. Pitkään oltiin käyty lounailla ja kahvittelemassa, kunnes sitten kerran hän (nainen) aivan yllättäin otti minua kädestä kiinni, katsoi silmiin ja alkoi suutelemaan. Kumpikin oli riisuuntunut ilman että suuteluun tuli taukoa. Niinpä sitten naitiin useita kertoja

Ei me koskaan alettu seurustelemaan, mutta ehkä ns. työpaikka romanssi. Hirmu vaikeaa oli hommaa lopettaa, vaikka monesti sovimme että seuraavan reissun jälkeen ei enää jatketa vaan ollaan enää vain kavereita. Pikku hiljaa väheni kun vaihdoin työpaikkaa ja lopulta loppui kun hän alkoi seurustelemaan.

Vierailija
15/21 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukuun ottamatta kaikki wanhentuneet naiset.

Itse asiassa kaikki ihmiset, jotka ovat hedelmällisiä, ymmärtävät.

Vanhoja naisia yleensä kiinnostaa enemmänkin kaikki muut ja kaikkien muiden asiat ja yrittävät udella niitä tapaamisen varjolla.

Osa ehkä epätoivoisesti yrittää antaa jotakin ymmärtää mutta heidän mielestään se on vaan huumoria. 

Vierailija
16/21 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä kermaa ja sinähän olet jo kuorinut vuosien mittaan kaikki kermat sydämenmuotoisesta kakustani ja nyppinyt pois rusinatkin. Vain pohja ja hillo on jälkellä. Voin tuoda kermaa joka vispataan ja lätätään tuon pannukakuksi muuttuneen kakun päälle. Yksi mahdollisuus olisi jäätelöpaketti tai pieni voileipäkakku (Fazeriltako vai mistä - hanki sä jos haluat, mä en oikein tartte mitään). Jäätelöistä ostan nykyaan 'Wanhan ajan vaniljaaä (beige paketti).

Jos laitoit rusinoita kermakakkuun niin olet kyllä ansainnut huonon kohtalon.

Vierailija
17/21 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Siis jos ihastusmies kutsuu mut "kahville" kotiinsa, niin kyllä mä menen sinne pantavaksi. Kahvia saan kotona, kalua en. 

Vierailija
18/21 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöh. Monta kertaa nainen kutsunut luokseen kahville ja kyllä se on jäänytkin kahvin juonnin ja rupattelun asteelle.

Vierailija
19/21 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöh. Monta kertaa nainen kutsunut luokseen kahville ja kyllä se on jäänytkin kahvin juonnin ja rupattelun asteelle.

Niin, ikänaisen ja wanhusnaisen kanssa käy poikkeuksetta siten. Miksi tuhlata aikaansa kaakatusta kuuntelemalla.

Vierailija
20/21 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Siis jos ihastusmies kutsuu mut "kahville" kotiinsa, niin kyllä mä menen sinne pantavaksi. Kahvia saan kotona, kalua en. 

Noinhan se homppeleilla on.